نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

وینیسیوس جونیور : با وجود ادن هازارد کار سختی پیش رو دارم

025445

وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید درمصاحبه خود اعلام داشت که با وجود بازیکنان جدید رئال از جمله ادن هازارد او باید تلاش بیشتری را در پیش گیرد تا بتواند در زمین حضور مؤثری داشته باشد و بتواند جای خود در ترکیب را حفظ نماید.

این بازیکن ۱۹ ساله و جوان رئال مادرید با نام کامل وینیسیوس خوزه پیکسائو دی الویرا جونیور فوتبال خود را از سال ۲۰۰۵ در تیم فلامینگو آغاز کرد در حالی که پنج سال سن بیشتر نداشت و از عاشقان فوتبال به حساب می آمد. او تا سال ۲۰۱۷ تا رده جوانان این باشگاه پیش آمد و در فصل ۲۰۱۷- ۲۰۱۸ به تیم اصلی منتقل شد و در ۳۷ بازی که برای این تیم به مدت کمی به میدان رفت توانست ۷ گل به ثمر برساند. بعد از آن در ۲۳ می ۲۰۱۷ او با قراردادی به ارزش ۴۶ میلیون یورو که در آن زمان بعد از نیمار که گران ترین بازیکن برزیلی است (دستمزد او در آن زمان ۸۶ میلیون یورو + ۱۷ میلیون یورو سالیانه بوده است) دومین بازیکن گران برزیل شد، به تیم رئال مادرید پیوست تا بعد از تولد ۱۸ سالگی اش ۱۲ جولای ۲۰۱۸ برای این تیم به میدان برود. دلیل این تاخیر بازی نیز به دلیل قوانین بین المللی فوتبال برای ترانسفر بازیکنان است که بعد از ۱۸ سالگی می توانند برای تیم دیگری به میدان بروند، بوده است. او در رئال مادرید شماره ۲۸ را پوشید و در ابتدا برای تیم ب رئال مادرید به نام کاستیا به میدان رفت و در پنج بازی ۴ گل به ثمر رساند. بعد از آن به تیم اصلی منتقل شد و به عنوان بازیکن تعویضی و چند بازی ثابت در طول فصل بد رئال مادرید در سال گذشته ۱۸ بار به میدان رفت و دو گل نیز وارد دروازه حریف کرد. او اولین بازی که برای رئال به میدان رفت در مقابل ملیا در جام حذفی اسپانیا بود که رئال ۴ بر ۰ در آن مسابقه پیروز شد.

او در مصاحبه با نشریه آ اس اسپانیا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

در خصوص اولین روزی که به رئال پیوستی و چطور به شرایط عادت کردی؟

راستش را بخواهید کمی احساس ترس می کردم زیرا بازیکنان ملی پوش به همراه تیم ملی کشورشان به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رفته بودند و فقط بیل و بنزما در رختکن بودند ولی آن ها نیز به خوبی با من برخورد کردند و با هم خوش و بش کردیم. من به هیچ وجه اسپانیایی بلد نبودم و کاسمیرو و مارسلو نیز نبودند تا بتوانند من را راهنمایی کنند که از این نظر اذیت شدم چون اگر بودند شرایط متفاوت بود. ولی کریم بنزما در از همان روز اول به من کمک می کرد و مواظب من بود. در کل اخلاق خوبی که دارد این است که به همه توجه می کند و همیشه حواسش به همه چیز بازیکنان دیگر است و سعی در کمک کردن در دیگران دارد. مثلا در خصوص من در بازی مقابل اتلتیکو مادرید، من خوب بازی نکردم و در یک صحنه توپ را لو دادم وگل خوردیم ولی کریم در آن زمان، پیشم آمد و به من گفت نگران نباش کمی به خط جلوی حمله برو و استراحت کن و نفسی تازه کن بعد از پنج دقیقه دوباره به بازی برگرد تا استرس از روی ات کم شود. بعد ازکریم، هم وطنانم کاسمیرو و مارسلو به من کمک زیادی کردند تا با شرایط کنار بیایم. آن ها رفته رفته من را راهنمایی کردند و کاری کردند شرایط برایم راحت تر شود.

به دلیل بازی هازارد آیا مجبور می شوی در سمت راست به میدان بروی و این کار برایت شدنی است؟

تمام تصمیمات بستگی به زین الدین زیدان دارد که چه تصمیمی را اتخاذ می کند ولی من در هر صورت فکر نمی کنم مشکلی داشته باشم و می توانم با شرایط خودم را وفق دهم. با وجود هازارد برای حضور در تیم کار سختی در پیش دارم ولی مطمئن هستم هر چه پیش آید به صلاح تیم خواهد بود زیرا زیرو بهترین ترکیب را بازیکنان جدید برای رئال خواهد چید و از موقعی که به تیم ملحق شده است در حال جای گزاری افراد در موقعیت های مختلفی است که برای فصل بعد در نظر دارد.

وینیسیوس جونیور و استقبال از رقابت با ادن هازارد


به اعتقاد بعضی از کارشناسان در بین سه عمل دریبل، پاس و شوت مستاصل هستی و نمی دانی باید کدام یک را به کار بگیری. آیا این درست است؟

بله درست است. در حال حاضر زین الدین زیدان در حال کار بر روی این قضیه است و به صورت فردی برای برطرف کردن این موضوع در حال تلاش هستم و تمام سعی ام را می کنم تا در بهترین حالت ام قرار بگیرم. بازیکنان نیز به من کمک زیادی می کنند و همواره نکات لازم را به من گوشزد می کنند و سعی در راهنمایی من در نقاط ضعفم دارند. این را بدانید که من همواره همه انتقادی را می پذیرم و از تجارب دیگران نیز استفاده می کنم.

نظرتان در خصوص تعویض سه مربی رئال مادرید و فصل بد این تیم؟

در حالت طبیعی برای یک تیم این شرایط مناسب نیست و این تغییرات زیاد موجب ضعیفی می شود ولی من از هر مربی توانستم چیزهای زیادی را یاد بگیرم و در حال حاضر خوشحال هستم که با زین الدین زیدان کار می کنم. درست است رئال شرایط نامطلوبی را داشت ولی به بازیکنی نیاز داشت تا به تیم کمک کند. اعتماد کادر فنی و بازیکنان به من باعث شد تا بتوانم بیشتر به میدان بروم و با سرعت و حرکات رو به جلو به تیم کمک کنم و خوشحال هستم که توانستم نقش کوچکی در روزهای تاریک رئال انجام دهم چون من عاشق این تیم هستم.

نظرت در مورد دریبل کمتر و پاس بیشتر با مشارکت با بازیکنان چیست؟

در این خصوص فکر می کنم مشکلی ندارم و از نظر خودم در این مورد قوی هستم و ایرادی حس نمی کنم. درست است که بعضی موارد شاید اشتباهی مرتکب شوم ولی با توجه به تجربه و تازه کاری و سن و سالم به نظرم امری عادی است چون کادر فنی همواره آزادی فکر و عمل را به من داده است تا خودم تصمیم بگیرم که به چه صورت عمل کنم و ظاهر شوم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل