نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بسکتبال NBA؛ پیش بازی پورتلند تریل بلیزرز – لس آنجلس کلیرز؛ نبرد قدرتمندان

mag13 2

بسکتبال NBA؛ پیش بازی پورتلند تریل بلیزرز – لس آنجلس کلیرز؛ نبرد قدرتمندان غرب

جذاب‌ترین بازی بسکتبال NBA در روز ۵ آذر، جدال دو تیم پورتلند تریل بلیزرز و لس آنجلس کلیپرز است. پورتلند این روز‌ها مانند اوایل فصل عمل نمی‌کند. یاران دیمین لیلارد برای اثبات خود، مقابل لس آنجلس کلیپرزی قرار خواهند گرفت که در بازی گذشته خود مقابل ممفیس گریزلیز، به بازی برگشت و در وقت‌های اضافی کار را به سود خودش تمام کرد.

پورتلند تریل بلیزرز: گذشته را به یاد بیاور

پورتلند تریل بلیزرز فصل را استثنایی شروع کرد. آغاز بازی‌های دشوار و درخشش حریفان مقابل این تیم، دو شکست پیاپی را به آن‌ها تحمیل کرده است. موضوعی که به نظرنمی‌آید جدی باشد و این تیم روند خوب خود را بازخواهد یافت. دیمین لیلارد که با درخشش خود، یکی از بهترین‌های فصل جاری بوده است، می‌خواهد در خانه یکبار دیگر قدرت‌نمایی کند. آمار ۱۱۳.۳ امتیازگیری، اقتدار پورتلند در کارهای هجومی را نشان می‌دهد. دوست‌داران پورتلند تریل بلیزرز امیدوارند که پیش‌بینی‌ها مبنی بر برد این تیم در بازی فردا درست از آب دربیایند. با این حال باید توجه کنند که حریفشان تا چه اندازه قدرتمند است.

لس آنجلس کلیپرز: اقتدار به سبک اسب‌های تندرو

لس آنجلس کلیپرز در سال گذشته با بدشانسی محض نتوانست به مسابقات پلی‌آف صعود کند. داک ریورز، سرمربی کلیپرز که سابقه هدایت تیمی افسانه‌ای چون بوستون سلتیکس سال ۲۰۰۸ را در کارنامه دارد، با از دست دادن بازیکنانی چون بلیک گریفین و دی آندره جردن، تیم خود را بازسازی کرد و هیچ کمبودی را در تیمش احساس نمی‌کند. سه برد و تنها یک باخت در چهار بازی گذشته، اقتدار این تیم در بازی های گذشته را نشان می‌دهد. کلیپرز دو ستاره به نام‌های توبیاس هریس و لو ویلیامز دارد که در حساس ترین دقایق بازی به داد تیمشان می‌رسند. امید اسب‌های تندرو برای پیروزی در خانه‌ی یکی از سرسخت ترین های بسکتبال NBA، به همین دو نفر است.

 

مشخصات بازی

تاریخ: ۵ آذر ۱۳۹۷- ۲۵ نوامبر ۲۰۱۸

ورزشگاه: مودا سنتر (استادیوم خانگی پورتلند)

ساعت: ۵:۳۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقه پورتلند تریل بلیزرز – لس آنجلس کلیپرز در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل