نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری بازی هلاس ورونا و یوونتوس در هفته ۲۳ سری‌آ

jj

تیم‌های فوتبال هلاس ورونا و یوونتوس امروز ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ در هفته بیست و سوم سری‌آ ایتالیا، از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه مارک آنتونیو بنتگودی به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم، بازیکنان و اظهارنظر مربیان دو تیم می‌پردازیم تا یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی اکثریت افراد این بازی را ۲-۱ به نفع یوونتوس پیش‌بینی کرده‌اند

امروز دو تیم هلاس ورونا و یوونتوس از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل را برگزار می‌کنند تا شرایط خود را در جدول ارتقا ببخشند. یوونتوس در تلاش است موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کند، زیرا تیم‌های بعدی اینتر و لاتزیو در تعقیب آنها می‌باشند. اما هلاس ورونا، تیمی که طی این فصل به سری‌آ بازگشته، فصلی بسیار خوب را سپری می‌کند و برخلاف انتظارات، در نیمه اول جدول جای گرفته و حتی می‌تواند با ادامه همین روند، یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ اروپا باشد. ورونا چند روز پیش در بازی معوقه خود موفق شد لاتزیو را در المپیکو ۰-۰ متوقف کند تا ثابت کند که برای هر تیمی در سری‌آ حریفی سرسخت به شمار می‌رود و یوونتوسِ صدرنشین نیز در خانه هلاس ورونا کار راحتی نخواهد داشت. یوونتوس نیز که در خانه خود موفق شده بود برابر فیورنتینا به پیروزی برسد، با هدف پیروزی و حفظ اختلاف با اینتر و لاتزیو، به بنتگودی خواهد رفت اما از دست دادن امتیاز ممکن است کار آن‌ها را در ادامه فصل سخت کند و شاگردان مائوریسیو ساری به سه امتیاز این بازی خارج از خانه نیاز دارند.

وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی سری‌آ

در حال حاضر در جدول رده‌بندی سری‌آ یوونتوس با ۵۴ امتیاز از ۲۲ مسابقه در صدر جدول قرار دارد. اینتر با ۵۱ امتیاز در رده دوم و لاتزیو از ۲۲ بازی ۵۰ امتیاز بدست آورده و در رده سوم جای دارد.
هلاس ورونا حریف یووه نیز با ۳۱ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی و با نگاهی به مسابقات دیگر می‌تواند تا رده ششم جدول صعودی را داشته باشد.
سهم هلاس ورونا تا به اینجا از ۲۲ مسابقه برگزار شده، ۸ پیروزی، ۷ تساوی و ۷ شکست بوده است و یووه ۱۷ پیروزی، ۳ تساوی و ۲ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.


یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم هلاس ورونا و یوونتوس

این بازی در استادیوم خانگی هلاس ورونا، مارک آنتونیو بنتگودی به قضاوت داویده ماسا برگزار خواهد شد.

در خصوص مصدومان و محرومان دو تیم بدانید:

هلاس ورونا: مصدوم یا محرومی را در ترکیب خود ندارد.

یوونتوس: سامی خدیرا، جورجه کیه لینی، مریه دمیرال و دنیلو مصدومان قطعی یووه هستند و قطعا در بازی امشب حضور نخواهند داشت.

مائوریسیو ساری سرمربی یوونتوس پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با هلاس ورونا را چطور می‌بینید؟

قطعا این بازی برای ما آسان نخواهد بود. زیرا این خانه در خارج از خانه است و آنها از حمایت هواداران خود برخوردار هستند. هلاس ورونا تیمی بسیار منسجم بوده و تا این‌جا فصلی فوق‌العاده را سپری کرده است. آن‌ها چندین بازی است که شکست نخورده‌اند. هلاس ورونا تیمی خطرناک و آماده است و بازی برابر چنین تیمی دشوار خواهد بود. آماده‌ایم با هر سیستمی که بیشترین میزان آمادگی و هماهنگی را با آن داشته باشیم به میدان برویم. برای بازی با سیستم‌های مختلف آماده‌ایم. هافبک‌های ما چندان گل نزده‌اند و این مسئله می‌تواند بهتر شود اما از سوی دیگر مدافعان ما گل‌های زیادی زده‌اند. تیم هلاس ورونا نیز بازیکن گلزن زیادی در ترکیب خود دارند و ما خود را برای دفاعی منسجم آماده کرده‌ایم. در شرایط حساسی از فصل قرار داریم و از دست دادن حتی یک امتیاز می‌تواند به از دست رفتن قهرمانی منجر شود.

وضعیت بازیکنان چطور است؟

به جز چند مصدومی که داریم و آنها نیز در حال ریکاوری کردن هستند وضعیت باقی بازیکنان به ثبات رسیده است و آها می‌دانند که باید بازی‌های پیش رو را با پیروزی پشت سر بگذاریم. کریستیانو رونالدو در تمرینات امروز وضعیتی عالی داشت و این بهترین فرم او از زمان مصدومیت زانویش بوده است. رابیو در حال بهتر شدن است. او فرم خوبی دارد و داشتن ثبات برای این که او بتواند خود را بیشتر ثابت کند، مهم است. اگرچه نباید ویژگی‌های مثبت بازیکنی چون بلیز ماتویدی را از یاد ببریم. او در طول فصلِ طولانی، بازیکنی مفید خواهد بود. با مربی دروازه‌بانان تیم و کادرفنی در خصوص مدیریت تعداد بازی جیجی بوفون صحبت می‌کنیم و بوفون قطعا در ماه فوریه بازی خواهد کرد. کیه لینی طبق برنامه پیش می‌رود. پیشرفتی که او داشته خیلی مهم است. مهم‌ترین چیز این است که کیه لینی به احساساتش توجه کند چون از لحاظ بالینی، بهبود یافته است. دنیلو به تنهایی تمرین می‌کند و هنوز کار در چمن را شروع نکرده. فکر نمی‌کنم مدت زمان زیادی تا بازگشت او باقی‌مانده باشد ولی ما تیمی هستیم که برروی بازیکنان مصدوم ریسک زیادی نمی‌کنیم و از نظر من بازیکن باید بهبودی کامل پیدا کند تا او را در ترکیب قرار دهم.


در خصوص آمار دو تیم هلاس ورونا و یوونتوس بدانید:

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های هلاس ورونا و یوونتوس که امروز ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ در هفته بیست و سوم سری‌آ ایتالیا، از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه مارک آنتونیو بنتگودی برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

با شرط‌بندی بازی‌های جذاب و مهم سری‌آ را همراه ما باشید. بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل