نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری دیدار مهم ناپولی و اینتر در هفته هجدهم سری‌آ

sxs 1

تیم‌های فوتبال ناپولی و اینتر امشب ۱۶ دی ۱۳۹۸ از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در هفته هجدهم سری‌آ ایتالیا، در استادیوم سن پائول ناپل به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم و بازیکنان آنها می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در بنگاه‌های شرط‌بندی بیش‌تر افراد این بازی را ۳-۱ به نفع اینتر پیش‌بینی کرده‌اند

دو تیم ناپولی و اینتر امشب ۱۶ دی ۱۳۹۸ در هفته هجدهم سری آ ایتالیا، به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل را برگزار می‌کنند.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی سری‌آ تیم یوونتوس با ۴۲ امتیاز از ۱۷ مسابقه در صدر جدول قرار دارد. اینتر با همین تعداد بازی و دقیقا شرایطی مشابه یووه و با تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم با ۴۲ امتیاز در جایگاه دوم و لاتزیو با ۳۹ امتیاز در رده سوم جای دارند. ضمن اینکه ناپولی با ۲۴ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته است.
سهم تیم ناپولی تا به اینجا ۶ پیروزی، ۶ تساوی و ۵ شکست بوده است و اینتر ۱۳ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.

یاران آنتونیو کونته به سه امتیاز این بازی احتیاج مبرم دارند تا در کورس بالای جدول از دیگر تیم‌ها به خصوص یوونتوس عقب نمانند. اینتر در صورت پیروزی می‌تواند باز هم با یوونتوس ( درصورت پیروزی یووه) در امتیاز ۴۵ برابر شود و فقط بخاطر تفاضل کمتر در رده دوم بایستد. البته تفاضل گل این دو تیم را مجددا بازی‌های امروز مشخص می‌کنند. در صورتی که اینتر بازی را واگذار کند می‌تواند جای خود را به تیم لاتزیو بدهد زیرا لاتزیو نیز در صورت پیروزی هم امتیاز با اینتر می‌شود و تفاضل گلش نسبت به این تیم بهتر است. ناپولی نیز در صورت پیروزی می‌تواند با نگاهی به بازی به پارما صعودی یک پله‌ای داشته باشد.


یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم ناپولی و اینتر

این بازی در ورزشگاه خانگی تیم ناپولی سن پائول ناپل به قضاوت دنیل دووری برگزار می‌شود.

مصدومان و محرومان دو تیم:

ناپولی: کوین مالکوی، فوزی غلام، لورنزو تونلی و کالیدو کولیبالی مصدومیت قطعی و نیکولا ماکسیموویچ از این دیدار محروم است.

اینتر: کوادوو آساموا و دنیلو دمبروسیو مصدومان قطعی این دیدار هستند.

آنتونیو کونته سرمربی تیم اینتر در کنفرانس خبری پیش از این بازی به سوالات برخی خبرنگاران پاسخ داد که زیر می‌خوانید:

در برابر ناپولی بازی سختی انتظار ما را می‌کشد و باید به دقت همه چیز را بررسی کنیم. این بازی برای ما بسیار مهم است و باید مراقب باشیم زیرا آنها تیمی عالی و با کیفیت هستند. نتایجی که تاکنون گرفته‌ایم اطمینان زیادی به ما داده و کسب نتیجه در سن پائولو حتی اعتماد به نفس بیشتری به ما خواهد داد. به لطف کار سختی که تاکنون انجام داده‌ایم به طور مشترک (با یووه) در صدر جدول قرار گرفته‌ایم. نباید فراموش کرد که مسیر جدیدی را آغاز کرده‌ایم و می‌دانیم این مسیر طولانی است. با این حال فقط با ادامه دادن به تلاش سخت است که می‌توانیم در این مسیر همچنان با قدرت جلو بریم. ما نه تنها برای زمان حال بلکه برای آینده نیز در حال کار هستیم. در نیم فصل اول توانستیم بر مشکلاتی واقعی غلبه کنیم و هیچکس انتظار دیدن ما را در صدر جدول نداشت. ما رفته رفته اعتبار خود را به دست آوردیم اما اکنون باید به ثبات برسیم. درست است که موانعی را پشت سر گذاشتیم اما این مشکلات باعث شد تیم واکنش نشان دهد و هر فردی سهم خود را داشت.


بازیکنان؟

بازیکنان از وظیفه‌ای که دارند آگاه هستند و به آنها گفته شده که باید درون زمین چه کار کنند. به آنچه در حال انجامش هستیم باور داریم و برای حفظ روند خوب خود و خوشحال کردن طرفداران نهایت تلاشمان را خواهیم کرد. باید در این مسابقه پیروز شویم.

جنارو گتوزو؟

خوشحالم که رو درروی او قرار می‌گیرم. او بازیکن خوبی بود و الان نیز کار سرمربیگری را به خوبی انجام می‌دهد. گتوزو به مانند من شور و شوق زیادی نسبت به فوتبال دارد و مثل من کارش را به عنوان مربی در دسته پایین‌تر شروع کرد. او از انگیزه و روحیه‌ای واقعی برخوردار است و به دلیل اینکه در سری سی فوتبال ایتالیا یعنی جایی که هرکسی حاضر به مربیگری در آن نیست کار کرد، برایش احترام قائلم. کارهایی که توسط او در میلان انجام شد دست کم گرفته شده است و به همین دلیل در ناپولی برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

نقل و انتقالات ژانویه و علاقه اینتر به ویدال؟

شما به خوبی می‌دانید که دوست ندارم در مورد بازیکنانی که در سایر تیم‌ها حضور دارند صحبت کنم زیرا بی احترامی به شاگردانم محسوب می‌شود. شکاف موجود با یوونتوس که در سال‌های اخیر جام های زیادی را کسب کرده کم نیست و شما نمی‌توانید با تکان دادن چوب جادویی این شکاف را از بین ببرید. مطمئنا ما قدم به قدم و از طریق تلاش روزانه خود و همچنین کمک باشگاه به دنبال کم کردن شکاف هستیم و می‌خواهیم قدرتمندتر شویم. وظیفه من این است که از بازیکنانی که در دسترس دارم بهترین بازی را بگیرم. به عنوان یک باشگاه، پس از ۶ ماه اول فصل، ارزیابی‌هایی را انجام داده‌ایم و مدیران ما آنچه که برای باشگاه بهترین است را انجام خواهند داد.


جنارو گتوزو
سرمربی تیم ناپولی در کنفرانس خبری پیش از این بازی به سوالات برخی خبرنگاران پاسخ داد که زیر می‌خوانید:

بازی با اینتر برای برای ما بسیار سخت و دشوار است و با یکی از بهترین تیم‌های ایتالیا روبه رو هستیم. کونته ذهنیت اینتر را تغییر داده است. او به اینتر استحکام و روحیه‌ای را بخشیده که من امیدوارم آن را به ناپولی بدهم و دوست دارم همانند او عمل کنم.ما نباید در این مورد فکر کنیم. در حال حاضر ما فقط باید روی بازی با اینتر تمرکز کنیم زیرا نیاز داریم در این دیدار عملکرد بی نقصی از خود نشان دهیم. فکر کردن به آنچه بعد از بازی با اینتر در مقابل داریم و همچنین نگاه به فاصله موجود بین ما با صدر جدول، سودی برای ما نخواهد داشت. اگر بخواهیم عملکردی که در نیمه اول بازی با ساسولو داشتیم را تکرار کنیم، به خطر خواهیم افتاد. پس از پیروزی برابر ساسولو نیز گفتم کسب سه امتیاز در آن بازی به معنای حل شدن مشکلات ما نیست. باید مجددا تاکید کنم که برای رسیدن به سطح خوبی از عملکرد، به زمان و شکیبایی نیاز داریم. نیاز داریم به توانایی‌های خود ایمان داشته باشیم و بدون راه دادن ترسی به خود، تمرکز خود را در بالاترین سطح حفظ کنیم. باید قادر به حفظ توپ باشیم اما در عین حال زمانی که حریف توپ را در اختیار دارد متعادل باقی بمانیم. می‌خواهم این را ببینم که بازیکنانم تعهد و حداکثر تلاش را از خود نشان می‌دهند و حتی در لحظات دشوار هم مصمم باقی می‌مانند. دوست دارم این ذهنیت را در بازیکنانم ایجاد کنم.

بازیکنان؟

چند بازیکن مصدوم داریم. کولیبالی برای رسیدن به مسابقه تلاش کرد اما نمی‌توانیم در مورد او ریسک کنیم. مرتنز نیز تحت معاینه قرار گرفت و ورم کوچکی در ناحیه عضله آداکتور او دیده شد. او همچنان تحت درمان خواهد بود و روز چهارشنبه بازخواهد گشت. بقیه بازیگنان مشکلی نخواهند داشت.

ناپولی؟

ناپولی را دوست دارم زیرا از وقتی به اینجا آمدم با بازیکنانم در تعامل هستند و آنها می‌توانند آنچه که من می‌خواهم را پیاده سازی کنند. اگر آنها تمام توان خود را بگذارند همواره در هر فرصتی از آنها دفاع خواهم کرد. تیم سخت در حال کار است و حداکثر تمرکز را نشان می‌دهد. دیدن چنین نگرشی مایه خوشحالی است. هدف من این است شور و اشتیاق را به این گروه، طرفداران و باشگاه باز گردانم. ناپل یک مکان فوق العاده پر شور است و این را در زمان بازی خود دیده‌ام. شور و شوق اخیرا کمی در اینجا از بین رفته است اما من می‌خواهم آن را به اینجا بازگردانم.


در خصوص آمار دو تیم ناپولی و اینتر بدانید:

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های ناپولی و اینتر که امشب ۱۶ دی ۱۳۹۸ از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در هفته هجدهم سری‌آ ایتالیا، در استادیوم سن پائول ناپل برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل