نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

قول نیمار به هواداران پاری سن ژرمن: هر چه در توان دارم برای آن ها می‌گذارم

XSAZ

نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن که در بازی امشب این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل کلوب بروژ غایب خواهد بود به هواداران این تیم قول داد که در بازگشت به میادین ۱۰۰ درصد توان خود را به کار گیرد تا پی اس جی را به جایگاه خوب خود بازگرداند. هم چنین او او از رابطه متفاوت خود با ام ‌باپه سخن گفت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

دوری یک ماهه نیمار از ترکیب تیم پاری سن ژرمن به دلیل مصدومیت !

تیم فوتبال پاری سن ژرمن امشب در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به در خانه تیم بلژیکی استادیوم یان برایدل به مصاف کلوب بروژ می‌رود و امیدوار است بتواند با سومین پیروزی متوالی خود در این بازی ها جایگاه خود را در صدر جدول محکم تر کند. پاریسی ها دو بازی قبلی خود در مقابل رئال مادرید و گالاتاسرای را با پیروزی پشت سر گذاشتند و با شش امتیاز در صدر جدول این گروه جای گرفتند. تیم بروژ نیز با دو بازی و دو تساوی با ۲ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و نیم نگاهی به بازی رئال مادرید و گالاتاسرای نیز خواهد داشت تا موقعیت مکانی خود را در جدول بسنجد. از آمار این مسابقه بدانید که کلوب بروژ در ۱۰ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده است و پاری سن ژرمن نیز در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان پیروز شده است. نکته قابل توجه این مسابقه نبود نیمار است که به مدت یک ماه مصدومیت در بازی های ملی نمی تواند پاریسی ها را همراهی کند.
وی در گفت و گویی که با شبکه اوترو داشت درباره موضوعات زیادی سخن به میان آورد. این فوق ستاره برزیلی به هواداران پاری سن ژرمن قول داد که نهایت تلاش خود را به کار می گیرد که خواسته آن ها را برآورده کند.

او در این باره گفت:

بسیار خوشحال هستم که بازیکن پاری سن ژرمن هستم. حرفه ‌ای برخورد می‌کنم و برای تیم خود نهایت تلاشم را به کار می‌ گیرم. به هواداران پاری سن ژرمن این قول را می‌ دهم که ۱۰۰ درصد توان خود را به کار گیرم تا تیم موفق شود. شک نکنید که رابطه من با هواداران بهتر خواهد شد. امیدوارم که چنین چیزی رقم بخورد. می ‌دانم چرا هواداران از من ناراحت هستند ولی بدانند من در حال حاضر بازیکن پی اس جی هستم و هر آن چه که دارم در اختیار این تیم خواهم گذاشت.

نیمار در ادامه افزود:

به هواداران حق می دهم ولی فقط از آن ها خواهش می کنم در صورتی که امکان دارد شرایط من را نیز درک کنند و به خواسته ‌ام احترام بگذارند. وقتی انسان به هر دلیلی خوشحال نیست دوست دارد مسافرت کند و آن مکانی را که در آن زندگی می‌کند ترک کند و در جای دیگری مشغول به کار شود. در نهایت من در پاری سن ژرمن ماندم و می ‌خواهم نهایت توانم را به کار بگیرم تا در تیم موفق شوم. من پیش از این هم گفتم رابطه یک بازیکن با هواداران مثل رابطه بین زوجین است. آن ها یک روز با هم دعوا می‌کنند و روز بعد همه چیز درست می ‌شود. پس می توان هم دیگر را بخشید و فرصت داد و همه چیز را رو به راه کرد. امیدوار هستم این درک متقابل بوجود آید.

به نظر می‌رسد پس از کش و قوس های فراوان در تابستانی که گذشت، نیمار به هواداران پی اس جی حق می دهد که ناراحت باشند و پس از این که او در این تیم ماندگار شد این برای چندمین بار است که قصد دارد دل هواداران را به نوعی به دست آورد.

نیمار در فصل نقل و انتقالات به شدت خواهان جدایی از این تیم فرانسوی و بازگشت خود به تیم بارسلونا اسپانیا بود که پس از سه ماه مذاکره و درگیری بر سر این انتقال در نهایت بارسلونا نتوانست خواسته های کادر فنی پاری سن ژرمن را جهت انتقال این بازیکن به نیوکمپ برآورده کند و نیمار علی رغم همه اتفاقات و مصاحبه هایی که علیه پی اس جی انجام داده بود و خشم هواداران را بر انگیخته بود، مجبور شد تا در پاریس بماند و با شرایط بجنگد. خشم هواداران پاریسی در بازی های اولی که نیمار به زمین مسابقه می رفت به حدی بود که بنرهای بزرگ که حاوی نوشته های رکیک بودند برای او در ورزشگاه آویخته و شعار های زیادی علیه او سر داده می شد. نیمار اما در چند بازی خوش درخشید و گل های مهم و سه امتیازی را برای این تیم به ثمر رساند تا کمی اوضاع آرام تر شود و بدین ترتیب که مشاهده می کنید بار ها با مصاحبه های مختلف قصد داشته راهی برای آشتی با هواداران بیابد.

نیمار درباره رابطه اش با کیلیان ام ‌باپه نیز گفت:

رابطه من با او با دیگران فرق می‌کند. او یک فرانسوی است که زبان انگلیسی را هم به خوبی حرف می ‌زند و من یک برزیلی. او جوان خوبی است و خوشحال هستم که با او هم ‌بازی هستم. او یک استعداد ناب است و چه در داخل زمین و چه بیرون آن رابطه خوبی با هم داریم و از هم چیز های زیادی فرا می گیریم. امیدوار هستم این رابطه هم چنان ادامه پیدا کند و در کنار هم بتوانیم پاریس را به جایگاهی که استحقاق اش را دارد برسانیم.

این ستاره برزیلی درباره وضعیت خود در فصل جاری گفت:

این فصل همه چیز متفاوت شده است. اصولا حال و هوای تیم سرد و بی روح بود اما در فصل جاری همه چیز تغییر کرده و فضای تیم بسیار خوب شده است. من با بازیکنان زیادی در ارتباط هستم. خرید های جدید هم تیم را تقویت کرده ‌اند و وضعیت خوب است. پیش بینی می‌کنم که فصل خوبی برای پاری سن ژرمن باشد و تیم بسیار خوبی داریم. من باید با همه بازیکنان رابطه خوبی داشته باشم تا بتوانیم در جهت رشد تیم قدم برداریم.

لازم به ذکر است نیمار به خاطر آسیب دیدگی که در دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال برزیل برابر نیجریه داشت تا یک ماه نمی تواند برای پاری سن ژرمن بازی کند و به نظر می رسد هواداران این تیم پس از چند مسابقه که او درخشید باز هم باید صبر کنند و منتظر بازگشت و درخشش او در تیم باشند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل