نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ غیبت پاکو آلکاسر مهاجم ارزشمند دورتموند در برابر بارسلونا!

aas

پاکو آلکاسر مهاجم اسپانیایی بورسیا دورتموند به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند تیمش را برابر بارسلونا در بازی مهم فرداشب در چارچوب هفته پنجم دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند و این موضوع می‌تواند تاثیر مستقیمی بر نتیجه بازی داشته باشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

تغییر پیش‌بینی نتیجه بازی بارسلونا و دورتموند در بنگاه‌های شرط‌بندی، با مصدومیت پاکو آلکاسر

در یکی از دیدارهای حساس هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، فرداشب چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران بارسلونا در نیوکمپ از بورسیا دورتموند پذیرایی خواهد کرد و هر دو تیم به پیروزی در این بازی نیاز مبرم خواهند داشت. بارسلونا هم اکنون از چهار بازی برگزار شده با هشت امتیاز در صدر جدول، دورتموند با هفت امتیاز در رتبه دوم، اینتر با چهار و اسلاویا پراگ با دو امتیاز رتبه‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند. در صورت پیروزی اینتر و تساوی بارسلونا و دورتموند، این نتایج می‌تواند کار را به هفته‌های پایانی برای صعود دو تیم از این سه تیم بکشاند و همه‌چیز حساس‌تر خواهد شد. نتیجه بازی رفت بارسا و دورتموند در آلمان ۰-۰ مساوی شده است و دورتموند کار سختی را در خانه کاتالان‌ها پیش رو خواهد داشت.
بارسلونا تقریبا از تمام بازیکنان خود بهره می‌برد و می‌تواند با خیال راحت پا به میدان بگذارد از طرف دیگر اما دورتموند مهاجم اصلی و امید اول گلزنی خود پاکو آلکاسر را  به خاطر آسیب دیدگی در اختیار نخواهد داشت و این موضوع کار لوسین فاور و شاگردانش را سخت‌تر خواهد کرد.


آلکاسر در دیدار اخیر دورتموند برابر پادربورن در بوندسلیگا که با تساوی سه بر سه به پایان رسید مصدوم شده است و با تایید این باشگاه چند هفته‌ای از میادین دور خواهد بود تا شرایط خود را بازیابی کند. دیدار برابر بارسلونا می‌توانست شب خاصی را برای آلکاسر رقم زند چرا که او قبل از حضور در دورتموند بازیکن بارسلونا بود اما کم‌تر فرصت بازی به او رسید و همین باعث شد تا آبی‌اناری‌ها را ترک و راهی فوتبال آلمان شود. آلکاسر پس از رفتن به آلمان در دورتموند به روزهای اوج خود برگشت و فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت البته او در فصل جاری آماده نشان نداده است ولی بازی مقابل بارسا می‌توانست انگیزه‌های زیادی را به این بازیکن جهت ارائه یک بازی متفاوت بدهد. این دیدار به شدت برای هر چهار تیم این گروه حائز اهمیت است به خصوص تیم اینتر که در صورت پیروزی در دیدار خود برابر اسلاویا پراگ می‌تواند خود را در جدول بالا بکشد و این به‌شرطی است که بارسلونا بتواند دورتموند را شکست دهد تا هر دو تیم اینتر و دورتموند ۷امتیازی شوند و کار صعود تیم دوم به هفته‌های پایانی کشیده شود. از طرفی اسلاویا پراگ هم در صورت پیروزی برابر اینتر می‌تواند جای این تیم را در رده سوم جدول بگیرد و امید خود را به نتایج هفته‌های پایانی بدوزد که البته احتمال کمتری برای این داستان وجود دارد زیرا آنتونیو کونته و اینتر قصد ندارند به همین راحتی در همین مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شوند. دورتموند نیز در صورت پیروزی در برابر بارسلونا می‌تواند ۱۰امتیازی شود و خود را بالاتر از این سه تیم در رده نخست جدول ببیند و خیال خود را برای صعود تا حدودی راحت‌تر نماید اما مصدومیت آلکاسر سنگ بزرگی بود که پیش روی آنها قرار گرفت و حتی در نتایج پیش‌بینی افراد در بنگاه‌های شرط‌بندی در روزهای اخیر نیز تاثیر داشته است. اکثریت افراد این بازی را ۲-۱ به نفع بارسلونا پیش‌بینی کرده‌اند، چرا که بازیکنان این تیم همه در حالت آمادگی به‌سر می‌برند و از طرفی بارسا از امتیاز بزرگ میزبانی و هوادارانش برخوردار خواهد بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل