نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پپ گواردیولا: منچستر سیتی می تواند این لیورپول توقف ناپذیر را پشت سر بگذارد

pepg

پپ گواردیولا که در دو فصل اخیر رقابت های لیگ برتر انگلیس همراه منچستر سیتی به مقام قهرمانی رسیده، در فصل جدید و در همین ابتدای کار هشت امتیاز از رقیب عقب افتاده اما معتقد است صحبت از قهرمانی در این مقطع از فصل بسیار زود است.

پپ گواردیولا در مصاحبه اخیر خود، لیورپول را با برچسب توقف ناپذیر خطاب کرده اما معتقد است که منچستر سیتی فاکتور های لازم برای قرار گرفتن در کورس رقابت برای قهرمانی لیگ برتر انگلیس را دارد. شکست خانگی برابر ولورهمپتون درست پیش از وقفه بازی های ملی، من سیتی را هشت امتیاز از رقیب اصلی عقب انداخت اما فصل گذشته نیز تیم گواردیولا با چنین مشکلی مواجه بود. شاگردان پپ برای رسیدن به قهرمانی سال گذشته اختلافی هفت امتیازی را با تیم یورگن کلوپ جبران کرده و در نهایت به مقام قهرمانی رسیدند.

شرایط اما در فصل جدید پیچیده تر از سال های گذشته دنبال می شود. لیورپولی ها امسال تاکنون باختی نداشته اند و تنها یک پیروزی تا برابری کردن با رکورد ۱۸ پیرویز متوالی من سیتی در لیگ برتر انگلیس فاصله دارند. رکورد سیتی در آن بازه زمانی توسط کریستال پالاس، حریف این هفته شاگردان پپ گواردیولا شکسته شد. سرمربی اسپانیایی مشخصا از سلطه قرمزها بر لیگ برتر و قدرت شاگردان کلوپ آگاه است اما صحبت برای قهرمانی در این مقطع از فصل را بسیار زود می داند.

صحبت های پپ گواردیولا پیش از دیدار منچستر سیتی مقابل کریستال پالاس

هر فصل شرایط متفاوتی نسبت به گذشته وجود دارد و من به چنین مسائلی اعتقاد ندارم. در فوتبال، بهترین روش ممکن، زندگی در لحظه است و شما نمی توانید به گذشته یا آینده فکر کنید. من در حال حاضر نمی توانم سقف امتیازی برای تیم در پایان فصل متصور شوم. ممکن است در ماه آوریل یا می شروع به پیش بینی پایان فصل کنید اما در حال حاضر ما با رقیبی روبرو هستیم که توقف ناپذیر است. لیورپول مدافع عنوان قهرمانی اروپاست و در هشت بازی لیگ برتر حتی یک امتیاز نیز از دست نداده است. ما تنها می توانیم کار خودمان را ادامه داده و بیشتر از قبل تلاش کنیم.

چیزی حدود ۵۰ بازی در رقابت های مختلف برای تیم باقی مانده است. من آدمی نیستم که برای همیشه نگران بردن یا از دست دادن عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس باشد. البته که علاقه مند هستم تا همراه تیمم قهرمان لیگ باقی بمانم و هنوز هم معتقدم که ما مدعی جدی برای کسب این عنوان هستیم اما هنوز راه زیادی در پیش داریم و در این راه ممکن است با چالش های مختلفی همچون مصدومیت ها مواجه شویم. اگر قهرمانی را به دست نیاوریم، قهرمانی را به تیمی که اول شده تبریک خواهم گفت. کاری که لیورپول انجام می دهد شگفت انگیز است اما چلسی و آرسنال نیز رفته رفته در حال بهتر شدن و بالا بردن سطح کیفیت خود هستند.

پپ گواردیولا در بخش دیگری از صحبت های خود به انتقاد از برنامه ریزی فدراسیون فوتبال انگلستان برای روزهای پایانی سال ۲۰۱۹ پرداخت. منچستر سیتی در روزهای پایانی ۲۰۱۹ باید در کمتر از ۴۸ ساعت در دو بازی به میدان برود.

مسئولان پخش بازی ها رئیس هستند و این مسئله به ما مربوط نمی شود. با افراد زیادی در این مورد دیدار و گفتگو داشته ایم اما چیزی تغییر نکرده است. سیستم کنونی به هیچ عنوان از بازیکنان محافظت نمی کند. تنها چیزی که در فاصله زمانی دو بازی ( من سیتی ۲۷ دسامبر در دیدار خارج از خانه به مصاف ولوز و ۲۹ دسامبر در اتحاد به مصاف شفیلد یونایتد خواهد رفت.) می توانم به شاگردانم بگویم این است که خود را داخل یخچال بگذارند.

لازم به ذکر است تیم پپ گواردیولا روز شنبه در دیداری خارج از خانه به مصاف کریستال پالاس رده ششمی خواهد رفت. من سیتی با کسب ۱۶ امتیاز از ۸ مسابقه هم اکنون پشت سر لیورپول ۲۴ امتیازی در رده دوم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل