نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پدر خامس رودریگز: رفتن به تیم ناپولی بهترین گزینه برای اوست

james

خامس رودریگز بازیساز کلمبیایی که در روزهای اخیر و بعد از درخشش فوق العاده در رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ دوباره نامش بر سر زبانها افتاده، شایعاتی در خصوص انتقالش به لیگ برتر انگلیس و البته رفتن به سری آ و همکاری دوباره با کارلو آنچلوتی به گوش می رسد.

پدر این ستاره تیم ملی کلمبیا معتقد است تیم ناپولی بهترین مقصد برای آینده فوتبالی پسرش است و در صورت خروج از رئال مادرید، لیگ ایتالیا را به لیگ جزیره ترجیح می دهد. در انگلستان خامس رودریگز در رادار نقل و انتقالاتی تیم هایی نظیر آرسنال و منچستر یونایتد قرار گرفته و این دو تیم علاقه مندی خود را نسبت به جذب این بازیکن اعلام کرده اند. جدا از این مسائل چیزی که واضح است خامس آینده ای در پایتخت اسپانیا نخواهد داشت و درهای خروج از سانتیاگو برنابئو به روی او باز خواهد بود. وی بعد از حضور قرضی دو ساله در تیم قهرمان بوندسلیگا یعنی بایرن مونیخ دوباره به اسپانیا باز خواهد گشت اما با توجه به بازگشت زین الدین زیدان به رئال که در آن زمان هم یکی از دلایل جدایی خامس بود، به نظر نمی رسد که این بازیکن ۲۷ ساله جایی در برنامه های زیزو داشته باشد. با به وجود آمدن شانس همکاری دوباره با کارلو آنچلوتی (که در رئال مادرید و بایرن مونیخ سرمربی خامس بود) پدر ستاره سابق پورتو و آقای گل جام جهانی ۲۰۱۴ بر این باور است که این همکاری دوباره بسیار منطقی به نظر می رسد.

صحبت های پدر خامس رودریگز در مورد آینده فرزندش

من فکر می کنم که یک تغییر جدید چیزی است که او در این برهه از دوران فوتبالش به آن نیاز دارد. داوید اسپینا هموطن و یکی از دوستان صمیمی او نیز در تیم ناپولی حضور دارد و این خیلی مهم است. ناپولی بهترین گزینه برای اوست. خامس شخصیت بزرگ و سطح بالایی دارد. حتی در زمان هایی که افت کرده و در سختی است همیشه قویتر از قبل باز می گردد. او اینگونه زاده شده است. از این بابت خدا را شکر می کنم. میان او و کارلو آنچلوتی احترام متقابل زیادی وجود دارد. خامس قدردان کارهایی است که کارلتو برای او انجام داده و آنچلوتی می داند که چطور بهترین نسخه بازی خامس را از او بگیرد. اینکار به سطح دوستی میان این دو بسیار کمک کرد. شنیده بودم که کارلتو همیشه از نمایش های او درون زمین بسیار خوشحال بوده است و فکر می کنم که خامس در شرایط کنونی نیازمند این تغییر است. پورتو، موناکو، رئال مادرید و بایرن مونیخ همگی موقعیت های متفاوتی برای او بودند که معتقدم او همیشه در برخورد با این شرایط عملکرد یکسانی داشته است. بهترین فصل فوتبال او، سال نخست حضورش در مادرید تحت هدایت کارلتو بود. به آینده اش بسیار خوشبین هستم.

خامس رودریگز و کارلو آنچلوتی در رئال مادرید

خامس پنج سال قبل و پس از درخشش در جام جهانی ۲۰۱۴ و کسب عنوان آقای گلی با انتقالی ۷۵ میلیون یورویی از موناکو فرانسه به رئال مادرید پیوست. وی دوران موفقی را زیر نظر کارلو آنچلوتی گذراند اما با روی کار آمدن زین الدین زیدان فرصت بازی برای او کمتر از گذشته شد. در نهایت و پس از کسب دو گانه لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا خامس با انتقالی قرضی به بایرن مونیخ پیوست و اکنون به نظر می رسد باید آینده فوتبال او را در تیم نایب قهرمان سری آ ببینیم. لازم به ذکر است در حال حاضر خامس همراه با تیم ملی کلمبیا در مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۱۹ حضور دارد. کلمبیا بعد از سه پیروزی در مرحله گروهی مقتدرانه به مرحله حذفی صعود کرد و در دیداری سخت در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف قهرمان دو دوره اخیر کوپا آمریکا، تیم ملی شیلی برود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل