نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری دیدار وستهام و لیورپول در بازی معوقه هفته ۱۸

GVDE

تیم‌های فوتبال وستهام و لیورپول امشب ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ در یک بازی معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در استادیوم لندن به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم،بازیکنان و صحبت‌های سرمربیان دو تیم می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی بیش‌تر افراد این بازی را ۲-۰ به نفع لیورپول پیش‌بینی کرده‌اند

امشب دو تیم وستهام و لیورپول در بازی معوقه هفته هجدهم از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت و یکی از دیدارهای جذاب این فصل را برگزار می‌کنند. لیورپول به همراه یورگن کلوپ شرایط بسیار ایده‌آلی را در لیگ دارد و با با فاصله زیاد نسبت به تیم دوم جدول صدرنشین است. از طرف دیگر وستهام فصل متزلزلی را با سرمربی خود پشت سر می‌گذارد، اما این فرصت را دارد تا با پیروزی مقابل لیورپول اوضاع خود را در پایین جدول بهبود ببخشد که البته این موضوع برای تیم بدون باخت لیگ جزیره دور از ذهن به نظر می‌رسد. دو تیم مصدومان بسیار زیادی را در ترکیب خود دارند که البته سهم وستهام بیشتر است و به طبع غیبت این بازیکنان که تعداد آنها کم نیست می‌تواند تاثیر زیادی بر نتایج تیم‌ها در کل فصل داشته باشد.

وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی لیگ جزیره

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لالیگا لیورپول از ۲۳ بازی و یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها با ۶۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. منچستر سیتی از ۲۴ مسابقه با ۵۱ امتیاز در جایگاه دوم و لستر سیتی از ۲۴ مسابقه ۴۸ امتیاز کسب کرده و در رده سوم جای دارد. ضمن اینکه وستهام از ۲۳ مسابقه ۲۳ امتیاز کسب کرده و در جایگاه هفدهم جدول قرار گرفته است.
سهم لیورپول از این تعداد بازی، ۲۲ پیروزی و ۱ تساوی بوده است و وستهام ۶ پیروزی، ۵ تساوی و ۱۲ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم وستهام و لیورپول

این بازی در استادیوم خانگی تیم وستهام، استادیوم لندن به قضاوت جاناتان ماس برگزار می‌گردد.


در خصوص مصدومان و محرومان دو تیم بدانید:

وستهام: ووکاش فابیانیسکی، رایان فردریکس، جک ویلشر، آندری یارمولنکو، فیلیپه اندرسون مصدومان قطعی و آرتور ماسواکو و روبرت اسنادگرس مصدومیت جزئی دارند و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارند یا خیر.

لیورپول: ناتاییل کلاین مصدوم قطعی و آدام لالانا، جیمز میلنر، سادیو مانه و جردان شقری مصدومیت جزئی دارند و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارند یا خیر.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول نیز پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با شروزبری؟

ما تیم لیگ برتری هستیم و شرزبری در لیگ دسته اول حضور دارد. اطمینان دارم بازیکنان آکادمی توانایی لازم برای بردن بازی را دارند. بر اساس نامه اتحادیه فوتبال انگلیس، از مدت‌ها قبل برای استراحت در آن دو هفته برنامه ریزی کرده بودم و امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر مردم فکر می‌کنند دلیل عدم شرکت تیم اصلی در این دیدار تنبلی است، نمی‌توانم نظرشان را تغییر دهم. وقتی تصمیمی با ساعت‌ها فکر و برنامه ریزی گرفته می‌شود، به همین راحتی قابل تغییر نیست. شاید چیزی که گفتم را به اندازه کافی شفاف توضیح ندادم. باید تصمیماتی بگیرم که ممکن است همه آن را دوست نداشته باشند. باید براساس شرایطی که در آن قرار داریم، تصمیم گیری کنم. آن ها تلاش کردند تا مسابقات جام حذفی در وسط هفته برگزار شود تا فشار کمتری به بازیکنان منتفل شود ولی نمی دانم چگونه چنین تصمیمی گرفته شده است.

غایب دیدار دستهام؟

سادیو مانه بازی برابر وستهم را ازدست خواهد داد. احتمالا در برابر ساوتهمپتون هم غایب خواهد بود. بعد از آن به تمرینات برمی‌گردد. مانه یک مشکل عضلانی دارد اما خش شانس بودیم خیلی جدی نیست. سه بازی غایب خواهد بود. اگر به شکلی که همیشه به شرایط سخت واکنش نشان می دهیم، واکنش نشان دهیم، نیازی نیست که چیزی تغییری کند.


بازی با وستهام؟

باید علاوه بر داشتن مالکیت توپ، هوشمندانه بازی کنیم. ضد حملات آن‌ها خطرناک است. بازی سختی است ولی لیگ برتر همین است. من در کل عاشق مسابقات حذفی هستم. در دورتموند از چهار بار، سه بار به فینال این مسابقات رسیدم. ولی باید تصویر بزرگتری را در نظر بگیرم. بازیکنان هم برنامه های خود را دارند و باید این مورد را درنظر گرفت. نیل کریچلی در بازی برابر استون واقعا خوب کار کرد. امیدوارم بازیکنان آکادمی در بازی برابر شروزبری موفق باشند. با عملکردی مشابه آنچه در برابر استون ویلا انجام دادند، شانس پیروزی خواهند داشت.

در خصوص آمار دو تیم وستهام و لیورپول بدانید:

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های وستهام و لیورپول که امشب ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ در یک بازی معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در استادیوم لندن برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

با شرط‌بندی بازی‌های لیگ برتر انگلیس همراه ما باشید. بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل