نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۰ خرداد در سایت بتکارت

0005

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۰ خرداد

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در یکی از بازی های هفته سی ام فوتبال انگلیس در شهر لندن تیم های تاتنهام و منچستریونایتد برابر هم صف آرایی خواهند کرد، دیداری که در آن خوزه مورینیو برابر شاگردان سابق خود در منچستر قرار خواهد گرفت و به همین منظور از چند جهت برای او حائز اهمیت خواهد بود. در حال حاضر تیم لندنی شرایط خوبی ندارد و با ۴۱ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و به نظر می رسد شانس زیادی برای رسیدن به سهمیه های اروپایی فصل آتی ندارد، تیمی که فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان بود. در سوی مقابل یونایتد در رده پنجم جدول است و تنها یک رده با سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارد و سولسشر و شاگردانش به خوبی می دانند برای رسیدن به این سهمیه باید تلاش زیادی کنند تا بتواند جای چلسی را در رده چهارم بگیرند. دیدار رفت دو تیم در این فصل در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه ۲-۱ به سود قرمزها به اتمام رسید.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

شاید بتوان این دیدار را کم اهمیت ترین بازی این هفته فوتبال انگلیس معرفی کرد چرا که تیم آخر جدول در خانه به مصاف ساوت‌همپتونی می رود که این تیم هم شرایط ایده الی ندارد. در حال حاضر نوریچ در رده آخر جدول با ۲۱ امتیاز به احتمال فراوان به رده پایین تر صعود خواهد کرد و شانسی برای بقا ندارد. در طرف دیگر ساوت‌همپتون در رده چهاردهم شرایطی خنثی دارد و انتظار می رود در این دیدار از پس حریف خود بر بیاید و برنده بازی شود. از نکات قابل توجه برای نوریچ این است که این تیم در ۱۰ بازی آخر خود در لیگ تنها در ۲ دیدار به پیروزی رسیده است.

فوتبال – لالیگا اسپانیا

این دیدار میان دو تیمی است که در رده های ۱۸ و ۲۰ جدول حضور دارند و هر دوی این تیم ها در صدد این هستند با گرفتن امتیازات در بازی های باقی مانده شاید بتوانند شانسی برای ادامه حضور در سطح اول را داشته باشند. هر دو تیم در این فصل یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی را داشته اند و همین باعث می شود پیش بینی شود که در این دیدار نیز گل های زیادی رد و بدل شود چرا که بدون شک هر دو تیم برای برد به میدان خواهند آمد. این دیدار بدون تماشاگر در ورزشگاه ایبروستار برگزار خواهد شد.

فوتبال – لالیگا اسپانیا

جمعه شب ورزشگاه لوس کارمنس شاهد دیداری جذاب میان تیم های گرانادا و ویارئال خواهد بود. گرانادایی که در این فصل نمایشی خوب داشته است و با توجه به تمام کمی و کاستی هایی که نسبت به دیگر تیم های لالیگا دارد هم اکنون در رده نهم جدول قرار داد و تنها ۲ رتبه با حریفش یعنی ویارئال فاصله دارد. ویارئال نیز در این فصل نمایشی سینوسی داشته است و به همین منظور موفق نشده است خود را به رده های بالایی جدول تا به اینجای کار برساند. از نکات آماری این دیدار می توان به این اشاره کرد که ویارئال در ۷ بازی قبلی خود مقابل گرانادا شکست نخورده است در آن سو گرانادا در ۶ بازی قبلی خود در لالیگا شکست نخورده است و همین نوید یک نبرد سخت را بین این دو تیم می دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل