نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

درخشش نیمار در ترکیب پاری سن ژرمن ، باعث آشتی هواداران خواهد شد؟!

همان طور که می دانید، نیمار بازیکن برزیلی تیم پاری سن ژرمن در فصل نقل و انتقالات تابستانی تمام تلاش خود را برای جدایی از این تیم جهت پیوستن به تیم سابق خود یعنی بارسلونا کرد ولی در نهایت دو تیم به توافق نرسیدند و نیمار در پاریس ماندنی شد. در ابتدا هواداران پی اس جی از ماندن او بسیار خشمگین بودند ولی با درخشش وی در چند هفته اخیر و بر طبق نظر سنجی های متعدد، هواداران آماده هستند تا بازیکن برزیلی خود را ببخشند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آیا هواداران پاری سن ژرمن نیمار را خواهند بخشید؟!

او که در تابستان برای جدایی از پاری سن ژرمن دست به هر کاری زد، این فوق ستاره برزیلی از حضور خود در پاری سن ژرمن و لیگ فرانسه راضی نبود و به همین خاطر با منتشر کردن ویدئوها و اظهار نظر های عجیب باعث خشم هواداران پاری سن ژرمن شد. او به صراحت اعلام کرد که دوست دارد پاری سن ژرمن را ترک کند و همین باعث خشم هواداران تیم پاریسی شد اما در نهایت او موفق به ترک این تیم فرانسوی نشد و بعد از گذشت ۴ هفته از لیگ برای تیمش به میدان رفت. در بازی های اولی که قرار بود نیمار به میدان برود تماشاگران بنر های توهین آمیزی را درون ورزشگاه پارک دو پرنس برای او بر افراشتند ولی به نظر می رسد نیمار به گل های سه امتیازی که وارد دروازه حریفان کرد توانست به نوعی دل هواداران را به دست آورد.

زیرا امباپه و کاوانی دیگر مهاجمان پی اس جی از بازی های ابتدایی این تیم مصدوم شدند و چاره ای جز قرار دادن نیمار در ترکیب ثابت وجود نداشت.نیمار بازگشت باشکوهی به پاری سن ژرمن داشت و در سه دیدار توانست در نقش ناجی تیم اش ظاهر شود و با گل‌ های حساسی که به ثمر رساند باعث شد تا پاری سن ژرمن به پیروزی برسد و الان در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.درخشش نیمار باعث شده تا رفته رفته رابطه هواداران با او بهتر شود و اظهار نظر اخیر او هم نشان می‌ دهد که او برای جبران کردن در این تیم آماده و در حال تلاش کردن است. در نظر سنجی که سایت پاریس یونایتد انجام داد نتیجه نشان می دهد که ۷۰ درصد از هواداران پاری سن ژرمن آماده بخشش نیمار و بهتر شدن رابطه با او هستند. این خبر بسیار خوبی برای نیمار به شمار می‌ آید و چه بسا باعث عملکرد بهتر او در تیم هم خواهد شد. پاری سن ژرمن در حساس ترین بازی هفته نهم رقابت‌ های لیگ فرانسه امشب باید به مصاف آنژه برود که این بازی تقابل تیم های اول و دوم جدول رده بندی است و نیمار بار دیگر می تواند توانایی های خود را به هواداران و کادر فنی این باشگاه ثابت کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل