نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

موسی سیسوکو: بیشتر از همیشه اعتماد به نفس دارم

sissoko

موسی سیسوکو بازیکن خط میانی تیم تاتنهام یکی از بهترین فصول فوتبالی خود را در شمال لندن تجربه کرد و معتقد است موفقیت باشگاه به رشد شخصیتی این بازیکن کمک شایانی کرده است.

عملکرد سیسوکو در فصل ۲۰۱۸-۱۹ با فراز و نشیب های زیادی همراه بود. تقریبا می توان گفت که به طور مساوی عده ای به انتقاد از او و عده ای دیگر به تعریف و تمجید از وی می پرداختند اما خود این بازیکن فرانسوی می گوید از محبت هواداران تاتنهام نسبت به خودش لذت برده است. موسی سیسوکو که در تابستان ۲۰۱۶ بعد از سپری کردن تورنومنتی موفق همراه با تیم ملی فرانسه، از نیوکاسل به تاتنهام هاتسپر پیوست شروع بسیار سختی را در این باشگاه داشت اما زیر نظر مائوریسیو پوچتینو، مسیر فوتبال او کاملا دگرگون شد. دیگر خبری از شعار های تمسخر آمیز هواداران تیم های حریف که او را یار کمکی برای تیمشان می دانستند زده نشد. تاثیر نمایش های بی نقص او در مرکز میدان باعث شد تا اسپرز یکی از بهترین فصول تاریخ خود را سپری کند جاییکه آن ها در لیگ برتر انگلیس به مقام چهارم رسیدند و برای اولین بار در تاریخ باشگاه لندنی، به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند. سیسوکو که با انتخاب هواداران و اسطوره های سابق باشگاه، جایزه بهترین بازیکن فصل تاتنهام را دریافت کرد از این اتفاق بسیار خوشحال است اما بیشتر از همه چیز صدا زدن نامش توسط تماشاگران را لذتبخش می داند.

صحبت های موسی سیسوکو در مورد انتخاب به عنوان بهترین بازیکن فصل

موسی سیسوکو بهترین بازیکن فصل تاتنهام

من از این بابت بسیار خوشحال هستم و به آن افتخار می کنم. این نشان می دهد که هواداران کاری را که در زمین انجام می دهم دوست دارند و خود من را به عنوان بازیکن و یک شخص دوست دارند. آن ها مرا به خوبی می شناسند. من همیشه تلاش می کنم تا بهترین سطحم را برای تیم به نمایش بگذارم. حتی زمانی که بازی آسانی نداشته باشیم و اینکار آسان نباشد، همیشه تلاشم این است تا روی کارم تمرکز کنم و به سایر بازیکنان کمک کنم. هم اکنون در شرایط خوبی قرار دارم و همه برای من بسیار خوشحال هستند. برای یک بازیکن خیلی خوب است که حمایت و اعتماد سایر بازیکنان، کادر فنی و هواداران را احساس کند.

اگرچه موسی سیسوکو در فصلی که گذشت موفق به گلزنی برای تاتنهام نشد اما نمایش های او در طول فصل هر روز پیشرفت چشمگیری داشت و این باعث شد تا اعتماد به نفس این هافبک فرانسوی روز به روز بیشتر از قبل شود.

این مربوط به مسئله اعتماد به نفس است. به عنوان یک بازیکن، وقتی شما اعتماد به نفس زیادی داشته باشید می توانید هر کاری در زمین انجام دهید. می توانم بگویم که در طول فصل ثبات داشتم و این آسان نیست اما برای رسیدن به این ثبات در عملکرد سخت کار کردم و اکنون از کاری که انجام دادم راضی هستم. البته زمانی که به باشگاه پیوستم تا دو فصل اول حضورم در اینجا به دلایل مختلفی آسان نبود. اما من تسلیم نشدم و می خواستم که این فصل عملکرد خوبی را از خودم به جا بگذارم. برای رسیدن به این هدف فشار زیادی به خودم وارد کردم. شانس این را داشتم که در چند بازی پیاپی به میدان بروم و چون در آن بازی ها به پیروزی رسیدیم اعتماد به نفس زیادی پیدا کردم و این از دلایلی بود که فصل خوبی را پشت سر گذاشتم. این با انگیزه ترین فصل تمام دوران فوتبالم بود.

سیسوکو به همراه تاتنهام به زودی برای آماده سازی به منظور شروع فصل جدید تمرینات خود را شروع خواهد کرد. در اولین هفته لیگ برتر جزیره اسپرز میزبان استون ویلا خواهند بود که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است. تا آن زمان ممکن است سیسوکو هم تیمی های جدیدی را در کنار خود ببیند. تاتنهام در تلاش برای عقد قرارداد با جک کلارک بال هجومی تیم لیدز یونایتد است و همچنین خبرهایی در خصوص علاقه این باشگاه لندنی به تانگوی اندومبله هافبک تنومند تیم لیون شنیده می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل