نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پائولو فونسکا سر مربی تیم آ اس رم شد

7 2

بعد از جدایی کلودیو رانیری از تیم رم، پائولو فونسکا سر مربی شاختار دونتسک اوکراین به عنوان سرمربی جدید تیم آ اس رم ایتالیا معرفی شد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

پائولو فونسکا می تواند ناجی تیم آ اس رم شود؟!

به نقل از خبر گزاری های ایتالیایی؛بعد از جدایی کلودیو رانیری که یک فصل در این تیم حضور داشت و در سال ۲۰۱۹ از تیم ناپولی به این آمد و چندان موفق هم نبود، مسئولان این تیم ایتالیایی تصمیم گرفتند تحول عمده ای را در انتخاب سر مربی ایجاد کنند.

کلودیو رانیری نیز در آخرین کنفرانس خبری خود اعلام کرده بود که هم چنان دلش با تیم رم است و خواهد ماند و از جیمز پائولتا بابت حضورش در تیم رم تشکر کرد و پیش بینی داشت که آینده بسیار درخشانی برای رم رقم خواهد خورد. او حتی اذعان داشت که در آن مقطع پیشنهاد هیچ تیمی جز را قبول نمی کرده و حتی حاضر بوده برای یک بار هم که شده روی نیمکت این تیم به عنوان سر مربی بنشیند. لازم به ذکر است پیش از این فصل او در سال ۲۰۰۹ لغایت ۲۰۱۱ نیز بر روی نیمکت قرمز پوشان به عنوان سر مربی فعالیت داشته است.

و اما بعد از کش و قوس های فراوان پیرامون انتقال پائولو فونسکا ، به خاطر این که قرارداد فونسکا با تیم شاختار تا سال ۲۰۲۰ اعتبار داشت و بند فسخی ۵ میلیون یورویی در آن دیده می شد مذاکرات زیادی پیرامون این قضیه رقم خورد. شاختار دونتسک به عوامل تیم رم و مدیر برنامه فونسکا اعلام کرد که نمی خواهد این مربی را به راحتی از دست بدهد.ولی حاضرند به خاطر حسن نیت خوبشان و زحمات این مربی برای تیم شاختار، در این معامله به رم ۲ میلیون یورو تخفیف بدهند. بنابراین آ اس رم برای جذب فونسکا باید ۳ میلیون یورو به حساب شاختار دونتسک واریز کند تا این انتقال انجام و به نفع هر دو طرف رقم بخورد.

به غیر از این تیم اوکراینی این سر مربی سابقه حضور در تیم های آوس، پاسوس فریرا، پورتو و براگا را نیز در کارنامه خود دارد. او در سال ۲۰۱۶ به تیم شاختار دونتسک پیوست و تا قبل از این انتقال ۳ سال بر روی نیکمت آن ها نشست و افتخارات زیادی را به دست آورد. طی سه فصل اخیر در اوکراین با شاختار دونتسک موفق به فتح همه جام های داخلی ممکن شده است. او در سه فصل حضور در اوکراین سه بار قهرمان لیگ شده و سه بار هم جام حذفی را برده است. عملکرد خوب شاختار دونتسک در بازی های اروپایی به خصوص در فصل ۲۰۱۷/۱۸ لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم های رم، ناپولی و منچسترسیتی مهم ترین دلیل علاقه مسئولان آ اس رم به این مربی شد و آن ها تصمیم گرفتند او را به خانه بیاورند.

به گزارش وب سایت رم نیز امروز این خبر به صورت رسمی اعلام و او به عنوان سر مربی جدید جالوروسی معرفی گردید. قرار داد او به مدت دو سال است و با مبلغ حدود همان ۳ میلیون یورو به ایتالیا آمده است. باید دید این سر مربی ۴۶ ساله پرتغالی چه عملکردی را در تیم رم خواهد داشت. پائولو فونسکا پس از انتصابش به عنوان سر مربی تیم رم مصاحبه کوتاهی را با وب سایت رم انجام داد و گفت:

از این انتخاب بسیار خوشحال و آینده خوبی را متصور هستم. برای شروع کارم و دیدن هواداران خوب این تیم لحظه شماری می کنم و امیدوارم بتوانیم لحظات خوب و زیبایی را کنار یکدیگر رقم بزنیم و من بابت این قضیه بسیار هیجان زده هستم. جا دارد از سران تیم رم که من را انتخاب کردند و این فرصت را به من دادند تشکر کنم. امیدوارم آینده خوبی در انتظارمان باشد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل