نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیروزی تیم منچستر سیتی برابر لستر ؛ پپ گواردیولا و یک گام دیگر تا قهرمانی

ccc

تیم منچستر سیتی با هدایت پپ گواردیولا توانست گام بزرگی برای قهرمانی این فصل لیگ جزیره بر دارد. در چارچوب هفته ۳۷  ام که دیشب در حضور ۵۴۵۰۶ هزار نفر استادیوم اتحاد انگلیس به داوری مایک دین برگزار شد، تیم منچستر سیتی توانست با یک گل حساس و سرنوشت ساز حریف خود تیم لستر سیتی را شکست دهد و با ۹۵ امتیاز به صدر جدول باز گردد. برای تیم منچستر سیتی ادرسون، واکر، کمپانی، لاپورته، زینچنکو، گوندوعان، فودن، داوید سیلوا، برناردو سیلوا، استرلینگ، آگوئرو و برای تیم لستر سیتی اشمایکل، پریرا، مگوایر، اوانز، چیلول، اندیدی، تیلمانس، چودوری، آلبرایتون، مدیسون، واردی به میدان مسابقه رفتند.

تک گل بازی را وینسنت کمپانی در دقیقه ۷۰ با یک شوت زیبا وارد دروازه حریف کرد تا ورزشگاه اتحاد منفجر شود. در این بازی،کمپانی کاپیتان تیم اش بود و توانست یکی از موثر ترین گل های تاریخ اش را با ضربه فوق العاده زیبا به ثمر برساند.در نیمه اول بازی نیز چند موقعیت برای منچستر سیتی بوجود آمد که با مهار دروازه بان مواجه شد و کار به جایی نرسید. در این بازی منچستری ها رکوردهایی را نیز جا به جا کردند،که پس از ۱۳۰ سال بوجود آمد. آن ها برای دومین فصل پیاپی توانستند ۱۹ تیم لیگ جزیره را حداقل یک بار ببرند و در مقابل آن ها به پیروزی برسند آخرین باری که یک تیم این کار را کرده بود لیگ سطح اول انگلیس بود که تیم پرستون در دو فصل پیاپی (۱۸۸۸/۸۹ و ۱۸۸۹/۹۰) موفق شده بود این کار را انجام دهد.

همچنین آن ها موفق شدند در بازی های خانگی در همه تورنومنت ها بیش از ۱۰۰ گل به ثمر برسانند. ادرسون و آلیسون هر دو دروازه بان آن ها توانستند به رکورد بیش از ۲۰ کلین شیت در فصل دست پیدا کنند. منچستری ها در ۱۹ بازی خانگی خود توانستند در ۱۸ مسابقه پیروز شوند.بهترین گلزن سیتی تا به اینجای فصل سرخیو آگوئرو با ۲۰ گل زده  و لروی سانه آلمانی با ۱۰ پاس گل پیشتاز هستند. هم چنین رحیم استرلینگ با ۴۰ خطا بیشترین تعداد خطا را انجام داده است.

آیا تیم منچستر سیتی و پپ گواردیولا از عنوان قهرمانی خود دفاع می کنند؟

بعد از این بازی پپ گواردیولا سرمربی تیم منچستر سیتی در مصاحبه با بی بی سی گفت:

ما از این بازی ها درس بزرگی گرفتیم.یادتان هست که هنگامی که با لیورپول بازی کردیم،۷ امتیاز عقب بودیم و با شکست مقابل آن ها می توانست اختلاف امتیاز به ۱۰ برسد و همه چیز عوض می شد. ولی فوتبال همین است. غیر قابل پیش بینی. الان همه چیز در دست ماست و بازی پایانی تعیین کننده همه چیز خواهد بود.خوشحالم که یک امتیاز  اختلاف نسبت به تیم لیورپول، نقطه امن ما را در حال حاضر رقم می زند.بازی پایانی با تیم برایتون قهرمانی ما را مشخص خواهدکرد، باید ببینیم آن ها چگونه بازی می کنند تهاجمی یا تدافعی.بازی سختی خواهد بود ولی ما بهترین عملکردمان را انجام خواهیم داد.در هر دو نیمه خوب بودیم ولی متفاوت، نیمه اول هجومی کار کردیم و چند موقعیت خوب داشتیم ولی متاسفانه منجر به گل نشد، ولی در نیمه دوم حساب شده عمل کردیم و توانستیم پیروز شویم. انتظار می رفت لستر سیتی تهاجمی تر بازی کند ولی آن ها دفاعی بازی کردند. بازی آخر امیدوارم همه چی به نفع ما به پایان برسد.لیورپول نسبت به ما فشار کمتری را تحمل خواهد کرد. چون همه چیز به ما و بردمان بستگی دارد زیرا اگر ما ببریم برد آن ها بی معنا خواهد شد. الان تمامی فشار ها بر روی ماست.

در خصوص کاپیتان تیم ام کمپانی بگویم که او بسیار آدم شریفی است و کمک بزرگی به ما می کند.ما به این گل احتیاج داشتیم او خیلی باهوش است و وقتی در آمادگی کامل باشد می توانیم از او بهترین بازی را بگیریم.گل فوق العاده ای به ثمر رساند شاید مهم ترین گل ادوار ورزشی اش.او کاپیتان تیم من است و کمک زیادی به هم تیمی هایش می کند. شاید باورتان نشود ولی هنگامی که به او پاس دادند و او آماده گل زنی شد پیش خودم فکر کردم که کاش او شوت نزند تا موقعیت دیگری پیش بیاید ولی خوشبختانه او بر طبق هوش خودش عمل کرد و طبق افکار من پیش نرفت. در پایان فصل با مدیر برنامه هایش صحبت خواهیم کرد تا ببینیم بهترین تصمیم برای او چه می شود. حرف هایمان را چند هفته پیش به صورت حدودی زدیم ولی در پایان فصل همه چیز متفاوت خواهد بود.باید ببینیم چه پیش می آید.

تیم منچستر سیتی هم اکنون با ۹۵ امتیاز از ۳۷ بازی در رتبه نخست،تیم لیورپول با ۹۴ و تیم چلسی با ۷۱ امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. بازی بعدی تیم منچستر سیتی با برایتون خواهد بود. ۲۲ اردی بهشت ۱۳۹۸ در ورزشگاه خانگی برایتون آمکس استادیوم ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.رایتون هم اکنون با سر مربی گری آقای کریس هیوتن در رتبه ۱۷ ام جدول جای دارد و با توجه به امتیازهای جدول خود را در خطر سقوط نمی بیند و با خیال راحتی بازی خواهد کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل