نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی اوپن استرالیا ؛ دیدارِ جذاب سیمونا هالپ و سوفیا کنین

Simona halep vs sophia kenin australia open

از سری رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا ، سیمونا هالپ، بانوی شماره ۱ تنیس جهان باید مقابل سوفیا کنین آمریکایی دیدار کند. این دیدار، نخستین تقابل این دو تنیسور است و انتظار یک بازی جذاب را خواهیم داشت. نباید گول رنک ۳۷ سوفیا کنین را خورد. او این روزها نشان داده که چقدر آماده است. حالا جدال با سیمونا هالپ، می‌تواند چالش خوبی برایش باشد.

پیش بینی اوپن استرالیا زنان

سیمونا هالپ: بانوی شماره ۱ بازگشته است

پروفایل سیمونا هالپ

سال ۲۰۱۸ برای سیمونا هالپ، افت و خیزهای بسیاری داشت. از فتح گرند اسلم رولند گاروس گرفته تا مصدومیت کلافه‌کننده در انتهای سال. دارنده ۱۸ عنوان قهرمانی در تورنمنت‌های مختلف، در دیدار اول خود موفق شد کانپی استونیایی را با نتیجه ۲-۱ از پیش رو بردارد. فرمِ هالپ هنوز با دوران اوج خود فاصله بسیاری دارد و شاید همین باعث شود که مقابل سوفیا کنین جوان و باانگیزه به دردسر بیفتد. اما همه خوب می‌دانند روحیه سیمونا هالپ با پا پس کشیدن تفاهمی ندارد و او همیشه تا آخرین توانش خواهد جنگید. سیمونا هالپ می‌خواهد با حضور قدرتمند در اوپن استرالیا، بازگشت باشکوهش را اعلام کند. جایی که در سال گذشته به فینالش رسید اما در پایان مغلوب کارولین ووزنیاکی شد. پیش‌بینی دیدارهایی که یک طرف آن سیمونا هالپ است، همواره لذت‌بخش و دارای جذابیت است.

سوفیا کنین جوان و آماده برای اوپن استرالیا

پروفایل سوفیا کنین

سوفیا کنین در ۶ دیدار اخیر خود به پیروزی رسیده و یکی از آماده‌ترین‌های تنیس زنان است. کنین هم مانند سیمونا هالپ در بازی نخست خود با نتیجه ۲-۱ به پیروزی رسید و حالا با چالش سختی روبرو شده است. بازیکنان خوبی چون جابور و کارولین گارسیا توسط سوفیا کنین قربانی شده‌اند و این نشان می‌دهد او با شکست دادن بزرگان نیز آشنایی خوبی دارد. کنین تنها ۲ سال است که وارد رقابت حرفه‌ای تنیس شده و در همین مدت کم به رنک ۳۷ رسیده است. مسئله‌ای که پیش‌بینی اوپن استرالیا را دشوار می‌کند و به ما یادآور می‌شود که قطعا در آینده از او بیش‌تر خواهیم شنید.

مشخصات بازی

تاریخ برگزاری: پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷- ۱۷ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۶:۴۵ (تقریبی است)

محل برگزاری: رود لاور آرنا ( ملبورن، استرالیا)

پیش بینی اوپن استرالیا زنان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل