نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲ بهمن در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲ بهمن ماه

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در چارچوب دیدارهای هفتۀ بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس، لستر سیتی در ورزشگاه کینگ پاور میزبان تیم وستهام خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، لستر سیتی و وستهام به ترتیب در جایگاه‌های سوم و هفدهم قرار گرفته‌اند. لستر سیتی برای حفظ جایگاه سوم خود و همچنین کم کردن فاصله‌اش با منچستر سیتی باید در این دیدار خانگی به پیروزی برسد. وستهام نیز که با منطقۀ سقوط اختلاف ناچیزی ندارد در صورت کسب برتری برابر لستر قادر خواهد بود تا دو پله در جدول این مسابقات بالاتر بیاید. تیم لستر سیتی در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و وستهام نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار مشابه ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، لستر سیتی و وستهام هر کدام موفق به ثبت یک پیروزی مقابل یکدیگر شده‌اند و سه بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی به اتمام رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس، تاتنهام در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر میزبان تیم قعرنشین نوریچ سیتی خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، تاتنهام و نوریچ سیتی به ترتیب در جایگاه‌های هشتم و بیستم (آخر) قرار گرفته‌اند. شاگردان ژوزه مورینیو با برتری در این دیدار خانگی می‌توانند تا دو پله در جدول لیگ برتر صعود داشته باشند. نوریچ سیتی در انتهای جدول قرار گرفته و یکی از کاندیدهای سقوط به سری مسابقات چمپیونشیپ به حساب می‌آید. تیم تاتنهام در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست دست یافته و نوریچ سیتی نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، تاتنهام در ۳ و نوریچ سیتی نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی ۲-۲ خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در آخرین دیدار هفتۀ بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس، منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم برنلی خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، منچستر یونایتد و برنلی به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و چهاردهم قرار گرفته‌اند. منچستر یونایتد برای حفظ امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا مترصد کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی است. در سوی دیگر برنلی قرار دارد که با پیروزی در این مسابقه می‌تواند تا دو پله نیز در جدول بالا بیاید. تیم منچستر یونایتد در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و برنلی نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، منچستر یونایتد در ۳ دیدار برابر برنلی موفق به پیروزی شده و ۲ بازی دیگر میان آنها نیز با تساوی ۲-۲ به پایان رسیده است.

فوتبال – جام حذفی ایتالیا

در چارچوب دیدارهای مرحلۀ یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان تیم آاس رم خواهد بود. یوونتوس در دور یک هشتم موفق به پیروزی پرگل ۴-۰ برابر اودینزه و آاس رم نیز با برد ۲-۰ مقابل پارما گام به این دیدار گذاشته است. یوونتوس قهرمانی در کوپا ایتالیا را همانند قهرمانی لیگ در این فصل نشانه رفته است و با تمام قوا به مصاف رم در خانه‌اش خواهد رفت. برندۀ این دیدار به مصاف پیروز دیدار میلان و تورینو در مرحلۀ نیمه نهایی خواهد رفت. تیم یوونتوس در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و آاس رم نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، یوونتوس در ۳ و رم نیز در ۱ دیدار موفق به کسب پیروزی مقابل یکدیگر شده‌اند و ۱ بازی دیگر میان آنها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ کاپ فرانسه

در چارچوب دیدارهای مرحلۀ نیمه نهایی مسابقات لیگ کاپ فوتبال فرانسه، رنس در ورزشگاه آگوسته دلاون میزبان تیم پاری سن ژرمن خواهد بود. رنس در مرحلۀ قبل با پیروزی ۰-۱ برابر استراسبورگ و پاری سن ژرمن نیز با برتری قاطع ۶-۱ مقابل تیم سنت اتین توانسته‌اند گام به این مرحله از مسابقات جام حذفی فرانسه بگذارند. پاری سن ژرمن صدرنشین بی چون‌وچرای لوشامپیونه قلمداد می‌شود و قهرمانی در لیگ کاپ هم در برنامه‌های شاگردان توخل قرار دارد. برندۀ این مسابقه به مصاف تیم لیون در فینال این بازی‌ها خواهد رفت. تیم رنس در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست دست یافته و پاری سن ژرمن نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پاری سن ژرمن و رنس هر کدام موفق به ثبت دو پیروزی مقابل یکدیگر شده‌اند و یک بازی دیگر میان آنها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – چمپیونشیپ انگلیس

در یکی از دیدارهای هفتۀ بیست و نهم مسابقات چمپیونشیپ انگلیس، چارلتون اتلتیک در ورزشگاه والیِ شهر لندن میزبان تیم فولام خواهد بود. در جدول رده‌بندی رقابت‌های چمپیونشیپ، چارلتون اتلتیک و فولام به ترتیب در سوم و نوزدهم قرار گرفته‌اند. فولام با پیروزی مقابل چارلتون قصد دارد تا خودش را به دو تیم صدرنشین این رقابت‌ها نزدیک‌تر سازد تا بدین ترتیب همچنان شانس حضور در لیگ برتر را برای خود زنده نگه دارد. چارلتون نیز در صورت کسب برتری مقابل فولام می‌تواند شرایطش را در این مسابقات بهبود بخشد. تیم چارلتون اتلتیک در ۵ بازی اخیر خود به ۱ تساوی و ۴ شکست دست یافته و فولام نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ بین این دو تیم هم، فولام در ۲ بازی مقابل چارلتون اتلتیک به پیروزی رسیده و ۳ دیدار دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی به اتمام رسیده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل