نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پل پوگبا: در منچستر یونایتد غیرممکن وجود ندارد

pp 1

پل پوگبا ستاره تیم منچستر یونایتد و تیم ملی فرانسه که سابقه قهرمانی جهان با خروس ها را در کارنامه دارد، در روزهای اخیر صحبت های زیادی در خصوص خروج او از اولدترافورد شنیده می‌شود اما خود این بازیکن در مصاحبه جدیدش از احساسش نسبت به حضور در جمع شیاطین سرخ صحبت کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آینده فوتبالی پل پوگبا در منچستر یونایتد همچنان با علامت سوال همراه است اما خود هافبک فرانسوی در مصاحبه جدیدش نشانه ای برای ترک باشگاهش و انتقال به تیمی دیگر نمی بیند و از ارزش بالای پیراهن یونایتد سخن می گوید. در تابستان جاری شایعات فراوانی در مورد انتقال این بازیکن به تیم های دیگر از جمله رئال مادرید و یوونتوس شنیده شد. شاید میتوان گفت جرقه اصلی در این مورد را خود پل پوگبا رقم زد جاییکه در مصاحبه ای گفته بود بعد از سه فصل حضور در لیگ برتر انگلیس شاید برای یک شروع تازه خارج از انگلستان و آغاز چالشی جدید وسوسه شود. با این حال یونایتد همچنان جایگاه ویژه ای در قلب پوگبا دارد و این جدایی او از شیاطین سرخ را بسیار مشکل می کند.

صحبت های پل پوگبا در مورد وضعیت خود در منچستر یونایتد

وقتی شما پیراهن یونایتد را به تن می‌کنید، می‌فهمید که رسیدن به همه چیز ممکن است. و این چیزی است که عوض نمی‌شود، ما هرگز تسلیم نمی‌شویم. حتی زمانی که باشگاه را ترک کرده بودم و سپس به اینجا بازگشتم، باشگاه همان باشگاه بود و با همان فرهنگ و ذهنیت ادامه میداد. منچستر معنای واقعی باور است. منچستر یعنی همه چیز ممکن است. غیرممکن در اینجا وجود ندارد.

صحبت های جدید پوگبا کاملا در تضاد با سخنان ماه گذشته این بازیکن است زمانی که هافبک ۲۶ ساله در ابتدای تابستان در حال عزیمت همراه تیمش به تور آسیایی باشگاه بود. در آن هنگام، وقتی که از ستاره فرانسوی در مورد احتمال جدایی این بازیکن از اولدترافورد سوال پرسیده شد، وی اینگونه پاسخ داد.

خیلی مسائل در جریان است که باید راجع به آن فکر کنم. سه سال است که در منچستر حضور دارم و لحظات خوب و بد بسیاری را مانند همه بازیکنان در دنیای فوتبال تجربه کردم. بعد از این فصل که بهترین فصل دوران حضورم در یونایتد بود و اتفاقاتی که در آن افتاد، حالا شاید زمان مناسبی برای شروع یک چالش جدید در جایی دیگر باشد.

اوله گونار سولسشر، سرمربی تیم منچستر یونایتد در این مدت تمام تلاشش را انجام داده تا حدس و گمان ها پیرامون وضعیت پل پوگبا، هافبک فرانسوی خود را محدود کند. سرمربی یونایتد از تعهد کامل ستاره تیمش نسبت به شیاطین سرخ سخن گفته است. با اینکه ژوزه مورینیو، سرمربی سابق یونایتد پیشتر وظیفه کاپیتانی را از این بازیکن گرفته بود حالا بنظر می‌رسد که در فصل آینده در بازی های بیشتری او را به عنوان رهبر منچستر یونایتد در خط میانی این تیم ببینیم. با وجود تمامی این صحبت ها و اینکه پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس برای خرید بازیکن بسته شده اما این پنجره همچنان در اسپانیا و برای تیم رئال مادرید باز است و هنوز شایعات زیادی در خصوص پیوستن این ستاره فرانسوی به جمع کهکشانی ها تحت هدایت زین الدین زیدان، سرمربی مورد علاقه اش وجود دارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل