نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پوچتینو: از باخت در فینال ناراحتم و آینده ام در تیم تاتنهام مشخص نیست

p1

تیم تاتنهام انگلیس با سرمربی گری مائوریسیو پوچتینو، در چارچوب رقابت های فینال لیگ قهرمانان اروپا در مقابل تیم لیورپول در یک فینال تمام انگلیسی متحمل شکست ۲ بر صفر شد و نتوانست اولین جام لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کند.

ناکامی مائوریسیو پوچتینو و تیم تاتنهام در فینال مادرید

تیم های فوتبال لیورپول و تاتنهام انگلیس دیشب در چارچوب فینال معتبر ترین جایزه اروپا در رده باشگاهی به مصاف هم رفتند. این بازی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو شهر مادرید اسپانیا به قضاوت دامیر اسکومینا برگزار شد. پیش از دیدار فینال تیم لیورپول در نیمه نهایی تیم بارسلونا اسپانیا را با نتیجه ۴ بر ۳ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت شکست داده بود و تیم تاتنهام نیز از سد تیم آژاکس گذشته و نتیجه ۳-۳ در مجموع دو بازی رقم خورده است که با توجه به قانون گل زده بیشتر در خانه حریف به فینال راه یافتند.تیم تاتنهام دیشب در بازی فینال با دو گل بازیکنان تیم لیورپول محمد صلاح و دیووک اوریگی مغلوب این تیم شدند و از دست یابی به جام قهرمانی باز ماندند.

مائوریسیو پوچتینو سر مربی تیم تاتنهام پس از این بازی در نشست با خبرنگاران به سوالات آن ها پاسخ داد که در زیر می خوانید:

آیا با وجود این باخت در تاتنهام خواهید ماند؟

فکر نمی کنم این باخت به آینده من ربطی داشته باشد. ولی الان فرصت این نیست که بخواهم در این خصوص صحبت کنم. من پنج سال است که در این تیم حضور دارم و پروژه ام کاملا مشخص است. می توانید از صحبت های من هر برداشتی می خواهید انجام دهید ولی وقت برای تصمیم گیری برای آینده ام باقی است و در حال حاضر نمی توانم چیزی بگویم.

بازی فینال؟

اول از همه به یورگن کلوپ و بازیکنانش این قهرمانی را تبریک می گویم.جا دارد بگویم که علی رغم ناراحتی زیادی که دارم به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می کنم. حرف زدن برای ما در حال حاضر امکان پذیر نیست. بازیکنانم تمام تلاششان را کردند و تا توانستند جنگیدند ولی ما متاسفانه بد شانس بودیم که در ابتدای بازی متحمل یک پنالتی شدیم و روی یک پنالتی گل دریافت کردیم. ما تا توانستیم جنگیدیم و از نظر من در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم. فکر می‌کنم در کل ما تیم برتر میدان بودیم و فرصت‌هایی را ایجاد کردیم ولی در گلزنی موفق نبودیم و نتوانستیم گل بزنیم. بسیار غم انگیز است و بسیار ناراحت هستم. ولی با این ناراحتی نیز باید خوسنری خودمان را حفظ کنیم و تمرکز خود را از دست ندهیم زیرا در طول فصل لیگ برتر نیز خوب بودیم.در بازی فینال الزام نیست که تیمی که شایستگی قهرمانی دارد قهرمان شود زیرا در نهایت جام به تیمی می رسد که نتیجه به نفع آن باشد نه تیمی که بهتر بازی کرده است.

حضور هری کین؟

مصدومیت او رفع شده بود و با توجه به همه جوانب من و کادر فنی تصمیم گرفتیم او از ابتدا بازی کند و مطمئن باشید همه تصمیمات اتخاذ شده روی آمار و ارقام و منطق بود.

ضربه پنالتی؟

هیچ تیمی وقتی به زمین می آید پیش بینی نمی کند که قبل از دقیقه ۱ بازی متحمل پنالتی شود. ما هم بد شانس بودیم که این اتفاق افتاد. این پنالتی به هیچ عنوان پیش بینی نمی شد و روند کلی بازی را تغییر داد. از لحاظ زمانی نیز خیلی زود گل خوردیم و این کار ما را خراب کرد. در ادامه سعی بر مدیریت بازی داشتیم ولی نتوانستیم کاری از پیش ببریم. به نظر من ما در کل هجومی تر و بهتر بازی کردیم ولی در نهایت جام به تیم برنده می رسد. در هر صورت باز هم به بازیکنانم بابت این بازی تبریک می گویم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل