صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی شب اول از هفته اول دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۹/۲۰

پیش بینی شب اول از هفته اول دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۹/۲۰

ad banner

لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۱۹/۲۰ از سه شنبه بیست و ششم شهریور ۹۸ آغاز می شود و بزرگان فوتبال اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در بازی های شب نخست هفته ی اول این رقابت ها، تیم های گروه های پنجم تا هشتم مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بینی دیدار های گروه پنجم لیگ قهرمانان اروپا

ناپولی – لیورپول

در مهم ترین بازی گروه پنجم، ناپولی در ورزشگاه سن پائولو میزبان لیورپول خواهد بود. این دو تیم در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا نیز همگروه بودند که سهم هر کدام یک برد و یک باخت بود. هر دو تیم با پیروزی مقابل حریفان در دیدار های خود در سری آ و لیگ برتر انگلیس، پای به این میدان خواهند گذاشت. این بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

وضعیت و نکات آماری دو تیم

لیگ قهرمانان اروپا
لیورپول هر پنج بازی ابتدایی خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته است
  • السید هوسای و آرکاردیوش میلیک به احتمال زیاد بازی فردا مقابل لیورپول را به دلیل مصدومیت از دست می دهند و در نقطه مقابل غیبت دیووک اوریگی، آلیسون بکر و نبی کیتا به دلیل مصدومیت در دیدار برابر ناپولی قطعی خواهد بود.
  • حضور اندرو رابرتسون در هاله ای از ابهام قرار دارد. در صورت نرسیدن رابرتسون به این بازی، جیمز میلنر در پست دفاع چپ برای قرمزهای مرسی ساید به میدان خواهد رفت.
  • لورنزو اینسینیه با رهایی از بند مصدومیت در ترکیب اصلی ناپولی حضور خواهد داشت.
  • هیروینگ لوزانو، خرید جدید ناپولی در کنار مرتنز زوج خط حمله ناپولی در این دیدار را تشکیل می دهند و اینسینیه در خط هافبک پا به میدان می گذارد.
  • جردن هندرسون و روبرتو فیرمینو که در بازی مقابل نیوکاسل از روی نیمکت ذخیره ها کار را آغاز کردند، در این بازی به احتمال زیاد از ابتدا در ترکیب لیورپول حضور خواهند داشت.
  • لیورپول ۵ بازی از ۶ بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی پشت سر گذاشته است.
  • لیورپول در ۵ بازی از ۶ بازی گذشته اش در لیگ قهرمانان اروپا حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است.

در دیگر دیدار این گروه سالزبورگ اتریش در ورزشگاه ردبول آرنا شهر سالزبورگ به مصاف خنک بلژیک می رود. سالزبورگ الکساندر والکه و مارین پونگراچیچ را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در این فصل با از دست دادن دیادی ساماسکو قدرت کمتری نسبت به قبل دارد. راسموس کریستنسن و پاتریک فارکاس نیز در پست دفاع راست برای قرار گیری در ترکیب اصلی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

تیم خنک بلژیک نیز‌ دنی ووکوویچ و امبوانا ساماتا را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد. خنک در ۶ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان در کسب پیروزی ناکام بوده است. در نقطه مقابل اما سالزبورگ در ۱۴ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا شکست ناپذیر بوده است.

پیش بینی دیدار های گروه ششم لیگ قهرمانان اروپا

بروسیا دورتموند – بارسلونا

در مهم ترین بازی این گروه، بروسیا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میزبان بارسلونا خواهد بود. هر دو تیم با پیروزی مقابل حریفان در دیدار های خود در بوندس لیگا آلمان و لالیگا اسپانیا، پای به این مسابقه خواهند گذاشت. این بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

وضعیت و نکات آماری دو تیم

99af0bb8fa758255b3bc0de6a27f7c20 2
آنسو فاتی پدیده ۱۶ جدید تیم بارسلونا در کنار آنتوان گریزمان
  • بروسیا دورتموند برای این دیدار حساس نیکو شولز و متئو موری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. وضعیت لوکاس پیشچک نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد و در صورت نرسیدن وی به این بازی، اشرف حکیمی در سمت چپ خط دفاعی بازی خواهد کرد.
  • پاکو آلکاسر مهاجم سابق بارسلونا در این دیدار تلاش زیادی خواهد کرد تا ارزش هایش را به باشگاه سابق خود اثبات کند. جیدون سانچو نیز امیدوار است تا با ارائه عملکردی درخشان در برابر یکی از بهترین باشگاه های دنیا، شهرت خود را بیش از پیش افزایش دهد.
  • توماس دلینی و جولین وایگل برای قرار گیری در خط میانی دورتموند با یکدیگر رقابت خواهند کرد. این در حالی است که تورگان هازارد و جولین برانت دو خرید تابستانی زنبور های وستفالن، برای قرار گیری در پست بال هجومی سمت چپ دورتموند با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
  • مانوئل آکانجی به موقع از مصدومیت خود ریکاوری کرده و در دیدار شنبه شب دورتموند مقابل بایر لورکوزن که با پیروزی ۴-۰ دورتموند همراه بود،‌ دقایقی به میدان رفت بنابراین انتظار می رود او را در ترکیب اصلی بروسیا دورتموند در کنار متس هوملز در خط دفاعی ببینیم.
  • وضعیت لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا همچنان نامشخص دنبال می شود و با وجود اینکه نام وی در لیست بازیکنان بازی مقابل تیم آلمانی حضور دارد، انتظار نمی رود او را در ترکیب اصلی آبی اناری ها در این دیدار حساس ببینیم. با این حال مصدومیت مسی و نتو گلر دوم بارسلونا رفع شده و مسی می تواند در نیمه دوم امیدوار به حضور در میدان باشد.
  • آنسو فاتی و کارلس پرز که در بازی های اخیر تیم کاتالانی نمایش تحسین برانگیزی از خود به جای گذاشته اند،‌ با بدشانسی و در صورت آماده بودن لیو مسی در این بازی، روی نیمکت خواهند نشست.
  • با بدشانسی و ادامه مصدومیت ساموئل امتیتی، در این بازی جرارد پیکه و کلمنت لنگلت در خط دفاعی حضور ثابت خواهند داشت.
  • در ۳ بازی اخیر بارسلونا در لیگ قهرمانان،‌ آمار بالای ۲.۵ گل در هر بازی برای این تیم به ثبت رسیده است.

در دیگر دیدار این گروه اینتر میلان در ورزشگاه جوزپه مه آتزا شهر میلان به مصاف اسلاویا پراگ خواهد رفت. این بازی راس ساعت ۲۱:۲۵ به وقت ایران آغاز خواهد شد. وضعیت استفان دی فرای و روملو لوکاکو برای این بازی نامشخص است و ممکن است حضور در این بازی خانگی را از دست بدهند. الکسیس سانچز که در دیدار مقابل اودینزه دقایقی برای اینتر بازی کرد، در این بازی می تواند در ترکیب ثابت نرآتزوری حضور داشته باشد.

اسلاویا پراگ در نقطه مقابل بدون بازیکنی مصدوم با قوی ترین ترکیب خود به ایتالیا می آید و امید زیادی به ستاره خط میانی خود، نیکولائه استنچیو خواهد داشت در این بازی بدرخشد. در ۶ بازی آخر اسلاویا پراگ در اروپا، آمار کمتر از ۲.۵ گل در هر بازی برای این تیم به ثبت رسیده است. در ۴ دیدار اخیر اینتر نیز چنین آماری برای تیم ایتالیایی ثبت شده است.

اینتر میلان سه پیروزی پیاپی در فصل جدید سری آ ایتالیا کسب کرده و زیر نظر آنتونیو کونته سرمربی جدید خود،‌ روزهای خوبی را پشت سر می گذارد. اسلاویا پراگ اما در ۱۷ بازی اخیر اروپایی تنها سه پیروزی کسب کرده که هر سه دیدار در رقابت های مقدماتی به دست آمده است.

پیش بینی دیدار های گروه هفتم لیگ قهرمانان اروپا

المپیک لیون – زنیت سن پترزبورگ

در مهم ترین بازی این گروه، لیون در ورزشگاه پارک المپیک لیون میزبان زنیت خواهد بود. لیون پس از شروع خوب در لوشامپیونه این روزها شرایط جالبی ندارد اما زنیت مشترکا با کراسنودار صدر جدول لیگ روسیه را در اختیار دارد. این بازی راس ساعت ۲۱:۲۵ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

وضعیت و نکات آماری دو تیم

da60f87bd9c2a720378405497b2213b8 5
سردار آزمون مهاجم ایرانی و آماده این روزهای زنیت سن پترزبورگ
  • ممفیس دیپای که هفته گذشته را به استراحت پرداخته بود به جای مارتین تریر به ترکیب لیون باز خواهد گشت در حالی که سیلوینیو سرمربی لیون امیدوار خواهد بود تا بتواند جسیون دنایر را در این بازی در دسترس داشته باشد.
  • یوسف کانه بعد از سپری کردن یک جلسه محرومیت در لیگ فرانسه به ترکیب بازگشته و جای کنی تته را خواهد گرفت. با حضور کانه، لئو دوبیوس به پست دفاع راست منتقل خواهد شد.
  • موسی دمبله در بهترین شرایط خود به ثمر می برد و در آخرین دیدار لیون در لوشامپیونه توانست دو گل به ثمر برساند تا در همین ابتدای فصل پنج گله شود.
  • لیون در هفت بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا در کسب پیروزی ناکام بوده است.
  • مالکوم مهاجم سابق بارسا که در تابستان به زنیت پیوست، همچنان به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ران پا قادر به همراهی قهرمان روسیه نخواهد بود.
  • ماگومد ازدوعف پس از سپری کردن جلسه محرومیت خود در لیگ برتر روسیه، به ترکیب زنیت باز می گردد. در فصل جدید این بازیکن یکی از بهترین های تیم روسیه ای بوده است.
  • زنیت سن پترزبورگ ۳ بازی آخر خود در چمپیونز لیگ را با شکست به پایان رسانده است و در هر سه دیدار با اختلاف یک گل بازی را واگذار کرده است.
  • انتظار می رود سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت را در خط حمله این تیم در کنار آرتم زدوبا در ترکیب اصلی ببینیم. آزمون پیشتر با پیراهن روستوف در این مسابقات حضور داشته و سابقه گلزنی به تیم های بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید را در کارنامه دارد.

در دیگر دیدار این گروه تیم های بنفیکا و لایپزیش در ورزشگاه دا لوژ شهر لیسبون به مصاف هم می روند. این بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد. بنفیکا با لیست بلندی از مصدومان بدون حضور هفت بازیکن خود از جمله کارلوس وینیسیوس، چیکینیو، جرمن کونتی، داوید تاوارس، گدسون فرناندز، تایرون ابوهی و گابریل پیرس پا به میدان مسابقه خواهد گذاشت.

در نقطه مقابل نیز جولین ناگلزمن سرمربی لایپزیش برای این دیدار تایلر آدامز و هانس ولف را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. تیمو ورنر در این فصل در سمت چپ خط حمله لایپزیش عملکرد خوبی داشته است و پاتریک شیک خرید جدید تیم آلمانی امیدوار خواهد بود تا برای رسیدن به ترکیب اصلی با یوسف پولسن به رقابت بپردازد. در ۴ دیدار اخیر لایپزیش در اروپا آمار بالای ۲.۵ گل در هر بازی برای تیم آلمانی به ثبت رسیده است.

پیش بینی دیدار های گروه هشتم لیگ قهرمانان اروپا

چلسی – والنسیا

در مهم ترین بازی این گروه، چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن میزبان والنسیا خواهد بود. چلسی بعد از شروع ناکام در رقابت های لیگ برتر و شکست در سوپرجام اروپا مقابل لیورپول، حالا این روزها شرایط بهتری دارد و در بازی قبلی خود مقابل ولورهمپتون با نتیجه ۵-۲ به برتری رسید اما در نقطه مقابل والنسیا که به تازگی مارسلینیو سرمربی موفق خود را اخراج کرده در بازی اخیر لالیگایی مقابل بارسلونا با نتیجه سنگین ۵-۲ تحقیر شد. این بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

وضعیت و نکات آماری دو تیم

5e4178a29a5dcfa1e458318a9d16df57
بازیکنان چلسی و شادی پس از پیروزی خارج از خانه مقابل ولورهمپتون
  • آنتونیو رودیگر تنها چند روز بعد از بهبود مصدومیت بار دیگر در تمرینات چلسی مصدوم شد تا در کنار روبن لوفتوس چیک غایب قطعی این دیدار باشد. شرایط امرسون، انگولو کانته، کالوم هادسون اودوی و ریس جیمز نیز مناسب نیست و این بازیکنان نیز ممکن است دیدار برابر والنسیا را از دست بدهند.
  • تامی آبراهام پدیده جدید خط حمله چلسی در سه بازی اخیر هفت گل برای آبی های لندنی به ثمر رسانده و مطمئناً در این بازی نیز از ابتدا برای تیم فرانک لمپارد به میدان خواهد رفت.
  • چلسی در ۶ دیدار اخیر خود مقابل والنسیا در تمامی رقابت ها شکست ناپذیر بوده است.
  • کارلوس سولر و کریستیانو پیچینی به دلیل آسیب دیدگی دیدار حساس مقابل چلسی را از دست خواهند داد.
  • آلبرت سلادس سرمربی جدید والنسیا در نخستین تجربه خود به عنوان مربی خفاش ها شکست سنگینی مقابل بارسلونا تجربه کرد و این بار در یک دیدار خارج از خانه دیگر باید به مصاف چلسی برود.
  • با توجه به مصدومیت سولر و پیچینی، انتظار می رود فران تورس و دنیل واس در این بازی به جای این دو بازیکن به میدان بروند.
  • جفری کوندوگبیا و فرانسیس کوکولین برای قرارگیری در خط میانی در کنار دنی پارخو با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

در دیگر دیدار این گروه تیم های آژاکس آمستردام و لیل فرانسه در ورزشگاه یوهان کرایوف آرنا به مصاف هم می روند. این بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد. آژاکس که فصل گذشته عملکرد بینظیری در مسابقات اروپایی داشت در این دیدار دونی فن دبیک را در اختیار ندارد و لیساندرو مارتینز خرید جدید این تیم جای فن دبیک را در بازی خواهد گرفت. ادسون آلوارز نیز زوج مارتینز در خط میانی آژاکس خواهد بود. آژاکس در ۲۲ بازی از ۲۴ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان شکست ناپذیر بوده است.

در نقطه مقابل تیم لیل آداما سومائورو، ژکا، تیاگو مایا و تیموتی وه آ را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. یوسف یزیزی خرید تابستانی لیل بعد از سپری کردن جلسه محرومیت خود در جریان پیروزی ۲-۱ لیل مقابل آنژه می تواند در این بازی از ابتدا به میدان برود. اگرچه ممکن است با توجه به گلزنی لوئیز آراخو در بازی برابر آنژه، شاهد حضور این مهاجم در ترکیب ثابت لیل باشیم. در ۶ دیدار اخیر لیل در مسابقات اروپایی،‌ آمار کمتر از ۲.۵ گل در هر بازی برای تیم فرانسوی به ثبت رسیده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *