نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پپ گواردیولا : منچستر سیتی با صبوری بازیکنان و کار گروهی موفق شده است

11 10

تیم های فوتبال منچستر سیتی و برایتون در هفته چهارم لیگ جزیره امروز ۰۹ شهریور ۱۳۹۸ از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف یکدیگر می روند و پپ گواردیولا سرمربی آبی پوشان در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت هایی را در خصوص وضعیت تیمش ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

پپ گواردیولا و امیدواری برای سومین پیروزی منچستر سیتی در فصل جدید

پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی نیز در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

نظرتان در خصوص بازی امروز منچستر سیتی مقابل برایتون؟

بازیکنانم همه آماده هستند تا بازی جذابی را ارائه دهند. در تمرینات همه چیز خوب پیش رفته و برای پیروزی در یک بازی خانگی آماده هستیم.


نظرتان در خصوص فیل فودن چیست؟

فیل فودن ۱۹ ساله است و احساس می کنم با من رودر وایستی دارد زیرا با من زیاد صحبت نمی کند. ولی من سعی می کنم پیش او بروم تا او بتواند راحت تر با من سخن بگوید. او برای من احترام زیادی قائل است و حدس می زنم به همین خاطر نمی تواند راحت باشد ولی از نظر من باید صحبت کند تا بتوانیم شناخت پیدا کنیم. دو سه فصل از حضور او می گذرد و به او بازی نرسیده است ولی هر وقت که صلاح بدانم در بازی از او استفاده خواهم کرد. او از نظر من بازیکن با کیفیتی است و خوب بازی می کند. نمی دانم چه زمانی می توانم او را به زمین مسابقه بفرستم ولی بالاخره این امر محقق می شود ولی او باید بدانید ما همگی در تیم منچسترسیتی هستیم و او نیز باید کنار بازیکنانی مانند دی بروین، گوندوعان، برناردو سیلوا و داوید سیلوا بازی کند و این شرایط شاید برای او آن طور که می خواهد پیش نرود پس باید حواسش را جمع کند.

تیم برایتون؟

تیم برایتون نیز تیم خوبی است و بازی های خوبی را ارائه می دهد. قطعا آن ها هم با تمام قوا به میدان خواهند آمد.

پپ گواردیولا در خصوص شرایط الکسیس سانچز و ترتیبی که از منچستر یونایتد جدا شد صحبت کرد:

باید به شما بگویم که همه شما می دانید که الکسیس سانچز از کیفیت بالایی برخوردار است و به نظرم ناکامی های اخیر او فقط به شخص خودش بر نمی گردد. بلکه مسائل زیادی در این قضیه دخیل هستند بنابر این نباید به یک باره او را قضاوت کنید. به نظر من این گونه نیست که یک بازیکن با کیفیتی همانند او در یک تیم جواب ندهد خیر به این صورت نیست. فوتبال یک بازی دسته جمعی است و همانند گلف یا تنیس انفرادی نیست بلکه ۱۰ نفر دیگر به اضافه سانچز در زمین بازی می کنند. از نظر من همه عوامل و بازیکنان دیگر باید دست بر دست هم دهند تا یک بازیکن بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.

وی در ادامه افزود:

اگر یادتان باشد من تا به حال و در این همه سال دوران مربی گری ام هرگز عدم موفقیت یک بازیکن را گردن خودش ننداختم و هیچ وقت نگفته ام قطعا مقصر شخص بازیکن است بلکه باز هم می گویم که عوامل زیادی در موفقیت یا عدم موفقیت یک بازیکن شریک هستند.


وی در ادامه برای کار گروهی و موفقیت و کسب جام های متعدد نیز گفت:

همان طور که خطاب سخنم به فودن گفتم به بقیه نیز می گویم که ممکن است در بعضی مواقع به برخی ها حتی افراد با تجربه نیز بازی نرسد و از نظر من همین هاست که باعث شده همگی در کنار هم موفق باشیم و در این چند سال جام های متعددی کسب کنیم. کسی نباید به وضعی که پیش می آید اعتراض کند و به جای آن می تواند تلاش خود را برای حضور در زمین بیشتر کند. بازیکنان باید آستانه صبر خود را بالا ببرند تا بتوانند موفق شوند چون فوتبال بالا و پایین زیادی دارد و مشخص نیست که چه اتفاقی می افتد. باز هم می گویم به خاطر همین جا به جایی ها در ترکیب و صبوری برخی بازیکنان است که ما را شاید از تیم های دیگر متمایز می کند. این که بازیکنان به نظر سرمربی احترام بگذارند از نظر من مسئله بسیار مهمی است و در موفقیت تیمی و کار گروهی تاثیر به سزایی دارد.

به نظر شما چه نتیجه ای در بازی تیم های منچستر سیتی و برایتون رقم خواهد خورد؟
بت کارت منتظر پیش بینی شماست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل