نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مکس ورشتپن :از وضعیت خود در ردبول ناراضی ام؛ ماشین ما نسبت به مرسدس و فراری بسیار ضعیف تر است

a 1

مکس ورشتپن راننده تیم ردبول، در خصوص وضعیت خود در این تیم ابراز نگرانی کرد و یکی از مشکلات اصلی عدم موفقیت خود را ماشین ضعیف تر نسبت به مرسدس و فراری خواند. او هم چنین در خصوص تغییراتی که قرار است در فصل های بعدی در فرمول یک ایجاد شود، ابراز نارضایتی کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

نگرانی مکس ورشتپن از تغییرات بوجود آمده در فصل های آینده مسابقات فرمول یک

مکس ورشتپن راننده تیم ردبول در ابتدا از وضعیت این تیم ابراز نگرانی کرد زیرا تیم ردبول از زمان بازگشت اش از تعطیلات تابستانی و گرند پری اسپا، نتوانسته فرم قبلی خود را پیدا کند. جایگاه سوم در سنگاپور تنها نتیجه امیدوارکننده ای بوده که مکس ورشتپن به دست آورده است. به جز نتیجه ای که در سنگاپور به دست آمد، در باقی موارد تیم ردبول نتوانسته با فراری و مرسدس برابری کند و پنالتی های دریافتی هم کمکی به بهتر شدن نتیجه نکردند. همان طور که می دانید در حال حاضر لوییس همیلتون راننده تیم مرسدس بنز در صدر جدول رده بندی جهانی فرمول یک قرار دارد و با اختلاف 64 امتیازی که بین او و نفر دوم که دیگر هم تیمی او والتری بوتاس است تقریبا از قهرمانی این فصل مطمئن شده مگر این که اتفاق خاصی در ادامه بازی ها رخ دهد. چارلز لکرک نیز پس از رانندگان مرسدس در رده سوم و مکس ورشتپن در رده چهارم قرار دارند و به نظر می رسد باقی راننده ها باید قید قهرمانی مسابقات امسال را بزنند.

او در خصوص قهرمانی امسال فرمول یک گفت:

قهرمانی امسال را باید از دست رفته دانست و باید برای سال بعد تلاش کنم. ما باید نزدیک تر می بودیم اما شرایط از چیزی که فکر می کردیم شرایط سخت تر شده است و این بسیار خسته کننده می باشد. در رقابت های قبل تابستان شرایط به خوبی پیش می رفت اما پس از آن پیشرفت امان نسبت به بقیه کمتر بود.من به تنهایی نمی توانم این وضعیت را تغییر دهم زیرا ما به تیم وابسته هستیم. ماشین کمی ضعیف است، موتور کمی ضعیف است. پیشرفت های زیادی در هر دو مورد نیاز است تا بتوانیم در فصل آینده برای قهرمانی تلاش کنیم.

گرند پری ژاپن برای هوندا حکم رقابت خانگی را دارد و گرفتن نتیجه مناسب می تواند بسیار دلگرم کننده باشد اما مکس ورشتپن پیش بینی می کند که ماشین نسبت به رقبا، کند خواهد بود. او در این باره اذعان کرد:

با بررسی گرند پری های قبلی، به نظر می رسد که در ژاپن نیم ثانیه از بقیه کندتر خواهیم بود. مشخصا ما همه چیز را به کار می گیریم تا فاصله را کمتر کنیم اما نمی توان در دو هفته فاصله نیم ثانیه ای را جبران کرد. انتظار می رفت که بتوانیم با بقیه رقابت کنیم اما در حال حاضر این شرایط را نداریم. ما باید سخت تلاش کنیم تا فاصله را کمتر کنیم، در غیر این صورت فصل آینده را هم از دست می دهیم.


با این مصاحبه واضح است که او از وضعیت راضی نیست. جزییات قرارداد میان تیم و مکس مشخص نیست اما می دانیم که بخشی از آن به قدرت موتور هوندا ربط دارد و با مناسب نبودن قدرت موتور، مکس می توانست از تیم جدا شود. ولی به نظر می رسد این شرط و چنین بخشی فقط تا تعطیلات تابستانی صادق بوده است و حالا او باید با تیم با هر شرایطی که هست بماند و شرایط را تحمل کند.
در ادامه راننده شماره یک تیم ردبول، مدعی شد در صورت داشتن خودروی برابر با لوئیس همیلتون و چارلز لکلرک می تواند دو دهم ثانیه سریع تر از آن ها رانندگی کند. در حال حاضر ردبول در جدول قهرمانی سازندگان فرمول یک بعد از مرسدس و فراری که در نیم فصل دوم ۲۰۱۹ بازگشتی فوق العاده داشته در رتبه سوم قرار دارد. نا امیدی در تیم ردبول در حال شکل گیری است و مکس ورشتپن احساس می کند دور پول پوزیشن چارلز لکلرک در سنگاپور نشان از این دارد که او هنوز از تمام پتانسیل رانندگی خود استفاده نکرده است.
وقتی از مکس ورشتپن درباره سریع تر بودن از لوئیس همیلتون و چارلز لکلرک پرسیده شد، این گونه پاسخ داد:

من شخصاً بر این باور هستم که اگر با خودروی آن ها رانندگی کنم دو دهم ثانیه سریع تر خواهم بود. وقتی آن دور [پول پوزیشن لکلرک در سنگاپور] را دیدم دوباره با خودم فکر کردم، “خب، پس می توانم در پیست سریع تر دور بزنم.” من نمی خواهم مغرور به نظر برسم اما شما به عنوان یک راننده مجبور هستید فکر کنید که سریع ترین هستید.

مکس ورشتپن هم اکنون با سه امتیاز کم تر از چارلز لکلرک در جایگاه چهارم جدول قهرمانی فصل ۲۰۱۹ فرمول یک قرار دارد. وی هم چنین احساس می کند که در بعضی مواقع با خودروی فصل ۲۰۱۹ ردبول بیش از حد توان آن رانندگی کرده و اکنون در شرایطی است که امیدی به کسب عنوان قهرمانی فصل ۲۰۲۰ ندارد.

راننده هلندی در این باره گفت:

من فکر می کنم واضح است که امسال بالاتر از حد انتظار عمل کردم. مردم اغلب فکر می کنند، “ردبول آن قدرها هم بد نیست. آن ها در سطح بقیه تیم ها هستند”. اگر چه از نظر من، ما اکثر اوقات با این تعریف فاصله داریم. قبل از سنگاپور، من احساس می کردم که می توانیم برای عنوان قهرمانی فصل بعد رقابت کنیم. ولی در حال حاضر هم چنین اعتقادی ندارم.به عنوان یک تیم باید تلاش کنیم تفکر امان را از آن چه که داشته ایم فراتر ببریم. ما آن جایی که باید باشیم نیستیم و هنوز قدم هایی که برای رقابتی شدن در فصل بعد نیاز داریم را برنداشته ایم.

وی در ادامه نسبت به تغییراتی که در رقابت های فرمول یک در حال شکل گرفتن است هشدار داد و بیان کرد که این تغییرات، فرمول یک را تبدیل به یک چیز ساختگی و مصنوعی به مانند کشتی کج آمریکا می کند.
ورشتپن در مورد تغییر احتمالی روند مرحله تعیین خط بیان کرد:

ما رانندگان با مدیران فرمول یک دیداری را داشتیم و بیان کردیم که به عنوان راننده چه چیزی را می خواهیم. هنوز هیچ چیزی تایید نشده است اما ما نمی خواهیم که فرمول یک تبدیل به مسابقات کشتی کج آمریکا شود که همه چیز در آن ساختگی و مصنوعی می باشد، ما این موضوع را خیلی شفاف بیان کردیم که چنین چیزی را نمی خواهیم. من فکر می کنم که روند فعلی مرحله تعیین خط خوب می باشد و نمی دانم که چطور می شود این (روند خوب) را تغییر داد.

ورشتپن در مورد تقویم ۲۲ مسابقه ای فصل بعد نیز اعلام کرد که این مسئله نمی تواند اتفاق خوبی برای مهندسان و مکانیک ها باشد:

من با ۲۲ مسابقه در سال موافق نیستم. باور دارم که فقط باید بهترین پیست ها را انتخاب نمود و در تقویم قرار داد. می دانم که آن ها می خواهند پول در بیاورند ولی آن ها باید در مورد مکانیک ها نیز فکر کنند که همیشه باید در پیست حضور داشته باشند. آن ها در روز دوشنبه یا سه شنبه به پیست می ایند تا همه چیز را بسازند ولی مدیران اصولا در روز شنبه میایند و بعد از مسابقه هم با هواپیمایی دوباره راهی خانه خود می شوند برای همین برای آن ها(مدیران) این مسئله موردی نیست، آن ها می توانند ۳۰ مسابقه را هم به راحتی شرکت کنند چون فقط در نهایت شاید ۳ روز دور از خانه باشند ولی برای بیشتر مردم ۵ یا ۶ روز است؛ من این حرف ها را برای رانندگان نمی زنم برای مکانیک ها می گویم، اگر مسابقات زیاد شود آن ها می توانند پرونده های طلاق خود را امضا کنند.


ورشتپن تنها راننده ای نیست که به این موضوع توجه کرده است بلکه سرجیو پرز نیز این مسئله را هشدار داده است:

من بیشتر نگرانی هایم برای مکانیک ها و مهندس ها است، فکر می کنم که آن ها افرادی هستند که بیشتر نسبت به زندگی خودشان نگران می شوند. شک دارم که آن ها اصلا بتوانند هیچ زندگی اجتماعی را داشته باشند، این موضوع برای اشان خیلی سخت می شود. شاید اوضاع به جایی برسد که مجبور شویم دو گروه داشته باشیم و به نوعی شیفتی کار کنیم. مسائل زیادی در جریان قرار می گیرد. برای رانندگان نه، ما عاشق مسابقه دادن هستیم، البته ما تعهدات امان بیشتر می شود به این خاطر که ما فقط نباید مسابقه دهیم، ما باید در شبیه ساز ها قرار بگیریم، در رویداد های اسپانسرینگ و سرمایه گذارها شرکت کنیم و باید از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار بگیریم و تناسب اندام خودمان را حفظ کنیم و همینطور مسائل دیگر…مسائل دیگر بیش از حد زیاد می شوند.

ورشتپن هم چنین در مورد خودروهای فصل ۲۰۲۱ که با تغییرات عظیمی به پیست ها می ایند نیز هشدار داد و گفت:

در حال حاضر، خودروها سه ثانیه در هر دور کندتر خواهند بود که خیلی زیاد است. فکر می کنم که خودروها باید سبک تر باشند ولی با این خودروهایی که با پاوریونیت هایبرید و باتری ها مسلح شده اند کمی این موضوع سخت است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل