نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱ بهمن در سایت بتکارت

چلسی

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱ بهمن ماه

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در چارچوب دیدارهای هفتۀ بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس، بورنموث در ورزشگاه ویتالیتی میزبان تیم برایتون خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، بورنموث و برایتون به ترتیب در جایگاه‌های نوزدهم و پانزدهم قرار گرفته‌اند. بورنموث که در حال حاضر یکی از تیم‌های سقوط کننده به دستۀ پایین‌تر است با برتری در این دیدار خانگی قادر خواهد بود تا با دو پله صعود موقتاً در جایگاه هفدهم قرار گیرد. در سوی دیگر برایتون قرار گرفته که به نظر می‌رسد بازهم شاهد حضور علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی این تیم در میدان مسابقه باشیم. برایتون با کسب پیروزی برابر بورنموث قادر خواهد بود تا دو پله در جدول بالا بیاید. تیم بورنموث در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی و ۴ شکست دست یافته و برایتون نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ پیروزی،۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بورنموث و برایتون هر کدام موفق به ثبت دو پیروزی مقابل یکدیگر شده‌اند و یک بازی دیگر میان آنها نیز با تساوی ۲-۲ به اتمام رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس، شفیلد یونایتد در ورزشگاه برامال لین میزبان تیم منچستر سیتی خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، شفیلد یونایتد و منچستر سیتی به ترتیب در جایگاه‌های هفتم و دوم قرار گرفته‌اند. شاگردان گواردیولا با برتری در این دیدار خارج از خانه می‌توانند جایگاه‌شان را در مکان دوم این رقابت‌ها تثبیت نمایند. شفیلد یونایتد هم در صورت پیروزی مقابل سیتی قادر خواهد بود تا ردۀ پنجم نیز بالا بیاید و جای منچستر یونایتد را تصاحب نماید. تیم شفیلد یونایتد در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و منچستر سیتی نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، منچستر سیتی در ۳ و شفیلد یونایتد نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ بازی دیگر میان آنها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفتۀ بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج میزبان تیم آرسنال خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، چلسی و آرسنال به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و دهم قرار گرفته‌اند. این دیدار به نوعی یک دربی میان دو تیم لندنی سرشناس در لیگ برتر به حساب می‌آید. شاگردان فرانکی لمپارد برای حفظ مکان چهارم خود و نزدیک شدن به دو تیم بالانشین دیگر در اندیشۀ کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی هستند. در سوی دیگر توپچی‌ها با برد احتمالی در این مسابقه می‌تواند تا دو پله نیز در جدول بالا بیاید. تیم چلسی در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و آرسنال نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، چلسی در ۳ و آرسنال نیز در ۲ دیدار مقابل یکدیگر موفق به کسب پیروزی شده‌اند.

فوتبال – جام حدفی ایتالیا

در چارچوب دیدارهای مرحلۀ یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، ناپولی در ورزشگاه سن پائولو میزبان تیم لاتزیو خواهد بود. ناپولی در دور یک هشتم موفق به پیروزی ۲-۰ برابر پروجا و لاتزیو نیز با برد ۴-۰ مقابل کرومونته گام به این دیدار گذاشته است. لاتزیو یکی از بهترین فصول خود در سری آ را تجربه می‌کند در حالی که ناپولی از شرایط آرمانی خود که در چند فصل گذشته شاهد آن بوده‌ایم، فاصله گرفته است. تیم ناپولی در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و لاتزیو نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ناپولی در ۴ و لاتزیو نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر موفق به پیروزی شده‌اند.

فوتبال – لیگ کاپ فرانسه

در چارچوب دیدارهای مرحلۀ نیمه نهایی مسابقات لیگ کاپ فوتبال فرانسه، لیون در ورزشگاه المپیک پارک میزبان تیم لیل خواهد بود. لیون در مرحلۀ قبل با پیروزی ۳-۱ برابر برست و لیل نیز با برتری ۲-۰ مقابل تیم آمیان توانسته‌اند گام به این مرحله از مسابقات جام حذفی فرانسه بگذارند. برندۀ این مسابقه به مصاف برندۀ دیدار رمس و پاری سن ژرمن در فینال این بازی‌ها خواهد رفت. تیم لیون در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته و لیل نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، لیل در دو بازی برابر لیون به پیروزی رسیده و سه دیدار دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی و مشابه ۲-۲ به اتمام رسیده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل