نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

والتری بوتاس : تا ثانیه آخر برای قهرمانی این فصل فرمول یک می جنگم

1 13

والتری بوتاس راننده تیم مرسدس بنز با این که در این فصل تنها چهار بار نتیجه بهتری نسبت به لوئیس همیلتون گرفته، می‌گوید که هنوز از رقابت برای قهرمانی فرمول یک سال ۲۰۱۹ دست برنداشته و هم چنان تلاش خود را ادامه خواهد داد تا در جایگاه نخست رده بندی قرار گیرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

والتری بوتاس در تعقیب لوییس همیلتون در صدر جدول رده بندی فرمول یک ۲۰۱۹

در روزی که مسابقه مونزا برای چارلز لکلرک پایان خوشی داشت، بوتاس تنها توانست یک پله بالاتر از هم تیمی خود و در رده دوم قرار بگیرد ولی تأثیر زیادی بر صدر نشینی مرد بریتانیایی در جدول قهرمانی نداشت. هفت گرند پری باقی مانده و بوتاس اگر می‌خواهد که در انتهای فصل اولین قهرمانی فرمول یک خودش را جشن بگیرد باید فاصله ۶۳ امتیازی‌اش را با همیلتون کاهش دهد که با توجه به عملکرد نسبتا خوب لوئیس در نیم فصل اول دور از انتظار است  زیرا همیلتون نیز به عملکرد خوب خود هم چنان ادامه می دهد و بعید به نظر می رسد که جایاه نخست را به همین راحتی به راننده دیگری واگذار کند. گرچه خود والتری می‌گوید که از رقابت دست بر نخواهد داشت. او در این باره گفت:

تا زمانی که آمار می‌گوید که شانس موفقیت وجود دارد، چرا باید از تلاش کردن دست بردارم. برای رسیدن به آن هر کاری را انجام می دهم. قطعا مسیر سختی پیش رو دارم و اگر بخواهم صادقانه و واقع گرایانه بگویم، با توجه به پیوستگی عملکرد مثبت لوئیس این شانس برای من خیلی کم است. اما شما هیچ وقت آینده را نمی ‌بینید و این هم فرمول یک است که در گذشته ما چیز های عجیب و غیرقابل پیش بینی در آن دیده ‌ایم و ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد تا شخص دیگری برنده شود. بنابر این بهتر است برای اطمینان تا لحظه آخر دست از جنگیدن بر ندارید.


والتری بوتاس در ادامه افزود:

رها کردن تلاش و نا امیدی هیچ فایده ای برایم نخواهد داشت. به عنوان یک فرد من به دنبال اجرای بهترین نسخه از خودم هستم و به عنوان یک تیم به دنبال جمع کردن نقاط قوت امان و استفاده از آن ها هستیم. نا امیدی فایده ای برای من ندارد زیرا باعث می شود کیفیتی که الان دارم نیز از بین برود و تمرکز ام را از دست بدهم. در پایان فصل مشخص خواهد شد نتیجه به چه ترتیب خواهد بود ولی در حال حاضر من عقب نشینی نخواهم کرد.

راننده فنلاندی در مورد تمدید قراردادش برای فصل ۲۰۲۰ هم توضیحاتی داد و اذعان کرد که تمدید نشدن آن بر رانندگی ‌اش تأثیری نمی‌ گذاشت ولی حال که قرار است برای فصل بعد هم در تیم مرسدس بماند می‌ داند که به آمادگی ذهنی ‌اش کمک می‌کند. مرسدس تا پایان تعطیلات تابستانی مشغول سبک و سنگین کردن انتخاب های خود برای فصل ۲۰۲۰ بود، استبان اکون و یا والتری بوتاس، که در پایان، آن ها والتری را یک سال دیگر برای صندلی خود نگه داشتند و اکون هم به تیم رنو پیوست. بوتاس شروع فصل خوبی را پشت سر گذاشت که با برد در گرند پری های استرالیا و آذربایجان همراه بود ولی در ده مسابقه دیگر دیگر طعم پیروزی را نچشید تا یک فاصله امتیازی نسبتا زیاد بین او و لوئیس همیلتون ایجاد شود.
والتری بوتاس می‌گوید که مطمئن نیست که مذاکرات اش قبل از تعطیلات تابستانی بر آمادگی او تأثیری داشته است. او در این باره گفت:

برای من تفاوتی نداشت، نمی‌توانم بگویم که این مسائل در نحوه مسابقه دادن من یک فاکتور مهم محسوب می‌شدند ولی این که همه چیز معلوم شد هم بر آینده تأثیری نمی‌گذارد. غیر ممکن است که بگویید این که همزمان با تیم اتان در مورد قرارداد اتان مذاکره می‌کنید و برای آن ها مسابقه می‌دهید چه نتیجه‌ ای بر روند فکری شما یا آمادگی شما برای رانندگی دارد ولی شخصا زمانی که از کارهای خود مطمئن شوم بهتر مسابقه می ‌دهم زیرا دیگر چیزی وجود ندارد که ذهن شما را حتی برای یک ثانیه درگیر کند پس یقینا من نسبت به قبل از تعطیلات احساس بهتری دارم و می توانم در ادامه تمرکز خود را بر روی رقابت با لوییس قرار دهم.


پس از آخرین پیروزی بوتاس در باکو، او در همه مسابقات به جز آلمان که شرایط سخت پیست باعث شد تصادف کند، امتیاز کسب کرده ولی دوست دارد بداند که آیا روند گفتگوی او با تیم مرسدس در مورد فصل ۲۰۲۰ منجر به آن شده یا خیر؛ او در این باره افزود:

خیلی خوب می ‌شد اگر می توانستم متوجه شوم که چند اشتباهی که در طول نیم فصل اول داشتم از این مسئله نشأت می‌گیرند یا نه؛ مثلا تصادف ام در هوکنهایم. ولی نمی‌توانم صادقانه بگویم زمانی که تصادف کردم به این فکر نمی‌کردم که “آیا برای سال بعد قرارداد دارم یا نه؟”. چه کسی می‌داند ولی شاید این به نحو خودش نیز بر شما تأثیر می‌گذارد و من از این موضوع بی اطلاع بودم. بهرحال در حال حاضر که قرار داد ام را تمدید کردم می توانم تاثیر آن را در روند کاری ام ببنیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل