نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ آمادگی پایین نیمار و احتمال نیمکت‌نشینی برابر رئال مادرید

25879

پی‌اس‌جی فردا در برنابئو برابر رئال مادرید یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود را پیش رو دارد اما در آستانه این بازی اوضاع بین توماس توخل و نیمار خوب پیش نمی‌رود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

به گزارش اکیپ، پی اس جی صدرنشین گروه A لیگ قهرمانان است و رئال مادرید با ۵ امتیاز اختلاف این تیم را تعقیب می‌کند. رئال که بازی رفت را به پاریسی‌ها ۳-۰ باخته، برای هموار کردن مسیر صعودش به دور بعد، محکوم به کسب سه امتیاز است. برخلاف بازی رفت، پی اس جی با تمام قوا به میدان خواهد رفت. نیمار و امباپه در بازی رفت غایب بودند ولی برای بازی فردا مشکلی نخواهند داشت ولی از بین این دو، احتمالا نیمار کار را از روی نیمکت شروع می‌کند. ستاره برزیلی پس از دو ماه دوری از میادین، جمعه شب برابر لیل از ابتدا در ترکیب قرار گرفت ولی در نیمه دوم جای خود را به امباپه داد. نمایش نیمار چندان خوب نبود و او که از تعویضش نیز ناراضی بود، مستقیما به رختکن رفت.

شرایط برای نیمار در آستانه بازی برابر رئال مادرید خوب پیش نمی‌رود


توماس توخل اما مدعی شد که نگران عملکرد بد نیمار نیست. او در این باره گفت:

نگران عملکرد بد نیمار نیستم. نمی‌دانم که این شرایط او طبیعی است یا خیر. نیمار ۶ هفته به دلیل مصدومیت غایب بود و به همین دلیل انتظار خیلی زیادی از او نداشتم. مصدومیت ۶ هفته ای برای بازیکنی مثل نیمار که سرعت بالایی دارد، بسیار طولانی است. امشب دقت کافی را نداشت اما باید چند دقیقه‌ای بازی می‌کرد.

نیمار در دقیقه ۶۵ از زمین خارج شد و جای خود را به کیلیان امباپه داد. او بعد از تعویض، مستقیما راهی رختکن شد و روی نیمکت ننشست. توخل در این باره گفت:

این یک امر طبیعی است و این اتفاق برای بسیاری از بازیکنان رخ می‌دهد. من این صحنه را ندیدم چرا که روی بازی متمرکز شده بودم. به شکل خصوصی با نیمار صحبت می‌کنم اما خیلی هم این موضوع را بزرگ نمی‌کنیم.

توماس توخل در نشست خبری بازی فرم نه چندان خوب نیمار را به دوری او از میادین مربوط دانست و در مورد رفتنش به رختکن نیز گفت که این مشکل را حل خواهد کرد با این حال رسانه‌های فرانسوی اعتقاد دارند که توخل فعلا روی نیمار به عنوان بازیکن ثابت حساب نمی‌کند و برابر رئال ترجیح می دهد از مثلث امباپه، دی‌ماریا و ایکاردی استفاده کند. به خصوص فرم عالی این هفته های دی ماریا و ایکاردی، چاره ای دیگر برای توخل باقی نمی‌گذارد. لوپاریزین در این مورد نوشته است که نیمکت نشینی نیمار برابر رئال، نوعی آغاز پروژه خراب کردن ستاره برزیلی در پی اس جی خواهد بود. بازیکنی که تابستان مصمم به جدایی بود و خشم باشگاه و هواداران را باعث شد.

نیمار تاکنون ۴ بار در برنابئو به میدان رفته است. سه بار با پیراهن بارسا و یک بار با پیراهن پی اس جی. او دو سال پیش در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، از ابتدا در ترکیب پی اس جی برابر رئال حاضر بود ولی نتوانست مانع شکست ۳-۱ تیمش شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل