نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پاول ندود : ساری به زودی بر می گردد؛ یوونتوس تیم خوبی را در اختیار دارد

432

تیم های فوتبال پارما و یوونتوس امشب در هفته نخست سری آ ایتالیا از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف یکدیگر می روند و پاول ندود نائب رییس باشگاه یوونتوس به جای مائوریسیو ساری که از بیماری ذات الریه رنج می برد و در این بازی غایب خواهد بود، در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت هایی را در خصوص وضعیت تیمش ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

تیم یوونتوس در غیاب سرمربی خود صاحب پیروزی خواهد شد؟!

این بازی در ورزشگاه خانگی تیم پارما انیو تاردینی از ساعت ۲۰:۳۰ آغاز می شود و قضاوت این بازی را فابیو مارسکا بر عهده دارد.
پاول ندود نائب رییس یووه در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

آقای ساری کی به جمع تیم اضافه می شود؟

همان طور که شنیدید آقای ساری از بیماری ذات الریه رنج می برد و به همین دلیل نمی تواند تیم را همراهی کند و بهتر است استراحت کند. ولی من سلام او را به ما می رسانم و بعد از بهبودی حتما در خدمت تیم خواهد بود و او را دوباره بهتر از قبل خواهیم دید.


شرایط یوونتوس به چه صورت است؟

ما تغییرات خوبی را در تیم داشته ایم. از سرمربی و کادر فنی و پرسنل پزشکی و بازیکنان همه تغییر کردند و بعد از این که سازی به جمع امان اضافه شد این تغیرات را به خوبی اعمال کرد و تیم نیز به دستورت خود در این باره به خوبی عمل کرده است و از این بابت بسیار خوشحالیم که همه چیز به خوبی پیش رفته است. من به شخصه تمرکزم را بر روی همه نقاط زمین گذاشتم و خط حمله، دفاع و هافبک ها به خوبی تقویت شده اند. فقط کافی است همه به وظایف خود به صورت حرفه ای عمل کنند تا بتوانیم دستورات ساری را اجرا کنیم.

هدف یوونتوس در این فصل؟

هدف یووه نیز همانند همه تیم های دیگر کسب جام های متعدد است و فرقی ندارد که کدام را برنده شویم. هر چند لیگ قهرمانان اروپا همیشه از اهمیت بیشتری برخوردار است به همان اندازه نیز ما هم برای کسب این جام برنامه ریزی کرده ایم.

فصل نقل و انتقالات؟

احساس می کنم در حال حاضر تیم کاملی را در اختیار داریم. اگر ما نیاز به بازیکن جدیدی داشته باشیم، وی را جذب خواهیم کرد، در غیر این صورت با بازیکنان فعلی به فعالیتمان ادامه خواهیم داد. ما در هر پست دو بازیکن مهم داریم و احساس می کنم بسیار قوی هستیم و همین برای ما کافی خواهد بود. البته پنجره نقل و انتقالات هنوز بسته نشده و باید دید که در آینده چه پیش می آید.

جذب مائورو ایکاردی به کجا رسید؟

این بازیکن متعلق به تیم دیگری است و سعی می کنم در این خصوص صحبتی نکنم ولی همان طور که گفتم در صورت احتیاج وارد عمل خواهیم شد.

نظرتان در خصوص انتقال آدریان رابیو؟

شرایط او را از مدت ها قبل بررسی کرده بودیم و توانستیم در نهایت او را راهی تورین کنم. مطمئن هستم اوضاع با او به خوبی پیش خواهد رفت و او تبدیل به یکی از بازیکنان مهم ما خواهد شد.


نظرتان در خصوص پائولو دیبالا؟

او بازیکن خوب و بزرگی است و همواره هر کاری برای تیم اش ارائه می کند و از این بابت خوشحال هستیم. در هر پستی که به یدان برود مطمئن هستم کارش را به نحو احسن انجام خواهد داد.

نظرتان در خصوص دیگر تیم رقیب اینتر که آنتونیو کونته را به عنوان سرمربی در فصل جدید برگزیده است؟

آن ها خوش شانس بودند که کونته را به عنوان سرمربی به خدمت گرفتند. آنتونیو با کسب جام های متعدد چه به عنوان بازیکن چه به عنوان مربی، به همراه یوونتوس تاریخ سازی کرده است و ما در حریان هستیم که او تا چه اندازه خوب است و قطعا با جذب او نقشه های بزرگی را برای قهرمانی دارند زیرا هزینه زیادی را برای بستن تیمشان انجام دادند.

نظرتان در خصوص گونزالو هیگواین؟

از نظر من هیگواین یکی از دو یا سه مهاجم بزرگ جهان است. او دارای سرعت، تکنیک و شم گلزنی است و این برای ما اهمیت ویژه ای دارد. از این که او با ماست خوشحالیم و هم چنین باید بگویم او روزهای خوبی را سپری کرده و کاملا می تواند برای ما مفید باشد.

نظرتان در خصوص داگلاس کوستا؟

من به شخصه علاقه زیادی به او دارم و امیدوارم او نیز همانند بقیه موفق باشد و در کنار هم فصل خوبی را سپری کنیم.

به نظر شما چه نتیجه ای در بازی امروز تیم های پارما و یوونتوس رقم خواهد خورد؟
بت کارت منتظر پیش بینی شماست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل