نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی هفته اول دور گروهی رقابت های لیگ اروپا فصل ۲۰۱۹/۲۰

uel

دور گروهی رقابت های لیگ اروپا فصل ۲۰۱۹/۲۰ از امروز پنج شنبه بیست و هشتم شهریور ماه آغاز می شود و تیم های مختلف قاره اروپا به مصاف حریفان خود خواهند رفت. به بررسی پیش بازی دیدار های مهم هفته اول این رقابت ها خواهیم پرداخت.

جدول محتوا پنهان
1 پیش بینی گروه اول رقابت های لیگ اروپا

پیش بینی گروه اول رقابت های لیگ اروپا

قره باغ – سویا

در مهم ترین دیدار این گروه، سویا اسپانیا، پر افتخار ترین تیم تاریخ رقابت های لیگ اروپا در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه توفیق بهراموف به مصاف قره باغ آذربایجان می رود. این دیدار راس ساعت ۲۱:۲۵ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

وضعیت و نکات آماری دو تیم

پیش بینی گروه سوم رقابت های لیگ اروپا

ختافه – ترابوزان اسپور

در مهم ترین دیدار این گروه، ختافه اسپانیا در دیداری خانگی در ورزشگاه کولیسیوم آلفونسو پرز شهر مادرید به مصاف ترابوزان اسپور ترکیه می رود. این دیدار راس ساعت ۲۱:۲۵ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

وضعیت و نکات آماری دو تیم

پیش بینی گروه چهارم رقابت های لیگ اروپا

آیندهوون – اسپورتینگ لیسبون

در مهم ترین دیدار گروه چهارم، آیندهوون هلند در دیداری خانگی در ورزشگاه فیلیپس به مصاف اسپورتینگ لیسبون پرتغال خواهد رفت. این دیدار راس ساعت ۲۱:۲۵ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

وضعیت و نکات آماری دو تیم

پیش بینی گروه پنجم رقابت های لیگ اروپا

کلوژ رومانی – لاتزیو

در مهم ترین دیدار گروه پنجم،‌ کلوژ رومانی به مصاف لاتزیو ایتالیا خواهد رفت. این دیدار راس ساعت ۲۱:۲۵ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

وضعیت و نکات آماری دو تیم

لازم به ذکر است در دیگر دیدار این گروه رن فرانسه به مصاف سلتیک گلاسکو اسکاتلند خواهد رفت.

پیش بینی گروه ششم رقابت های لیگ اروپا

آینتراخت فرانکفورت – آرسنال

در مهم ترین دیدار گروه ششم، آینتراخت فرانکفورت آلمان به مصاف آرسنال انگلیس می رود. این دیدار راس ساعت ۲۱:۲۵ به وقت ایران در ورزشگاه کومرتسبانک آرنا انجام خواهد شد.

وضعیت و نکات آماری دو تیم

پیش بینی گروه هفتم رقابت های لیگ اروپا

پورتو – یانگ بویز

در مهم ترین دیدار گروه هفتم، پورتو پرتغال در دیداری خانگی در ورزشگاه دراگو به مصاف یانگ بویز خواهد رفت. این دیدار راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

وضعیت و نکات آماری دو تیم

لازم به ذکر است در دیگر دیدار این گروه گلاسکو رنجرز اسکاتلند به مصاف فاینورد روتردام می رود. جان فلانگان، رایان کنت و جردن جونز از مصدومان رنجرز برای این بازی هستند. استیون جرارد سرمربی رنجرز برای این دیدار احتمالا از جرمین دفو و آلفردو مورالس در خط حمله استفاده خواهد کرد. رنجرز در ۶ بازی از ۸ بازی اخیر خود در این مسابقات موفق به کلین شیت شده و در این ۸ بازی شکست ناپذیر بوده است.

در نقطه مقابل فاینورد هلند تنها اسون فن بیک را به علت مصدومیت در اختیار ندارد در حالی که بازیکنانی نظیر نیکولاس یورگنسن، سم لارسن و ینس تورنسترا و تایرل مالاسیا بعد از سپری کردن دوران نقاهت بار دیگر به ترکیب تیم هلندی باز می گردند. فاینورد در ۵ بازی اخیر خود در لیگ اروپا شکست ناپذیر بوده است. فاینورد همچنین در ۴ دیدار اخیر خود در تمام رقابتها موفق به کسب پیروزی شده است. این نخستین تقابل دو تیم از سال ۲۰۰۲ خواهد بود.

پیش بینی گروه دهم رقابت های لیگ اروپا

آاس رم – باشاک شهیر

در مهم ترین دیدار گروه دهم، آاس رم ایتالیا در دیداری خانگی در ورزشگاه المپیکو به مصاف باشاک شهیر ترکیه خواهد رفت. این دیدار راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

وضعیت و نکات آماری دو تیم

پیش بینی گروه یازدهم رقابت های لیگ اروپا

ولورهمپتون – براگا

در مهم ترین دیدار گروه یازدهم، ولورهمپتون انگلستان در دیداری خانگی در ورزشگاه مولینکس به مصاف براگا پرتغال خواهد رفت. این دیدار راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

وضعیت و نکات آماری دو تیم

پیش بینی گروه دوازدهم رقابت های لیگ اروپا

منچستر یونایتد – آستانه قزاقستان

در مهم ترین دیدار گروه دوازدهم، منچستر یونایتد انگلیس در دیداری خانگی در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف آستانه قزاقستان خواهد رفت. این دیدار راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

وضعیت و نکات آماری دو تیم

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل