نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پپ گواردیولا : به هیچ قیمتی حاضر نیستیم فیل فودن را بفروشیم

sd 4

همان طور که مشاهده می کنید منچستر سیتی وضعیت خوبی را در پرورش ستارگان پیدا کرده است و تیمی متشکل از جوانان را تشکیل داده است که به راحتی می توانند تحت نظر پپ گواردیولا به بازیکنی متبحر و ستاره تبدیل شوند.این بار نوبت به فیل فودن رسیده است که گواردیولا این بازیکن تیم اش را ستاره ای بزرگ خوانده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

ستاره جدید پپ گواردیولا ؛ بازیکنی به نام فیل فودن

به نقل از اسکای اسپورت، پپ گواردیولا در بازی گرفتن بازیکنان جوان تبحر زیادی دارد. یکی از ستاره‌ های جوان سیتی که زیر نظر گواردیولا پیشرفت زیادی داشته و آینده درخشانی در انتظار است فیل فودن است که تنها  ۱۹ سال سن دارد. فودن پیشنهاد های بسیار خوبی دارد اما گواردیولا تاکید کرد که این بازیکن را حتی با ۵۰۰ میلیون یورو هم نخواهند فروخت. منچستر سیتی فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی را در لیگ برتر از خود بر جای گذاشت و برای دومین سال پیاپی با بیشترین امتیاز ممکن قهرمان شد. گواردیولا نیز به نظر می رسد به خوبی در ترکیب این تیم جا افتاده و رابطه خوبی را با بازیکنان برقرار کرده است.


پپ گواردیولا در خصوص فیل فودن که پیشنهاد های خوبی برای خرید او ارائه می شود گفت:

از روی تصادف قرار داد فودن را تمدید نکرده‌ ایم. او تنها بازیکنی است که نباید او را تحت هیچ شرایطی بفروشید حتی اگر پیشنهاد ۵۰۰ میلیون یورویی هم به ما بدهند حاضر نیستیم او را بفروشیم زیرا او بیشتر از این حرفا می ارزد و می تواند اثرات فوق العاده ای را حتی بیشتر از شرایط مالی در اختیار ما قرار دهد.

گواردیولا در ادامه افزود:

فودن راهی هیچ تیمی نخواهد شد و هیچ بازیکنی را هم جایگزین او نخواهیم کرد. وقتی داوید سیلوا سیتی را ترک کند در آن هنگام فودن جادوگر جدید ما خواهد شد و آن موقع است که به حرف من خواهید رسید و متوجه خواهید شد که چه می گویم. در بعضی اوقات صرفا پول نیست که می تواند برای شما تعیین کننده باشد، این بازیکنان هستند که می توانند تفاوت ها را رقم بزنند.

فیل فودن کمتر در ترکیب منچستر سیتی به میدان می‌ رود اما هرگاه بازی کرده تاثیر گذار بوده است. کارشناسان فوتبال در انگلیس امید زیادی به درخشش این بازیکن جوان در آینده دارند و با این ستایش خاص گواردیولا باید منتظر آینده درخشان برای او بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل