نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

نشریه اسپانیایی آ اس: نیمار به درهای ورودی رئال مادرید نزدیک تر شده است

22 12

در پی کش و قوس های فراوانی که پیرامون انتقال نیمار ستاره برزیلی تیم پاری سن ژرمن به تیم های رئال مادرید و بارسلونا وجود دارد نشریه آ اس اسپانیا در تازه ترین خبر خود نوشته که در حال حاضر رئال مادرید به جذب نیمار نزدیک تر شده است و ممکن است خبر کهکشانی شدن این بازیکن برزیلی به زودی منتشر گردد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

پیوستن نیمار به رئال مادرید و بارسلونا، در هاله ای از ابهام !

این نشریه ضمن اعلام این خبر نوشت که سران بارسلونا با مدیر ورزشی تیم پاری سن ژرمن به توافق نرسیدند و ترجیح آن ها فروختن نیمار به تیم رئال است تا بارسا زیرا ناصر الخلیفی مالک این باشگاه رابطه خوبی با مدیر بارسلونا نسبت به مدیریت رئال مادرید یعنی فلورنتینو پرز ندارد و تمایل دارد نیمار را راهی پایتخت کند.


از سوی دیگر تصمیم خود بازیکن نیز مطرح است که هنوز هیچ سخنی از سوی نیمار در این باره گفته نشده و هواداران فوتبال نمی‌توانند متوجه این شوند که آیا نیمار دوست دارد دوباره به جمع کاتالان ها باز گردد یا این بار چالش جدیدی به نام رئال مادرید را تجربه کند. تنها موضعی که از نیمار مشخص شده این است که او دوست دارد پاریس را ترک کند و این را بارها اعلام کرده است به همین خاطر هواداران پی اس جی نیز از این وضعیت ناراضی هستند و در بازی های اول این تیم در لیگ فرانسه که نیمار نیز حضور نداشت شعار هایی را علیه او سر دادند و آن ها نیز دوست ندارند این بازیکن در تیم باقی بماند.
نشریه آ اس در ادامه نوشت که شاید بمب بازار نقل و انتقالات امسال با پیوستن نیمار به رئال مادرید منفجر شود و رئال پس از سال ها سر و صدایی را در این تابستان به پا کند. گفته می‌شود مدیر ورزشی پاریس از رئالی ها ابتدا خواستند که آن ها وینیسیوس را وارد معامله کنند که این قضیه با مخالفت شدید سران این باشگاه مواجه شد و آن ها نیز از موضعشان کوتاه آمدند. بعد از آن صحبت هایی در خصوص وارد کردن بازیکنانی چون واران، کیلور ناواس، ایسکو و کریم بنزما به میان آمد که باز هم تقریبا با این بازیکنان منتفی و گفته می‌شود خامس رودریگز وارد معامله جدید شود. بارسلونا هم در برهه ای از وارد کردن فیلیپ کوتینیو در معامله صحبت کرد که این بازیکن دو روز پیش با قرار داد قرضی یک ساله به تیم بایرن مونیخ آلمان ملحق شد و این تبادل نیز منتفی گردید.


هواداران رئال و بارسا نیز از این سردرگمی خسته شدند و علاقه دارند تا زودتر تکلیف این بازیکن مشخص گردد زیرا به نظر می‌رسد کهکشانی ها به حضور نیمار احتیاج دارند و خرید ادن هازارد به تنهایی نمی تواند کارساز باشد و بارسلونا نیز برای یک ترکیب هجومی به این بازیکن نیازمند است.
مشخص نیست به چه دلیلی این مذاکرات بسیار طولانی شده و انتقال این بازیکن به یکی از این دو تیم مشخص نمی‌شود. اما این قضیه هواداران سه تیم را درگیر کرده است و هر روز منتظر یک خبر جدیدی از این انتقال هستند. یک روز شایعات رفتنش به بارسا قوت می گیرد و یک روز به رئال مادرید و این بار روی سکه به سوی رئال مادرید است.
لازم به ذکر است در شروع فصل جدید ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ ، پاری سن ژرمن در دو بازی لیگ فرانسه نیمار را در ترکیب خود نداشت و در بازی اول صاحب پیروزی و در بازی دوم شکست خورد. رئال مادرید هم در هفته اول لالیگا مقابل سلتاویگو به پیروزی ۳ بر ۱ رسید و بارسلونا با یک گل بازی را به اتلتیکو بیلبائو واگذار کرد .

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل