نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۸ آبان در سایت بتکارت

vandaik

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۸ آبان ماه

فوتبال – مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا

از مرحلۀ مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قارۀ آسیا و گروه سوم این رقابت‌ها، دو تیم ملی فوتبال عراق و بحرین به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به دلیل اغتشاشات روی داده در عراق، در کشور اردن برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی گروه سوم، عراق و بحرین به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند. ملی‌پوشان عراق پس از برد مهم و روحیه‌بخش خود مقابل ایران، حال با یک پیروزی برابر بحرین می‌توانند صعود خود را تا حد بسیار زیادی به مرحلۀ بعد جام جهانی قطعی سازند. این دیدار برای تیم ملی فوتبال ایران نیز حائز اهمیت بوده و برد عراق نمی‌تواند خبر خوبی برای یوزهای ایرانی باشد. تیم ملی فوتبال عراق در۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته و بحرین نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ تساوی را به ثبت رسانده است.

فوتبال – مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا

از مرحلۀ مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قارۀ آسیا و گروه سوم این رقابت‌ها، دو تیم ملی فوتبال کامبوج و هنگ کنگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی کامبوج برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی گروه سوم، کامبوج و هنگ کنگ به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و چهارم قرار گرفته‌اند. با توجه به امتیازات به دست آمدۀ تیم‌ها، کامبوج و هنگ کنگ عملاً شانسی برای صعود به مرحلۀ بعد جام جهانی و یا مسابقات جام ملت‌های آسیا نخواهند داشت. تیم ملی فوتبال هنگ کنگ در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست دست یافته و کامبوج نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ تساوی و ۴ شکست را به ثبت رسانده است.

فوتبال – مقدماتی یورو ۲۰۲۰

از مرحلۀ انتخابی مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) و در گروه سوم این رقابت‌ها، دو تیم ملی فوتبال آلمان و ایرلند شمالی مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. این دیدار به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد. در جدول این گروه، آلمان و ایرلند شمالی، به ترتیب در جایگاه‌های اول و سوم قرار گرفته‌اند. ژرمن‌ها هم امتیاز با هلند، رقابت سختی برای صعود به دور نهایی مسابقات یورو دارند و از همین رو، برد شاگردان یواخیم لوو در این دیدار خانگی، برای‌شان اهمیت زیادی دارد. آلمان در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته‌ و ایرلند شمالی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. دیدار رفت این دو تیم در مرحلۀ انتخابی مسابقات یورو، با پیروزی ۲-۰ آلمان برابر ایرلند شمالی به پایان رسیده است.

فوتبال – مقدماتی یورو ۲۰۲۰

از مرحلۀ انتخابی مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) و در گروه سوم این رقابت‌ها، دو تیم ملی فوتبال هلند و استونی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. این دیدار به میزبانی هلند و در ورزشگاه یوهان کرایف شهر آمستردام برگزار خواهد شد. در جدول این گروه هلند و استونی، به ترتیب در جایگاه‌های دوم و پنجم قرار گرفته‌اند. لاله‌های نارنجی هم امتیاز با آلمان و به دلیل تفاضل گل درصدر جدول این گروه قرار دارند و با پیروزی خانگی مقابل استونی قعرنشین می‌توانند شرایط خود برای صعود از این گروه سخت را بهبود بخشند. هلند در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته‌ و استونی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ تساوی و ۴ شکست را به ثبت رسانده است. دیدار رفت این دو تیم با نتیجۀ ۴-۰ به سود هلند به پایان رسیده است.

فوتبال – مقدماتی یورو ۲۰۲۰

از مرحلۀ انتخابی مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) و در گروه هفتم این رقابت‌ها، دو تیم ملی فوتبال لهستان و اسلوونی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. این دیدار به میزبانی لهستان برگزار خواهد شد. در جدول این گروه لهستان و اسلوونی، به ترتیب در جایگاه‌های اول و سوم قرار گرفته‌اند. لهستان با ۲۲ امتیاز پیش از این صعودش را به مرحلۀ نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۰ قطعی کرده و اسلوونی با ۱۴ امتیاز از بخت کمی برای صعود برخوردار است. توقف اسلوونی برابر لهستان می‌تواند بهترین خبر برای اتریش باشد که در جایگاه دوم گروه هفتم ایستاده است. لهستان در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته‌ و اسلوونی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. دیدار این دو تیم در مرحلۀ رفت با پیروزی ۲-۰ اسلوونی مقابل لهستان همراه بوده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل