نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پاسخ کوبنده گرانیت ژاکا به پاتریس اورا

sdcfs 1

پاتریک اورا مدافع فرانسوی سابق منچستر یونایتد پس از باخت دور از انتظار آرسنال به تیم شفیلد یونایتد به انتقاد شدید از بازیکنان این تیم پرداخت و آن ها را یک مشت بچه توصیف کرد. از طرف دیگر گرانیت ژاکا کاپیتان تیم آرسنال به حمایت از این تیم و بازیکنان، جواب کوبنده و قاطعی را به اورا داد و اظهار داشت که باید گفتن این مزخرفات در مورد این تیم به پایان برسد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

مشکل تیم آرسنال چیست؛ کدام یک حقیقت را می گویند؟ پاتریک اورا یا گرانیت ژاکا !

به نقل از خبرگزاری دیلی میل، آرسنال در هفته نهم لیگ برتر انگلیس در حالی به دیدار شفیلد یونایتد رفت که می ‌توانست با برتری در این دیدار در رده سوم قرار گیرد ولی با یک گل شکست خورد تا شانس رسیدن این تیم به صدر جدول کاهش یابد و باز هم انگشت اتهامات به سوی تیم اونای امری و یاران او روانه شود. آن ها در بازی که می توانستند پیروز شوند باز هم بازنده بودند و مشخص نیست مشکل این تیم از کجا نشات می گیرد.
پاتریس اورا بازیکن سابق شیاطین سرخ اما با انتقاد شدید از بازیکنان این تیم در مصاحبه ای جنجالی گفت:

از زمانی که بازی می‌کردم بازیکنان آرسنال همین طور بودند و هنوز پیشرفتی نکردند و یک مشت بچه هستند. من اصلا از این شکست تعجب نکردم و باید تاکید کنم که شفیلد یونایتد شایسته این برد بود. این سخن من درباره آرسنال به هیچ وجه بی احترامی نیست. آرسنال بازیکنان خوبی دارد ولی “تیم” نیست. حتی وقتی روبین فان پرسی را از آرسنال خریدیم من با او دست دادم و گفتم “به تیم مرد ها خوش آمدی.” او در ابتدا از صحبت من ناراحت شد ولی بعد از یک ماه گفت پاتریس تو آن روز درست می‌ گفتی. الکساندر لاکازت و اوبامیانگ هر دو بازیکنان بزرگی هستند و اگر برای تیم گلزنی نکنند، تیم دچار دردسر می ‌شود.


پاتریک اورا درباره دو تیم منچستر یونایتد و یوونتوس نیز که در آن حضور داشت ادامه داد:

شرایط بازی در منچستر یونایتد با یوونتوس زمین تا آسمان فرق دارد. یعنی باید بگویم در یوونتوس انقدر سختی کشیدم که از نظر دوران حضور در منچستر یونایتد همانند تعطیلات و یک تفریح بوده است. درست است که با منچستری یونایتد جام های زیادی را برنده شدم ولی اوضاع در این دو تفاوت واقعا با هم تفاوت دارد و از گفتن این حقیقت هیچ ترسی ندارم. در یوونتوس سخت تلاش می‌ کردیم، شدیدا تمرین می‌ کردیم. دو روز مانده به مسابقه در هتل محل برگزاری بازی حضور می ‌یافتیم و در روز مسابقه نیز حتی تمرین می‌کردیم. بازی در یوونتوس یکی از سخت ‌ترین چالش‌‌ های زندگی من بود و به همین دلیل به خودم افتخار می‌کنم. در یوونتوس فقط یک روز در ماه استراحت داشتیم. مسئولان تیم، همه چیز درباره ما را کنترل می‌کردند. من این سبک زندگی را دوست نداشتم اما این روش برای بازیکنان جوان خیلی خوب است یادم می‌ آید از من می‌ خواستند در هر بازی ۱۲ کیلومتر بدوم. گاهی اوقات در بازی ۹ یا ۱۰ کیلومتر می ‌دویدم اما در تمرینات باید آن ۲-۳ کیلومتر را جبران می کردم. بازیکنانی را در تمرین دیده بودم که به خاطر سختی تمرینات، بالا می ‌آوردند اما باز هم تا آخر تمرین می ‌کردند. برخی می‌ گویند بازی کردن در ایتالیا ساده‌ تر از انگلیس است اما به نظرم آن‌ ها حتی در ایتالیا نمی ‌توانند تمرین کنند چه برسد که بخواهند فوتبال بازی کنند. نمی‌دانم چه طور به شما بگویم ولی آن قدر متفاوت است که نمی‌ توانید تصور کنید.


از طرف دیگر گرانیت ژاکا کاپیتان تیم آرسنال به این اظهار نظر پاتریک اورا واکنش نشان داد و در پاسخ به او گفت:

نمی دانم چرا هر کسی از راه می رسد در مورد ما مزخرف می‌ گوید. از این کار ها دست بردارید و سعی کنید به زندگی و اموراتی که به کسی مربوط نیست دخالت نکنید. اظهار نظر های اورا برای من مهم نیست چون در مورد ما حرف زیاد زده می شود و نمی شود به همه واکنش نشان داد. او اولین بار نیست که این کار را می کند و مدام نظر خود را در مورد آرسنال بیان می کند. برای او احترام خاصی قائل هستم چون او بازیکن بزرگی است ولی او باید حواسش به حرف هایی که می زند باشد. اما فقط او نیست خیلی ها مزخرفات زیادی درباره ما می‌ گویند. همیشه همین طور بوده است. این اظهار نظرها برای من عجیب است چون آن ها که این طور حرف می‌ زنند، خودشان در زمان بازیگری شرایط ما را تجربه کرده ‌اند. خودشان فوتبالیست بوده ‌اند. گاهی اوضاع خوب پیش می ‌رود و گاهی هم نه چندان خوب اما آن ها هر هفته درباره ما مزخرفاتی از این دست می‌گویند. صادقانه بگویم نباید نسبت به این حرف ها که فقط ذهن ما را پر می کننذ واکنشی نشان داد. نباید به آن ها حتی گوش کرد. در حال حاضر بر روی کار گروهی و تیمی تمرکز داریم که بتوانیم پیشرفت کنیم و آمادگی که مد نظرمان هست را بیابیم. ما وقت برای شنیدن حرف های بیهوده نداریم.


گرانیت ژاکا در خصوص باخت به شفیلد یونایتد نیز ادامه داد:

شفیلد موقعیت آن چنانی نداشت و بر عکس ما هر چه در توان داشتیم انجام دادیم. باید سعی کنیم که به یک ضربه آزاد یا کرنر بازی را واگذار نکنیم و بهتر از این ها عمل کنیم زیرا قرار گرفتن در بین چهار تیم بالای جدول لیگ جزیره بسیار مشکل است و برای این که این کار عملی شود به طبع باید شفیلد و این تیم ها را از پیش رو برداریم. نکات مثبتی درون بازی وجود داشت که باید آن ها را در بازی بعدی به کار گیریم و در عوض از نکات منفی حود درس برداریم و با بررسی های لازم مشکل را بیابیم.

لازم به ذکر است آرسنالی ها پس از باخت به شفیلد یونایتد در حالی که می توانستند با پیروزی در رتبه سوم قرار بگیرند، در رتبه پنجم رده بندی قرار گرفتند و توپچی‌ های لندن باید این هفته در لیگ اروپا برابر ویتوریا قرار گیرند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل