نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۶ مرداد ماه در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی

مسابقات ورزشی

فوتبال – Emirates Cup-المپیک لیون – آرسنال

تیم آرسنال در یک دیدار دوستانه در ورزشگاه خانگی خود، میزبان تیم المپیک لیون فرانسه خواهد بود. آرسنال در پنج بازی اخیر سه پیروزی و دو مساوی داشته و المپیک لیون در ۵ بازی آخر سه بار برنده بوده و در دو مسابقه دوستانه اخیر شکست خورده است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم، ۲ بار آرسنال به پیروزی رسیده و یک بازی مساوی شده است. نکته جالب این که در سال ۲۰۱۵ نیز در چارچوب همین مسابقه امارات کاپ، تیم‌های آرسنال و المپیک لیون به مصاف هم رفتند که در آن بازی آرسنال با نتیجه پرگل ۶ بر صفر برابر رقیب فرانسوی به پیروزی رسید.

فوتبال – جام بین‌المللی قهرمانان- بنفیکا – آث میلان

در ادامه مسابقات جام بین المللی قهرمانان تیم‌های آث میلان و بنفیکا در ژیلت استادیوم ماساچوست به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم در پنج بازی اخیر چهار پیروزی و یک شکست داشته‌اند و بنفیکا در ۲ بازی قبلی خود در جام بین المللی قهرمانان به پیروزی رسیده و آث‌میلان در اولین بازی برابر بایرن مونیخ با نتیجه یک بر صفر شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۲ بار آث‌میلان به پیروزی رسیده و سه بازی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ برتر بلژیک- خنت – رویال شارلوا

دربی میان لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ برتر بلژیک در همین هفته اول میان تیم‌های رویال شارلوا و خنت برگزار خواهد شد. رویال شارلوا که سه بازیکن ایرانی به نام‌های علی قلی زاده، امید نورافکن و یونس دلفی در اختیار دارد در پنج بازی اخیر سه پیروزی و دو شکست داشته است. در طرف دیگر تیم خنت که به تازگی میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی را به خدمت گرفته؛ در پنج بازی آخر سه پیروزی، یک مساوی و یک شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بار شارلوا به پیروزی رسیده و ۲ بار خنت برنده بوده است.

فوتبال – لیگ برتر روسیه- زنیت – سن پترزبورگ اورنبورگ

زنیت سن پترزبورگ قهرمان فصل گذشته لیگ برتر روسیه به همراه ستاره ایرانی خود سردار آزمون، در هفته سوم مهمان تیم اورنبورگ خواهد بود. زنیت سن پترزبورگ در پنج بازی اخیر چهار پیروزی و یک شکست داشته و هم اکنون با ۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۳ صدرنشین جدول است. در سمت دیگر اورنبورگ در پنج بازی آخر دو شکست، دو پیروزی و یک مساوی داشته و بدون امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد. در ۴ رویارویی قبلی این دو تیم، زنیت سن پترزبورگ موفق شده اورنبورگ را شکست دهد.

فوتبال – لیگ برتر آرژانتین- ولز سارسفیلد – تایرس ده کوردوبا

تایرس ده کوردوبا در هفته اول فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر آرژانتی،ن میزبان تیم نامدار ولز سارسفیلد خواهد بود . تایرس ده کوردوبا در پنج بازی اخیر یک پیروزی، یک مساوی و سه شکست داشته و ولز سارسفیلد در پنج بازی آخر ۳ بار برنده بوده و دو مساوی داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین کمتر از ۲/۵ گل داشته، ۲ بار تایرس ده کوردوبا به پیروزی رسیده، ۲ بازی مساوی شده و یک بار ولز سارسفیلد برنده بوده است.

فوتبال – سری آ برزیل- بوتافوگو آرجی – فلامینگو

در هفته دوازدهم سری آ برزیل تیم رده سومی فلامینگو میزبان بوتافوگو خواهد بود که در رتبه هشتم جدول قرار دارد. فلامینگو در پنج بازی اخیر سه پیروزی و دو مساوی داشته و بوتافوگو در پنج بازی آخر دو پیروزی، دو شکست و یک مساوی کسب کرده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بار فلامینگو به پیروزی رسیده و ۲ بار بوتافوگو برنده بوده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل