نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

هری کین: گل به یوونتوس احتمالا یکی از بهترین گلهای دوران فوتبالم بود

kane

هری کین مهاجم انگلیسی تیم تاتنهام پس از به ثمر رساندن سوپرگل برابر یوونتوس در جریان پیروزی مقابل تیم ایتالیایی اظهار داشت این گل یکی از بهترین گل های تمام دوران فوتبالش بوده است.

در جریان رقابتهای جام اینترنشنال چمپیونز در سنگاپور بنظر می رسید که جدال دو تیم تاتنهام و یوونتوس به ضربات پنالتی کشیده خواهد شد اما ضربه استثنایی هری کین از میانه میدان پیروزی را به تاتنهام هدیه داد. کاپیتان تیم ملی انگلستان خروج شزنی سنگربان یوونتوس را از خط دروازه اش تشخیص داد و پس از صاحب توپ شدن به وسیله پاس لوکاس مورا از وسط زمین با شوت تکضرب دروازه را هدف قرار داد تا اسپرز در نخستین بازی پیش فصلش در دقایق پایانی پیروز میدان لقب بگیرد. هری کین در دوران فوتبالش گل های زیبایی به ثمر رسانده است. کین از سال ۲۰۱۱ و گل مقابل شمراک راورز تاکنون ۱۶۴ بار برای تاتنهام موفق به گلزنی شده است. با این حال وی معتقد است گلی که مقابل یوونتوس به ثمر رسید یکی از بهترین گل های برتر دوران فوتبالش به حساب می آید. هری کین پس از پیروزی تیمش مقابل قهرمان سری آ پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

صحبت های هری کین در مورد گلزنی به یوونتوس

گلی که به ثمر رساندم احتمالا یکی از بهترین گلهای دوران فوتبالم بود. در مقطعی از بازی حرکات شزنی را مشاهده کردم که جلوتر از خط دروازه قرار میگیرد. بنابراین با خودم گفتم اگر شانس زدن ضربه غافلگیرانه را داشته باشم توپ را از بالای سرش به دروازه بفرستم. خوشبختانه همین اتفاق افتاد و توپ مستقیم وارد دروازه شد.

مهاجم تیم تاتنهام پیش از مصدومیت از ناحیه مچ پا، سال گذشته ۲۸ مرتبه برای تیمش در لیگ برتر انگلیس به میدان رفت. مصدومیت مچ پا این مهاجم را در هفته های پایانی لیگ برتر خانه نشین کرد تا نتواند به تیمش کمک کند و در عرصه فردی نیز شانس آقای گلی را از دست داد. بازیکن ۲۵ ساله در جریان صعود تاریخی اسپرز به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور نداشت و نمایش بینظیر همتیمی های خود در نیمه نهایی مقابل آژاکس را از روی سکو مشاهده کرد. در جریان شکست دو بر صفر مقابل لیورپول در بازی فینال نیز هری کین نتوانست تاثیر مهمی در روند بازی تیمش داشته باشد. آمادگی بدنی او برای آن بازی بطور کامل شکل نگرفته بود و کین نتوانست تاتنهام را از شکست نجات داد. در جریان بازی دوستانه برابر بانوی پیر هری کین در بین دو نیمه به بازی آمد تا فصل جدیدش را آغاز کند.

این خیلی خوب است که توانستم ۴۵ دقیقه در میدان حاظر باشم. این شروع خوبی برای پیش فصل بود. همگی به سختی برای موفقیت تیم در تلاش هستیم. اینجا هوا خیلی گرم است اما برای آماده سازی تیم شرایط مناسبی وجود دارد. نسبت به بازی بعدی برابر منچستر یونایتد انگیزه زیادی داریم و باید ببینیم چه اتفاقاتی در آن دیدار رخ می دهد.

لازم به ذکر است جام اینترنشنال چمپیونز روز پنجشنبه با مصاف تمام انگلیسی تاتنهام و منچستر یونایتد ادامه می دهد. شیاطین سرخ در دیدار اول خود برابر اینتر با یک گل به پیروزی رسیدند. یاران هری کین در شروع رسمی فصل جدید لیگ برتر انگلیس نیز در دیداری خانگی برابر استون ویلا قرار خواهند گرفت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل