نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۳ مردادماه در سایت بتکارت

00004587 1

در روز ۲۳ مرداد ماه رقابت‌هایی نظیر لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک چهارم نهایی برگزار خواهد شد و در کنار آن دیگر مسابقات ورزشی نیز در لیگ‌های مختلف به کار خود ادامه خواهند داد.

ورود به سایت بت کارت

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

لایپزیگ – اتلتیکومادرید

در روز ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ از ساعت ۲۳:۳۰ دو تیم لایپزیگ و اتلتیکومادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی در چارچوب بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه Estádio José Alvalade در پرتغال برگزار خواهد شد.
هر دو تیم شرایط متفاوتی را پیش از این مسابقه داشته اند. لایپزیگ از ۵ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق به کسب ۳ برد و ۰ باخت و ۳ مساوی شده است. در سوی مقابل تیم اسپانیایی نیز ۳ برد و ۲ باخت بدست آورده است. قضاوت این دیدار حساس به شیمون مارسینیاک از لهستان سپرده شده است. برای تیم آلمانی نیز در این دیدار هانگ هی چان و ابراهیم کوناته به دلیل مصدومیت غایب هستند و سیمئونه نیز احتمالا آنخل کوریا را در اختیار ندارد.
در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
لایپزیگ در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان حداقل ۲ گل زده است.
لایپزیگ در ۶ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده است.

فوتبال – لالیگا ۲ اسپانیا

خیرونا – آلمریا

در روز ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ از ساعت ۲۳:۰۰ دو تیم خیرونا و آلمریا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی در چارچوب بازی های پلی آف لالیگا ۲ و در ورزشگاه Estadi Montilivi در کاتالونیا برگزار خواهد شد.
هر دو تیم شرایط متفاوتی را پیش از این مسابقه داشته اند. خیرونا از ۵ بازی قبلی خود در لالیگا ۲ موفق به کسب ۲ برد و ۱ باخت و ۲ مساوی شده است. در سوی مقابل تیم آلمریا نیز ۱ برد و ۳ باخت و ۱ تساوی بدست آورده است. قضاوت این دیدار حساس به خاویر ایگلسیاس ویلانووا سپرده شده است.
خیرونا در ۴ بازی قبلی خانگی خود در لالیگا ۲ پیروز شده است.
در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خانگی خیرونا مقابل آلمریا کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
خیرونا در ۳ بازی قبلی خانگی خود در لالیگا ۲ با اختلاف ۱ گل پیروز شده است.

فوتبال – لیگ ستارگان قطر

السیلیه – العربی

در روز ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ از ساعت ۱۷:۳۰ دو تیم السیلیه و العربی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی در چارچوب بازی های هفته ۲۱ لیگ قطر و در ورزشگاه حمد بن خلیفه برگزار خواهد شد.
هر دو تیم شرایط متفاوتی را پیش از این مسابقه داشته اند. السیلیه از ۵ بازی قبلی خود در لیگ قطر موفق به کسب ۱ برد و ۲ باخت و ۲ مساوی شده است. در سوی مقابل تیم العربی نیز ۱ برد و ۲ باخت و ۲ مساوی شده است. در حال حاضر هر دو تیم شرایط کاملا یکسانی دارند و با ۲۵ امتیاز در رده های پنحم و چهارم جدول قرار دارند.

القطر- السد

در روز ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ از ساعت ۲۱:۰۰ دو تیم القطر و السد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی در چارچوب بازی های هفته ۲۱ لیگ قطر و در ورزشگاه Suheim Bin Hamad برگزار خواهد شد.
هر دو تیم شرایط متفاوتی را پیش از این مسابقه داشته اند. القطر از ۵ بازی قبلی خود در لیگ قطر موفق به کسب ۰ برد و ۲ باخت و ۳ مساوی شده است. در سوی مقابل تیم السد نیز ۳ برد و ۱ باخت و ۱ مساوی شده است. در حال حاضر هر دو تیم شرایط متفاوتی دارند. السد با ۴۱ امتیاز در رده سوم و القطر نیز با ۱۹ امنیاز در رده نهم قرار گرفته است.

فوتبال – ای لیگ استرالیا

نیوکاسل جت – ولینگتون فونیکس

در روز ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ از ساعت ۱۴:۰۰ دو تیم نیوکاسل جت و ولینگتون فونیکس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی در چارچوب بازی های هفته ۲۴ لیگ استرالیا و در ورزشگاه هانتر استادیوم برگزار خواهد شد.
هر دو تیم شرایط متفاوتی را پیش از این مسابقه داشته اند. نیوکاسل جت از ۵ بازی قبلی خود در لیگ استرالیا موفق به کسب ۳ برد و ۱ باخت و ۱ مساوی شده است. در سوی مقابل تیم ولینگتون نیز ۱ برد و ۲ باخت و ۲ مساوی شده است. در حال حاضر هر دو تیم شرایط متفاوتی دارند. نیوکاسل با ۳۱ امتیاز در رده نهم و ولینگتون نیز با ۴۱ امنیاز در رده سوم قرار گرفته است.

ورود به سایت بت کارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل