نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پلی آف بسکتبال NBA: هیوستون راکتس پیروز بازی سوم مقابل گلدن استیت وریرز

بسکتبال NBA

هیوستون راکتس؛ پیروز سومین راند دیدار پلی آف بسکتبال NBA شد. در چارچوب مسابقات پلی آف بسکتبال NBA، دو تیم هیوستون راکتس و گلدن استیت وریرز به میزبانی هیوستون به مصاف هم رفتند. این سومین بازی دو تیم در این مرحله از پلی آف NBA می باشد. در دو دیدار گذشته این تیم گلدن استیت وریرز بود که با پیروزی مقابل حریف خود، شانس خودش را برای صعود به مرحله بعد بیشتر کرده بود. این بازی جذاب و پایاپای در نهایت با نتیجه ۱۲۶-۱۲۱ به سود هیوستون راکتس به پایان رسید تا شاگردان مایک دی آنتونی یکی از شکست های خود را مقابل حریف خود جبران کنند.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

بسکتبال NBA

با آغاز کوارتر اول این گلدن استیت بود که با عملکرد خوب خودش در حمله و دفاع، پیش افتاد تا جایی که اختلاف دو تیم در مقطعی به ۹ امتیاز هم رسید. اما رفته رفته راکتس به بازی برگشت و توانست اختلاف را به حداقل برساند. کوارتر اول با نتیجه ۲۵-۲۶ به سود گلدن استیت به پایان رسید. در کوارتر دوم اما راکتس عملکرد بسیار بهتری داشت و توانست با درخشش گوردون و عملکرد خوب در دفاع این کوارتر را با با اختلاف ۱۰ امتیاز به سود خودش به پایان برساند. در کوارتر سوم گلدن استیت با درخشش دورنت سعی بر جبران اختلاف داشت و در لحظاتی از بازی توانست این امر را میسر کند اما درخشش گوردون و شامپرت در کنار هاردن این اجازه را به گلدن استیت نداد تا اختلافش را با حریف بیشتر از ۲ امتیاز کاهش دهد. کوارتر سوم با سه امتیازی دریماند گرین با نتیجه ۳۳-۳۵ به سود گلدن استیت به پایان رسید. کوارتر چهارم را گلدن استیت بسیار خوب آغاز کرد و درخشش کوین دورنت و امتیاز آوری های او در دقیقه نخست این کوارتر میهمان را به بازی برگرداند تا جایی که این گلدن استیت وریرز بود که در لحظاتی از این کوارتر از میزبان خودش پیش افتاد. در حالی که بازی پایاپای پیش میرفت آستین ریورز اختلاف را به سود میزبان به ۴ رساند اما امتیازات پیاپی کلی تامپسن باز هم گلدن استیت را پیش انداخت. عملکرد خوب دفاعی گلدن استیت باعث شد جیمز هاردن و کریس پال موفق به استفاده از حمله نشوند و ایگودالا در دقیقه پایانی با یک پرتاب سه امتیازی گلدن استیت را ۲ امتیاز پیش انداخت. جیمز هاردن در حمله بعدی از ۲ پرتاب پنالتی خودش استفاده کرد تا وقت های معمول بازی در نتیجه ۱۱۲-۱۱۲ برابر به پایان برسد.
با شروع اورتایم گوردون و تاکر با پرتاب هایی دقیق هیوستون راکتس را پیش انداختند اما باز هم ایگودالا و دورنت اختلاف را جبران کردند و میهمان را به بازی برگرداندند. اشتباهات متعدد بازیکنان گلدن استیت وریرز در حمله باعث شد آن ها از هیوستون راکتس عقب بمانند و در مقابل تیم میزبان که با حضور تماشاگران خود روحیه بالا تری برای ادامه بازی داشت به امتیاز آوری خود ادامه می داد. پرتاب سه امتیازی جیمز هاردن در فاصله ۵۰ ثانیه مانده به پایان اختلاف را به ۶ امتیاز رساند. خطای پرتاب سه امتیازی بر روی دورنت ۳ پرتاب پنالتی به او داد تا دورنت اختلاف را به ۳ برساند. هاردن باز هم حمله را به ثمر رساند تا اقدام ناموفق استفن کری برای دانک در ۱۹ ثانیه مانده به پایان کار را برای میهمان به اتمام برساند.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل