نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تغییر وظایف وینسنت کمپانی پس از کسب نتایج ضعیف به عنوان مربی در اندرلخت

وینست کمپانی

پس از کسب تنها دو امتیاز از چهار بازی نخست، باشگاه اندرلخت، وینسنت کمپانی را از وظیفه مربیگری تیم در مسابقات خلع کرد.

وینسنت کمپانی پس از شروعی ضعیف در باشگاه فوتبال اندرلخت بلژیک به عنوان مربی – بازیکن، وظایف مربیگری خود در مسابقات را به فرد دیگری محول خواهد کرد. کمپانی در ماه می، پس از آنکه با کاپیتانی خود منچسترسیتی را به کسب سه گانه داخلی در فوتبال انگلیس هدایت کرد به حضور 11 ساله خود در این باشگاه پایان داد. این دفاع وسط 33 بلژیکی به عنوان یک بازیکن- مربی به باشگاه دوران کودکی خود یعنی اندرلخت بازگشت، اما داستان رویایی کمپانی و اندرلخت به هیچ وجه شروع خوبی نداشت. اندرلخت در حال حاضر با کسب دو امتیاز از چهار بازی در جدول رده بندی لیگ دسته اول بلژیک از آخر چهارم است.

جانشین وینسنت کمپانی چه کسی خواهد بود؟

سفر روز جمعه تیم به خنک، آغاز دوره ای خواهد بود که اندرلخت باید چهار بازی سخت در طول آن برگزار کند، این بازی ها شامل دیدار با تیم های استاندارد لیژ، آنتورپ و کلاب بروژ می شود. کمک مربی تیم اندرلخت یعنی سیمون دیویس که در گذشته مدیر آکادمی منچستر سیتی بود اکنون این تیم را از کنار زمین هدایت خواهد کرد و کمپانی نیز از این پس تنها کاپیتان تیم خواهد بود. دیویس در یک نشست خبری به خبرنگاران گفت:

به عنوان بازیکنان و کارکنان باشگاه در تلاشیم تا بازیکنانی که بهتر از بقیه برای سیستم تیم مناسب هستند را پیدا کنیم. تغییر همیشه وجود خواهد داشت، مخصوصا در آغاز کار. ما در اندرلخت پروژه جدیدی را آغاز خواهیم کرد. این پروژه تنها ظرف یک شب جواب نخواهد داد. این سبک بازی برای باشگاه تازه خواهد بود. ما به ثبات نیاز داریم و یکی از چیزهایی که قرار است بلافاصله تغییر کند این است که وینسنت کمپانی از بازی بعدی کاپیتان تیم خواهد بود. او قرار است تیم را رهبری کند و در روز مسابقه تنها بر روی بازیکن بودن خود تمرکز خواهد کرد. این یکی از چیزهایی است که امتحان خواهیم کرد.


کمک مربی اندرلخت در مورد خصوصیات کمپانی در این باشگاه می گوید:

ما در طول هفته به خوبی به عنوان یک مجموعه با یکدیگر کار می کنیم. وینی (کمپانی) و باشگاه یک نگرش دارند و ما به عنوان کارکنان از آن پیروی خواهیم کرد. اما مهم این است که در روز مسابقه او یک بازیکن خواهد بود. اگر وینی می تواند بهترین بازیکن لیگ باشد، که واقعا هم هست و تیم را درون زمین رهبری می کند، آن گاه من می توانم در زمینه های دیگر و سبک بازیمان مسئولیت پذیر باشم. اگر در طول بازی نیاز به یک تغییر باشد، آن را اعمال کنم و این مسئولیت را با کارکنان باشگاه انجام می دهم. ما درحال کسب شناخت از یکدیگر هستیم. این یک وضعیت جدید و متفاوت است. تمام چیزی که می دانیم این است که موفق خواهیم شد. این یک گام دیگر است و کمی بیشتر با یکدیگر آشنا خواهیم شد.

تعهد وینسنت کمپانی به بازی با الگویی مشابه تاکتیک های پپ گواردیولا در سیتی انتقاداتی را به همراه داشت، اما دیویس اصرار دارد که اندرلخت به خاطر نتایج ضعیف از مسیر خود منحرف نخواهد شد. دیویس در ادامه صحبت های خود گفت:
کمپانی به حدی اندرلخت را دوست دارد که می خواهد هرچه در توان دارد به باشگاه ارائه کند. آنچه اهمیت دارد این است که او به این که یکی از بازیکنان تیم و رهبر ما باشد ادامه بدهد و در روز مسابقه بر روی بازی تمرکز کند. من نیز در این زمینه به او کمک خواهم کرد تا هم درون زمین و هم بیرون آن یک رهبر داشته باشیم. کمپانی به بازی فکر می کند و من به تاکتیک ها.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل