نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تنها یک هفته تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و آینده مبهم برخی بازیکنان!

34 5

نشریه مارکا اسپانیا در تازه ترین گزارش خود به بازیکنانی پرداخته است که در پنجره نقل و انتقالات امسال هنوز سردرگم هستند و انتقالشان به تیم های دیگر در هاله ای از ابهام قرار دارد. این در حالی است که تنها ۷ روز تا ۲ سپتامبر و مشخص شدن تکلیف آن ها زمان باقی است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

بازار نقل و انتقالات امسال، پیچیده تر از همیشه !

با توجه به این که نقل و انتقال در لیگ جزیره به پایان رسیده است ولی هنوز تیم های دیگر تا ۲ سپتامبر فرصت این را دارند که بازیکنان جدید به خدمت بگیرند و در پست های مختلف خود را تقویت کنند. البته در لیگ جزیره نیز تیم ها می توانند بازیکنان آزاد را به خدمت بگیرند و از این بابت مشکلی نخواهند داشت.
نشریه مارکا به وضعیت ده نفر از این بازیکنان را که حرف های زیادی پیرامون انتقال آن ها به تیم های مختلف در این تابستان شنیده شد و هنوز تکلیف آن ها مشخص نشده، پرداخته است که در زیر می خوانید:
– نیمار بازیکن پاری سن ژرمن


همان طور که در خبرهای مختلف خواندید نیمار به تیتر اول خبرگذاری های مختلف دنیا تبدیل شده است چرا که برای انتقال او نام دو غول بزرگ اسپانیا یعنی تیم های رئال مادرید و بارسلونا مطرح است که طرفداران زیادی را در پی خود می بینند. این بازیکن برزیلی در اوایل تابستان اعلام کرد که خواهان ترک پاری سن ‌ژرمن است و تیم های رئال و بارسا نیز پیشنهادات خود را به پاریس اعلام کردند. این در حالی است که مدیر پاری سن ژرمن رابطه نزدیک و خوبی را با فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید دارد و تمایل دارد نیمار را راهی مادرید کند.
از طرف دیگر بارسلونا توان پرداخت مبلغ درخواستی پی اس جی را ندارد و ناصر الخلیفی تمایلی به فروختن او به کاتالان ها را ندارد. به همین خاطر و به خاطر سماجت بارسلونا انتقال وی به رئال مادرید هم مشخص نیست و مذاکرات برای انتقال وی به یکی از این دو تیم ادامه دارد. این وسط موضع نیمار نیز مشخص نیست که تمایل دارد به کدام یک از دو تیم بپیوندد به همین خاطر هر روز خبر های ضد و نقیض زیادی در خصوص علاقه وی نیز منتشر می شود و خشم هواداران دو تیم را بر می انگیزد. نیمار که سابقه حضور در تیم بارسلونا را دارد با بازیکنان این تیم رابطه خوبی دارد و آن ها نیز به بارتومئو رییس خود برای این انتقال فشار وارد می کنند. از طرفی دیگر رئالی ها به این بازیکن نیاز جدی دارند زیرا آن ها در اردوی پیش فصل متزلزل ظاهر شدند و وجود فردی همانند نیمار می تواند به شرایط رئالی ها کمک بسیاری کند. به هر حال با توجه به شرایط هر دو تیم هنوز هیچ چیز برای انتقال نیمار مشخص نیست و اگر مدیران دو باشگاه برای انتقال وی با مدیر پی اس جی به توافق نرسند نیمار بالاجبار در پاریس باقی خواهد ماند.

– آلکسیس سانچز بازیکن منچستریونایتد


این روزها حرف و حدیث های زیادی در خصوص انتقال آلکسیس سانچز شنیده می شود. برخی بازیکنان و اسطوره های پیشین از او دفاع می کنند و بعضی ها او را زیر باد انتقاد له می کنند. بعضی ها معتقدند که او باید از لحاظ روحی خود را تقویت کند و در صورتی که این کار را کند می تواند دوران خوب خود مانند آرسنال را در منچستر تکرار کند و برخی ها عقیده دارند او تمایل به ماندن در یونایتد را ندارد و به همین خاطر بی انگیزه شده است. از طرفی حقوق بالای او، کار را برای تیم های خواهانش سخت کرده است. در هفته گذشته خبر رسید که اینترمیلان با قراردادی قرضی و بند خرید تنها ۱۵ میلیون یورویی سانچز را به خدمت خواهد گرفت و حتی با منچستریونایتد توافق کرده که حقوق ۵۰۰ هزار یورویی سانچز (در هفته) میان این باشگاه و یونایتد تقسیم شود. حتی گفته شد که سانچز قبل از پرواز به سمت میلان، از باشگاه خواسته که شماره ۷ را برای او کنار بگذارند. در روزهای اخیر نیز شماره ۹ مائورو ایکاردی به لوکاکو داده شد و شماره ۷ که خالی به نظر می رسید به ایکاردی رسید و با توجه به این که سانچز درخواست این شماره را داشت مشخص نیست چه اتفاقی در حال رخ دادن است. آیا اینتری ها از خرید سانچز منصرف شده اند و از قصد شماره ۷ را به ایکاردی دادند و یا این که منتظر فروش ایکاردی هستند و بعد از آن شماره ۷ را به سانچز خواهند داد. انتقال این بازیکن نیز هم چنان نامشخص باقی مانده است.

-گرت بیل بازیکن رئال مادرید


در خصوص این بازیکن همان طور که شنیده اید از ابتدای بازگشت دوباره زین الدین زیدان به سرمربیگری رئال مادرید، این سرمریی اعلام کرد که گرت بیل بازیکن ولزی رئالی ها برای فصل بعد جایی در ترکیب تیم اش نخواهد داشت و به او پیشنهاد می کند که به دنبال تیمی مناسب برای خود بگردد. این خبر با واکنش مناسبی از سوی گرت بیل مواجه نشد و این بازیکن نیز اعلام کرد تنها در صورتی از رئال می رود که حق و حقوقش را به وی به صورت کامل پرداخت کنند. در غیر این صورت با توجه به این که سه سال از پایان قراردادش زمان مانده تصمیم دارد که در رئال مادرید بماند. در این زمان که زیدان و بیل مشغول مصاحبه علیه هم دیگر بودند اما مشتری های جدی نیز برای گرت بیل پیدا نشد. زیرا دستمزد این بازیکن بسیار بالا است و به عقیده برخی ها بیش از اندازه واقعی خود در رئال مادرید حق و حقوق دریافت می کند. به همین خاطر تیم های زیادی برای خرید او دست به کار نشدند و یا اگر شدند دستمزدهایی بسیار پایین را پیشنهاد می دادند که هم توسط فلورنیتنو پرز و هم گرت بیل رد می شد. جدی ترین خواهان او یکی از تیم های چینی بود که باز هم سران رئال بر سر مبلغ وی به توافق نرسیدند و این بازیکن ماندنی شد. با توجه به گذشت دو بازی از لالیگا زین الدین زیدان که در همین ابتدای فصل با مصدومان زیادی از جمله بازیکن تازه وارد خود ادن هازارد مواجه شد بالاجبار از این بازیکن در ترکیب تیم اش در هر دو بازی استفاده کرد و بیل نیز بازی تقریبا قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت. حال با توجه به این که رئال مادرید از کمبود بازیکن رنج می برد و مشتری هم برای بیل پیدا نشده است به احتمال زیاد این بازیکن در جمع کهکشانی ها باقی خواهد ماند. مگر این که در فاصله یک هفته ای مانده به پایان پنجره نقل و انتقالات پیشنهاد بسیار خوبی برای خرید او مطرح گردد.

– فرناندونته یورنته بازیکن سابق تاتنهام ( بازیکن آزاد ) 


این بازیکن که فصل گذشته در تیم تاتنهام توپ می زد و بازی های درخشانی را در تاتنهام در غیبت هری کین در لیگ قهرمانان اروپا به نمایش گذاشت،با پایان قرارداد خود با اسپرز در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۹ بازیکن آزاد شناخته شد و ولی تاکنون پیشنهاد بسیار جدی به او نرسیده و یا اگر رسیده به صورت رسانه ای اعلام نشده و مشخص نیست که او تصمیمش را برای پیوستن به تیمی گرفته است یا خیر. از او به عنوان گزینه منچستریونایتد برای بعد از جدایی روملو لوکاکو یاد شده بود و علی رغم پیشنهاداتی از سرتاسر اروپا، به نظر می‌رسد سری آ محتمل ترین مقصد او باشد، جایی که یورنته مشتریانی نظیر اینتر و ناپولی را خواهان خود می‌بیند.لازم به ذکر است بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در انگلیس مسئله ای برای انتقال او به یکی از تیم های انگلیسی ایجاد نمی کند زیرا او بازیکن آزاد است و می تواند به هر تیمی از انگلیس نیز بپیوندد و تیم های لیگ برتری مشکلی از این بابت نخواهند داشت. بهرحال باید در خصوص این بازیکن نیز صبر کرد و دید که چه آینده ای در انتظار اوست

– خامس رودریگز بازیکن رئال مادرید


این بازیکن که قبلا نیز در تیم رئال مادرید توپ می زد و برای چند فصل به صورت قرضی راهی بایرن مونیخ شد، در پایان فصل گذشته بایرن عدم علاقه اش به ماندن او را نشان داد و او به راهی مادرید شد تا رئالی ها دست رد بر سینه هیچ بازیکنی نزده باشند. رئالی ها او را در لیست فروش گذاشتند و تیمی که به صورت جدی برای این بازیکن وارد مذاکره شده تیم ناپولی می باشد که گفته می شود رقم پیشنهادی اشان از مبلغی که رئالی ها برای این بازیکن می خواهند کمتر است و تاکنون این مذاکرات راه به جایی نبردند.
با توجه به نتایج ضعیف رئال مادرید در اردوی پیش فصل و متزلزل نشان دادن آن ها در هفته دوم لالیگا در مقابل وایادولید، خامس از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و بازی معمولی را از خود به نمایش گذاشت. حال مشخص نیست که مسئولان رئال مادرید با توجه به این که برای خرید نیمار پول احتیاج دارند قصد دارند این بازیکن را در ترکیب نگه دارند و یا می خواهند به هر قیمتی که شده تا ۲ سپتامبر او را به فروش بگذارند. به همین خاطر آینده این بازیکن نیز در هاله از ابهام قرار گرفته و انتظار می رود تا یک هفته آتی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مشخص گردد.

-آنخل کوریا بازیکن اتلتیکو مادرید


میلان جدی ترین مشتری این بازیکن است که برای خرید وی با مشکل مواجه است و خرید کوریا به فروش بازیکنان دیگرش بستگی دارد . اتلتیکو در ابتدا مبلغی به ارزش ۵۵ میلیون یورو درخواست کرده بود ولی در ادامه خبر رسید که اتلتیکومادرید با فروش این بازیکن با قیمتی در محدوده ۴۰ میلیون یورو هم مشکلی ندارد. مشکل آن است که میلان برای پرداخت این پول هم دردسرهای زیادی دارد و در ابتدا باید چند بازیکن خود از جمله آندره سیلوا را به فروش برساند. حضور او در میلان، معمای انتقال رودریگو مورنو به اتلتیکومادرید را هم حل خواهد کرد و سیمئونه می تواند او را بی دردسر به مادرید بیاورد. ولی از طرفی باید دید که میلان می تواند مبلغ مورد نظر را تامین کند یا خیر.
– کیلور ناواس بازیکن رئال مادرید


با توجه به روزهایی که تیبو کورتوآ در رئال مادرید سپری می کند مشخص نیست رئالی ها چرا می خواهند کیلور ناواس دروازه بان اول و با تجربه خود را به فروش برسانند. البته باشگاه به صورت رسمی او را در لیست فروش قرار نداده است ولی با توجه به این که اعلام شد کورتوآ برای فصل جاری دروازه بان اول رئال مادرید خواهد بود، کیلور ناواس هم که در اوج به سر می برد قطعا نمی تواند با نیمکت نشینی کنار بیاید و چند بار درخواست جدایی از رئال را داد که هر دفعه رئالی ها بهانه هایی آوردند و درخواست او با بن بست مواجه شد. او هم هم چنان پیگیر است که رئال با درخواست جدایی اش موافقت کند و گمانه زنی هایی در خصوص علاقه پی اس جی به ناواس شنیده می شود. پاریسی ها که پیش تر بوفون را از دست دادند به دنبال دروازه بانی شبیه ناواس می گردند و می خواهند او را به تیم خود بیاورند ولی فعلا که مسئولان رئال خبری را در خصوص موفقت اعلام نکردند و گفته می شود شاید رئال منتظر است در صورت توافق با پاریس بر سر انتقال نیمار، ناواس را وارد معامله نیمار کند و بخشی از مبلغ این بازیکن را با دادن نیمار تامین کند.
– مارک روکا بازیکن اسپانیول


این بازیکن جوان و ۲۲ ساله که در اسپانیول توپ می زند خواهان زیادی را در پی خود می بیند که جدی ترین آن بایرن مونیخ است و بایرن در تلاش است تا او را به مونیخ بیاورد. بایرنی ها برای جذب این بازیکن با اسپانیول به توافق رسیده و آماده است تا با پرداخت ۴۰ میلیون یوروی ذکر شده در بند آزادسازی او، روکا را به آلیانز آرنا بیاورد. به این ترتیب روکا بعد از پریشیچ، کوئیسانس و کوتینیو جدیدترین خرید باواریایی ها برای تقویت کمربند میانی خواهد بود ولی هنوز خبر رسمی پیرامون این انتقال به گوش نرسیده است و باید یک هفته صبر کرد و دید آینده این بازیکن که تقریبا سرنوشت وی مشخص است به کجا برده خواهد شد و آیا بایرن مونیخ بر روی حرف خود برای جذب این بازیکن خواهد ماند یا خیر.
– پائولو دیبالا بازیکن یوونتوس


به نظر می‌رسید یکی از دو باشگاه منچستریونایتد یا تاتنهام مقصد دیبالا باشند اما پنجره نقل و انتقالاتی لیگ برتر در روز ۸ آگوست بدون رقم خوردن چنین انتقالی بسته شد. یوونتوس که در روزهای اخیر در پی جذب نیمار برآمده، به دنبال آن است تا دیبالا را در کنار بازیکنانی نظیر امره جان، بلیز ماتوئیدی و ماریو مانژوکیچ در ازای به خدمت گرفتن نیمار به تیم فرانسوی واگذار کند. دیبالا در نخستین بازی یووه در سری آ برابر پارما ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشست و این قضیه بر شایعات جدایی اش دامن زد. از طرفی نمی توان متوجه شد که سران یووه وقتی قصد فروش این بازیکن را دارند و شایعاتی مبنی بر علاقه ایکاردی و یووه به یکدیگر ( با توجه به این که سرمربی جدید اینتر آنتونیو کونته اعلام کرده است که مائورو ایکاردی را نمی خواهد و او نیز اعلام کرده فقط در صورتی که یووه او را بخواهد از اینتر جدا خواهد شد) چرا مسئولان یووه دیبالا و ایکاردی را با هم معاوضه نمی کنند زیرا اینتر نیز مدعی شده بود در صورتی که دیبالا را بدهند حاضر می شوند که ایکاردی را به یووه بفروشند. به همین خاطر داستان این انتقال نیز پیچیده شده است و باید صبر کرد و دید که چه خواهد شد.

– رودریگو مورنو بازیکن والنسیا


به نظر می رسد اگر اتلتیکو مادرید بتواند آنخل کوریا را به فروش برساند آن وقت می تواند مهاجم والنسیا مورنو را به خدمت بگیرد زیرا برای خرید این بازیکن نیاز به پول دارند. رودریگو هفته گذشته به مادرید سفر کرد تا قرارداد خود را با اتلتیکو منعقد کند، (قراردادی که ارزش آن ۶۰ میلیون یورو برآورد شده است) اما این انتقال با بن بست مواجه شد و به نظر می رسد که مشکلات مالی سد راه این انتقال شدند. باید دید اتلتیکو در نهایت می تواند این مهاجم را به مادرید بیاورد یا خیر.

– مائورو ایکاردی بازیکن اینتر


همان طور که بالاتر گفته شد سرمربی تیم اینتر آنتونیو کونته که به تازگی به جمع آن ها ملحق شده در هنگام ورودش به تیم اینتر اعلام کرد که مائورو ایکاردی و راجا ناینگولان را برای فصل بعد در ترکیب تیمش نمی خواهد و آن ها را در لیست فروش قرار داد. در حالی که ناینگولان خیلی زود توانست تکلیف آینده خود را مشخص کند، وضعیت ایکاردی هنوز هم به شکلی ۱۰۰ درصد حل نشده است. اینتر در بخش تهاجمی روملو لوکاکو را با شکستن رکورد نقل و انتقالات خود خرید و حتی شماره ۹ ایکاردی را هم به تن مهاجم جدیدش کرد. با این حال، این پایان ماجرا نبود و شماره ۷ خالی اینتر نیز به مائورو ایکاردی رسید تا احتمال ماندن او در سن سیرو کمی قوت گیرد. ناپولی و یوونتوس مهم ترین مشتریان این بازیکن (با ارزش حدود ۶۵ میلیون یورو) بودند و ادامه حضور در اینتر، شاید یک فصل سکونشینی کامل را برای ایکاردی به دنبال داشته باشد و مشخص نیست با توجه به این که یووه تمایل دارد دیبالا را به فروش برساند و به ایکاردی علاقه مند است و اینتر هم می خواهد ایکاردی را به فروش برساند و به دیبالا علاقه مند است چرا سران اینتر رضایت نمی دهند تا این دو بازیکن با هم معاوضه گردند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل