نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۹ خرداد در سایت بتکارت

00004

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.


مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۹ خرداد

فوتبال – لالیگا اسپانیا

در ادامه رقابت های فوتبال اسپانیا، این هفته در شهر آلاوز و در ورزشگاه مندیزوروزا تیم این شهر یعنی دیپورتیوو آلاوز میزبان سوسیداد خواهد بود. این دیدار که رویارویی تیم های رده ۵ و ۱۵ جدول می باشد بیشتر برای تیم بالانشین یعنی سوسیداد مهم است چرا که آن ها برای رسیدن به سهمیه های اروپایی شانس زیادی دارند و می توانند با برد در این مسابقه به رده چهارم جدول برسند و بالاتر از اتلتیکومادرید پرنوسان به سهیمه لیگ فهرمانان اروپای فصل آینده فکر کنند. این دیدار در حالی برگزار می شود که هر دو تیم برای این مسابقه غایبان زیادی دارند و برای سوسیداد بارنچیا، سانگالی و مرینو به طور قطعی غایب هستند و در ترکیب آلاوز نیز پاچکو به دلیل محرومیت حضور ندارد. نکته امیدوار کننده برای تیم میهمان در این مسابقه این است که رئال سوسیداد در ۳ بازی قبلی خارج از خانه خود مقابل آلاوز در هر دو نیمه پیروز شده است.

فوتبال – لیگ برتر پرتغال

فوتبال برتر پرتغال در هفته بیست و هفتم در حال پیگیریست و در یکی از دیدارهای میانه جدول این هفته تیم های بوآویستا و ویتوریا ستوبال به مصاف هم می روند. در این دیدار که در ورزشگاه اشتادیو دی بسا برگزار می شود تیم بوآویستا در حالی به میدان می آید که در رده های میانه جدول یعنی رتبه دهم حضور دارد و انتطار نمی رود تا پایان فصل خیلی تغییر در شرایط این تیم ایجا شود. در آن سو نیز ویتوریا در رتبه دوازدهم قرار دارد و این تیم هم خیلی در این بازی در صورت کسب هر نتیجه ای جایگاهش تغییر نخواهد کرد. از نکات آماری این دیدار می توان به این نکته ها اشاره کرد که بوآویستا در ۳ بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر شکست خورده است وویتوریا ستوبال در ۴ بازی قبلی خود در لیگ برتر مساوی کرده است.

فوتبال – بوندسلیگا ۲ آلمان

هفته سی و دوم فوتبال دسته دوم آلمان در حال پیگیری است و در یکی از دیدارهای نه چندان مهم تیم های هولشتاین کیل و دینامو درسدن به مصاف هم خواهند رفت. دینامو درسدنی که در رده آخر جدول ۱۸ تیمی این مسابقات حضور دارد و به زودی و تا چند هفته آینده به رده پایین تر فوتبال آلمان سقوط خواهد کرد. در آن سو هولشتاین نیز شرایط خوبی ندارد اما وضعیتش به بدی شرایط دینامو نیست و با حضور در رده ۱۲ جدول انتظار می رود فصل آتی هم در بوندسلیگا ۲ حضور داشته باشد تا شاید بتواند برای رسیدن به سطح اول فوتبال آلمان شانس داشته باشد. طبق آماری که پیش از این دیدار در مورد رویارویی دو تیم منتشر شده است انتظار نمی رود هولشتاین کار سختی داشته باشد چرا که آن ها از ۱۰ رویارویی اخیری که با این تیم داشته اند موفق به برد در ۸ بازی شده اند. همچنین ضعف گلزنی دینامو این روزها بیش از پیش نمایان شده است و این تیم در ۶ بازی از ۸ بازی خارج از خانه آخر خود حتی ۱ گل هم نتوانسته است بزند.

فوتبال – بوندسلیگا ۲ آلمان

شرایط برای تیم آرمینیا بیله فلد بهتر از این نمی شود و این تیم با نمایش درخشانی که در این فصل بوندسلیگا دو داشته است تا چند هفته آینده و پایان رقابت ها به صورت مستقیم راهی سطح اول فوتبال آلمان می شود تا بار دیگر برابر تیم های بزرگ این کشور صف آرایی کند. بیله فلد در این فصل بدون شک بهترین تیم لیگ بوده است و از آمار و نتایجی که داشته است می توان این نکته را به راحتی متوجه شد. آن ها تا به اینجای کار در ۳۱ بازی که انجام داده اند تنها دو بار شکس خورده اند و همین باعث شده تا با فاصله امتیازی مطمئن نسبت به دیگر رقبا در صدر جدول قرار بگیرند. در آن سو دارمشتات اما در رده ۵ جدول قرار گرفته است و با فاصله تقریبا ۱۰ امتیازی که با تیم های صعود کننده به رده های بالاتر دارد به نظر نمی رسد تا پایان فصل تغییری در شرایطش ایجاد شود. در ۴ رویارویی آخری که این دو تیم داشته اند آرمینیا بیله‌فلد در ۴ بازی قبلی مقابل دارمشتات پیروز شده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل