نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

شنیده ها جدی تر شد؛ نیمار قصد جدایی از پاری سن ژرمن را دارد

0230145

به نظر می رسد حواشی انتقال نیمار از تیم پاری سن ژرمن و مقصد احتمالی وی تمامی ندارد و هنوز مشخص نیست این مهاجم ۲۶ ساله برزیلی قصد ترک پی اس جی را دارد یا خیر یا این که تصمیم دارد به کدام تیم انتقال پیدا کند.

او که قبل از پی اس جی در تیم بارسلونا توپ می زد در همان سال نیز پیشنهاداتی از تیم رئال مادرید داشت که به نظر رسید که در آن سال بارسا به رقیب سنتی و دیرینه خود رئال ترجیح داد و به بارسا پیوست. بعد از جدایی از بارسا و انتقالش به پی اس جی در تابستان امسال پیشنهادهایی از دو تیم رئال مادرید و بارسلونا برای خرید این بازیکن به گوش می رسد که این دو تیم در صورت تمایل باید مبلغ نجومی را به فرانسوی ها پرداخت کنند. ولی در این بین ضد و نقیض هایی جهت جدایی وی وجود دارد که برخی خبرگذاری اعلام داشتند که پاریس با جدایی وی موافقت کرده و برخی ها گفتند که نیمار فروشی نیست. روزی رفتنش به تیم سابق خود بارسا قوت می گیرد و روزی انتقالش به رئال مادرید حاشیه ساز می شود ولی چیزی که در این نیز مشخص است این است که موضع خود نیمار در این نقل و انتقال مشخص نیست که در زیر به اعلام خبرهای خبرگذاری مختلف دنیا خواهیم پرداخت.

برخی نشریه های اسپانیایی نوشتند که تیم بارسلونا برای انتقال او سه شرط قرار داده که نیمار در صورتی که تمایل دارد مجددا به بارسا بپیوندد باید این سه شرط را بپذیرد. اولین شرط کاهش دستمزد است که بارسا بتواند مبلغ قرارداد وی را تامین کند. دومین شرط، پس گرفتن شکایت نیمار از بارسلونا در دادگاه است.چرا که نیمار در سال ۲۰۱۷ به دلیل عدم پرداخت پاداشش به مبلغ ۲۶ میلیون یورو از بارسا شکایت کرده بود و حال سران بارسا اعلام کردند او باید شکایت اش را پس بگیرد. سومین شرط باشگاه بارسلونا این است که او علنا اعلام کند که دوست دارد مجددا به بارسلونا برگردد و اشتباه کرده است که به پی اس جی رفته است که مشخص نیست که آیا این بازیکن برزیلی حاضر است این شرط های سخت را بپذیرد یا خیر.  از طرف دیگر پاری سن ژرمن برای خرید او مبلغ ۳۰۰ میلیون یورو تعیین کرده است و تمایلی ندارد که او را کمتر از این مبلغ به فروش برساند.از طرف دیگر آبی اناری پوشان امید دارند با دادن کوتینیو، دمبله و یا راکیتیچ تا کمی مبلغ قرار داد را کاهش دهند. از طرف دیگر نشریه دیلی میل مدعی شد که سران پی اس جی به همه اعلام کردند که وی به هیچ عنوان فروشی نخواهد بود.

نیمار دیگر تمایلی به ماندن در پاری سن ژرمن ندارد


از طرفی دیگر طبق نظر سنجی های انجام شده جهت انتقال مجدد نیمار به بارسلونا بالای ۷۰ درصد هواداران مخالف بازگشت او به تیم اشان هستند. حتی نشریه موندو دپورتیوو شهر بارسلونا که تقریبا خبرهای این باشاه را پوشش می دهد در صفحه اول خود یک نه بزرگ برای انتقال نیمار از طرف هواداران به چاپ رساند و مدعی شد که بالای ۷۲ درصد مخالف آمدن او هستند و او را دوست ندارند زیرا معتقد هستند در مقطع نا مناسبی تصمیم به ترک بارسلون گرفته است و حتی گفته می شود این نظر سنجی طی چند بار انجام شده و هر سری مخالف هواداران بیشتر می شود. بر اساس همین نظر سنجی دی لیخت با بدست آوردن ۴۸.۸ درصد بیشترین محبوبیت را نزد هواداران بارسا برای انتقال دارد. گریزمان نیز دیگر گزینه خرید تابستانی بارسلونا با ۹.۶ درصد آمار جالبی را به خود اختصاص نداده است. هم چنین سوال دیگری که مطرح شده نظر هواداران درباره سرمربی این تیم والورده است که ۶۵.۶ درصد از هواداران خواهان رفتن او از تیم هستند. همچنین ۵۱ درصد از عملکرد تیم اشان در فصل گذشته راضی بوده اند.

نشریه معتبر پاریس یونایتد هم مدعی شد که بخاطر فشار های لوییز سوارز و لیونل مسی و راضی نبودن نیمار از وضعیت در پاریس او می خواهد فرانسه را ترک کند. در خصوص مبلغ انتقال او هم نوشت که پاریسی ها ۳۵۰ میلیون یورو برای وی تعیین کردند ولی بارسلونا ۲۰۰ میلیون یورو بیشتر نمی پردازد و این خود معضل بزرگی برای انتقال او به شمار می آید.
هیئت مدیره پاری سن ژرمن نیز مدعی شده است که آزادی عملی که به بازیکنانی از قبیل نیمار داده است اشتباه است و این بازیکنان باید بیشتر به تیم و سرمربی متعهد باشند. حال این تیم نیز در نظر دارد که اگر نیمار ترک پاریس را به صورت عمومی مطرح کرد او را بفروشند در غیر این صورت او را متقاعد کنند که به ماندنش در پاریس ادامه دهد. نشریه های اسپانیایی مارکا و آ اس نیز در خبرهای جداگانه این مسئله پرداختند و مدعی شدند که هر دو تیم رئال و بارسا خواهان به خدمت گرفتن وی هستند. ولی از طرف دیگر آ اس دیروز نوشت که رئال از این خرید منصرف شده و مشخص نیست دلیلش چه بوده است ولی در هر صورت هیچ بیانه ای برای این بازیکن اعلام نگردیده است.


مارکا نوشت رئال و بارسا در هر حال بررسی مبلغ قرار داد نیمار و نیازشان برای این بازیکن در تیم هستند و پاریسی ها نیز به بالاترین مبلغ گوش خواهند کرد زیرا همواره پول در پی اس جی حرف اول را می زند. انتقال نیمار که دو سال پیش برای سران پاری سن ژرمن برای ۵ سال حدود ۶۰۰ میلیون یورو آب خورد ( هم دستمزد باشگاه و هم دستمزد خودش ) حال سران این تیم فرانسوی را به فکر برده است که باید حداقل این مبلغ جبران شود که آن ها متضرر نشوند. از آن جایی که فلورنتینو پرز و باشگاه رئال مادرید رابطه خوبی با سران تیم فرانسوی دارند باید دید پی اس جی برای رئال چه شرایطی را در نظر خواهد گرفت هر چند پیشنهاد و شایعات انتقال نیمار به رئال همانند بارسا جدی به نظر نمی رسد و فقط در حد حرف باقی مانده است. ولی کاتالان ها علنا اعلام کردند که برای او بیش تر از ۲۰۰ میلیون حاضر به پرداخت مبلغی نیستند. زیرا به خاطر قوانین وضع شده از جانب فیفا برای رعایت دستمزد های پرداختی و مشکلاتی که بارسا برای پرداخت دستمزدهای بازیکنانش داشته به نظر می رسد نمی تواند ۳۶ میلیون یورو سالانه به او پرداخت کنند و به همین دلیل اصرار دارند که از مبلغ خود بکاهد. چیزی که بعید به نظر می رسد ولی سران بارسا معتقدند به خاطر علاقه ای که او به بارسا دارد حاضر است این کار را انجام دهد. از طرفی دیگر شایعات انتقال کوتینیو به پی اس جی نیز به گوش می خورد که شاید با توجه به علاقه خود کوتینیو این انتقال نیز جزوی از شرایط انتقال نیمار را رقم بزند. باید دید با توجه به این همه نظریات و شایعات مختلفی که در سرتا سر اروپا راه افتاده است آخر سر در فصل نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۹ سرنوشت این بازیکن برزیلی به کجا ختم می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل