نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مصدومیت شدید و دلخراش هوگو لوریس دروازه بان تاتنهام در بازی مقابل برایتون

ED

مصدومیت وحشتناک هوگو لوریس دروازه بان فرانسوی و ملی پوش تیم تاتنهام در بازی دیروز این تیم برابر تیم برایتون باعث شد تا پزشکان او را با ماسک اکسیژن از زمین خارج کنند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

دوری احتمالی دو ماهه هوگو لوریس دروازه بان تاتنهام از میادین

تیم تاتنهام که دیروز شکست سنگین دیگری را برابر برایتون تجربه کرد، روز های سخت و رو به افولی را تجربه می کند و مصدومیت لوریس نیز به ادامه بد بیاری های این تیم اضافه گردید. تاتنهام روز گذشته با نتیجه سه بر صفر بازی را به برایتون واگذار کرد تا شکست های این تیم هم چنان ادامه داشته باشد. . سانتر ارسالی بازیکن برایتون با اشتباه هوگو لوریس همراه شد تا مائوپای بتواند برای برایتون گلزنی کند. در ادامه لوریس روی دست چپ خود فرود آمد و نتوانست خودش را کنترل کند تا با مصدومیت سنگینی روبرو شود. در حالی که بازی دقایق ابتدایی خود را سپری می‌ کرد، بازیکنان برایتون حرکتی از کناره‌ های زمین انجام دادند. این حرکت با یک سانتر بلند از سوی بازیکنان این تیم همراه بود و ارتفاع بالای این توپ ارسالی باعث شد تا هوگو لوریس در محاسبات خود دچار اشتباه شود و برای مهار توپ با حالتی نا متعادل به سمت عقب حرکت کند.

همین عدم تعادل باعث شد تا این دروازه‌ بان فرانسوی به شکلی بسیار خطرناک و روی  دو دست خود روی زمین فرود بیاید. صحنه‌‌ ای که باعث شد فشار زیادی روی دست چپ لوریس وارد شود و دست او دچار شکستگی دلخراشی شود. پس از این اتفاق لوریس جای خود را به پائولو گازانیکا داد. او که به شدت درد می‌ کشید و فریاد می‌ زد با مراقبت ویژه پزشکی از ورزشگاه به بیمارستان منتقل شد . این شکستگی  احتمالا باعث دوری طولانی مدت لوریس  از میادین خواهد شد. این درحالی‌‌ است که تاتنهام بیش از گذشته به وی نیاز داشت . بنا بر آخرین اطلاعات منتشر شده هوگو لوریس ۳۲ ساله در بیمارستان با اسکن‌ ها و رادیوگرافی‌ های متعدد مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت مشخص می‌ شود که دست او هیچ شکستی استخوانی ندارد. حتی برخی رسانه‌ ها اعلام کردند که لوریس ممکن است شب گذشته از بیمارستان مرخص شده باشد.
باشگاه تاتنهام بعد از حادثه در بیانیه‌ ای اعلام کرد:

می‌ توانیم تایید کنیم که هوگو لوریس به در رفتگی آرنج دچار شده است. کاپیتان ما به دلیل این حادثه با برانکارد از زمین به بیرون هدایت شده و بعد از انجام معاینات و بررسی‌ ها در یک بیمارستان محلی به لندن منتقل خواهد شد. در هفته پیش رو ارزیابی‌ های بیشتر روی او انجام شده و میزان دقیق مصدومیت و زمان مورد نیاز برای بازگشت او به میادین مشخص خواهد شد.


شبکه ESPN در گزارشی درباره مصدومیت هوگو لوریس با اعلام این که هنوز برای اعلام زمان دقیق بازگشت او به میادین زود است ولی این شبکه از قول یک منبع نزدیک به باشگاه تاتنهام اعلام کرد که لوریس احتمالا تا دو ماه یا حتی بیشتر از میادین دور خواهد بود. این منبع هم چنین اعلام کرد که لوریس روز دوشنبه به پاریس خواهد رفت تا با پزشک تیم ملی فرانسه دیدار کند. او در پاریس بار دیگر مورد معاینه و بررسی قرار خواهد گرفت تا میزان دقیق مصدومیت اش مشخص شود. دروازه‌ بان فرانسوی سپس به لندن باز خواهد گشت تا دوران معالجه و بهبودی خود را در باشگاه تاتنهام سپری کند.
نکته جالب بازی دیروز تشویق هواداران دو تیم از جمله تیم رقیب برایتون در هنگام بیرون رفتن این دروازه‌ بان بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل