نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

میشائیل بالاک: ژوزه مورینیو گزینه مناسبی برای سرمربی گری بایرن مونیخ است

7

این روزها شایعات زیادی برای انتخاب سرمربی آینده بایرن مونیخ به گوش می رسد. یکی از اصلی ترین گزینه های آن ها برای جایگزینی کوواچ، ژوزه مورینیو پرتغالی می باشد. میشائیل بالاک، ستاره سابق خط میانی بایرن و تیم ملی آلمان با دفاع از ژوزه مورینیو به عنوان گزینه‌ی مناسب سرمربی‌گری باوارایی ها می‌گوید مورینیو باعث می‌شود بایرن با ابهت بیشتری دیده شود و در نتیجه گزینه بسیار خوبی برای هدایت این باشگاه است.

ژوزه مورینیو امسال بعد از پشت سر گذاشتن نیم فصل ضعیف در اولدترافورد، سرانجام توسط مدیران منچستریونایتد از این تیم اخراج شد تا اوله گنار سولسشر به جای او سکان هدایت شیاطین سرخ را بدست بگیرد. مورینیو تا امروز هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است ولی با مصاحبه های خود توجه اصحاب رسانه را به خود جلب کرده است. مدتی پیش مورینیو در پاسخ به شایعه حضورش در بایرن مونیخ، چراغ سبز را به مدیران این باشگاه نشان داد و اظهار داشت از حضور بر روی نیمکت باوارایی ها استقبال می کند.

از سوی دیگر، نیکو کوواچ در این فصل نتوانست در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا آن طور که باید بدرخشد و در مرحله 1/8 نهایی مغلوب لیورپول انگلیس شد تا از گردونه رقابت ها خارج شود. بایرن همچنین فصل را در بوندس لیگا با موفقیت آغاز نکرد تا دورتموند بتواند امسال رقابت پایاپایی با این تیم بر سر کسب عنوان قهرمانی داشته باشد.

با این حال بالاک می‌گوید آقای خاص گزینه خوبی برای هدایت بایرن مونیخ خواهد بود. بالاک در این باره به روزنامه آلمانی بیلد گفت:” در حال حاضر نیکو کوواچ سرمربی تیم است و باید به او احترام گذاشت. او کارش را خوب انجام داده ولی نمی‌توان این را انکار کرد که در آینده انتخاب کردن مورینیو به عنوان سرمربی می‌تواند باعث شود که هم باشگاه بایرن و هم بوندس‌لیگا با شکوه بیشتری دیده شود به کار خود ادامه دهد.”

ستاره سابق بایرن مونیخ در ادامه گفت:” در زمان سرمربی‌گری پپ گواردیولا شاهد این بودیم. حضور او بوندس‌لیگا را دگرگون کرده بود و هر چند او در نهایت نتوانست با بایرن لیگ قهرمانان اروپا را تصاحب کند اما تاثیر بزرگی روی بایرن و فوتبال باشگاهی آلمان گذاشت.”

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل