نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پت فرای مدیر مهندسی مک لارن آماده خروج از تیم است

aacv

پت فرای ، مدیر مهندسی تیم فرمول یکی مک لارن پس از اینکه پیش تر به جدا شدنش از مک لارن اشاره کرده بود، حالا آماده است تا از تیم جدا شود. پت فرای فصل قبل پس از هشت سال دوباره کار کردن با مک لارن را شروع کرد و طی یک قرارداد کوتاه مدت و یکساله به تیم پیوست که در پایان فصل ۲۰۱۹ به اتمام می‌رسد.

پت فرای مدیر مهندسی مک لارن آماده جدایی است

فرای با کارکردن در کنار آندری اِستلا، نقش بسزایی در پیشرفت MCL۳۴ داشت. هنوز مشخص نیست که آیا فرایِ ۵۵ ساله که متخصص مهندسی و توسعه است از تیم دیگری پیشنهاد دارد یا خیر اما به سبب قراردادی که با تیم دارد احتمالا تا پیش از آغاز تست گیری های فصل بعد در دسترس نخواهد بود. یکی از مشتریان او احتمالا ویلیامز می باشد که پس از مشکلات حقوقی ای که با پدی لو داشت و آن را در هفته پیش رفع کرد، برای یک پست مدیریتی بالا دنبال فردی می گردد.

کلیر ویلیامز در گرندپری اتریش درباره احتمال تغییرات مدیریتی گفت:

ما در حال حاضر مشکلی با تیم مدیریتی خود نداریم اما قطعا اگر گزینه های خوبی در دسترس باشند آنها را بررسی می کنیم تا در صورت لزوم تغییراتی را اعمال کنیم. ما درباره این موضوع تصمیم گیری خواهیم کرد و بزودی آن را اعلام می کنیم.

پت فرای یک رزومه فوق العاده دارد. او کارش را در سال ۱۹۸۷ در بنتون آغاز کرد و پیش از آغاز دوره اول حضورش در مک لارن در سال ۱۹۹۳، مهندس مارتین براندل بود. او همچنین بعنوان مهندس مسابقه با میکا هاکینن و دیوید کالتهارد کار کرده است. پت فرای همچنین مهندس ارشد مک لارن در سال هایی بود که بطور متناوب و یک سال در میان این پست در تیم عوض می‌شد و بنابراین مهندسی ماشین های سال های ۲۰۰۵، ۲۰۰۷، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ تیم را به عهده داشت و سپس به فراری پیوست.

او در ابتدا در مارانلو مدیر فنی و سرپرست مهندس های مسابقه بود اما در ادامه تنها پست مدیر فنی را دارا شد. او سپس در سال ۲۰۱۴ که به سختی برای فراری گذشت از این تیم جدا شد و تا سپتامبر گذشته که پس از هشت سال دوباره به مک لارن بازگشت، در مانور پستی داشت. یکی از سخنگوهای تیم مک لارن درباره وضعیت فرای گفته است که آنها نمی توانند درباره موضوعات مربوط به پرسنل تیم اظهار نظر کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل