نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۹ اردیبهشت در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات ورزشی

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ اروپا‌؛ آینتراخت فرانکفورت – چلسی

چلسی و آینتراخت فرانکفورت پس از تساوی ۱-۱ در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، در دیدار برگشت و در شهر لندن به مصاف هم خواهند رفت. چلسی در ۱۰ بازی آخر ۶ پیروزی، ۳ مساوی و ۱ شکست داشته و آینتراخت فرانکفورت در ۱۰ مسابقه اخیر خود ۴ بار برنده بوده و ۳ مساوی و ۳ شکست داشته است. نکته جالب درباره عملکرد چلسی در بازی‌های خانگی این فصل لیگ اروپا اینکه، آبی‌های لندن در ۴ مسابقه اخیر به پیروزی رسیده‌اند و در هر بازی حداقل ۳ گل وارد دروازه رقبا کرده‌اند.

فوتبال – لیگ اروپا‌؛ آرسنال – والنسیا

آرسنال پس از پیروزی ۳-۱ در بازی رفت، در بازی برگشت و در اسپانیا مهمان والنسیا خواهد بود. آرسنال در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۳ شکست و ۱ مساوی داشته و والنسیا در ۵ بازی اخیر ۳ بار بازنده بوده و ۲ بار به پیروزی رسیده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۳ بار والنسیا به پیروزی رسیده، ۱ بازی مساوی شده و در آخرین بازی آرسنال موفق به شکست رقیب اسپانیایی شده است. در ۳ میزبانی قبلی والنسیا از آرسنال، والنسیا موفق شده با رقیب انگلیسی را شکست دهد.

تنیس – ای‌تی‌پی مسترز مادرید اسپانیا آزاد؛ استانیسلاس واورینکا – کی نیشیکوری

کی نیشیکوری مرد شماره ۷ تنیس جهان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تنیس ای‌تی‌پی مسترز مادرید به مصاف استانیسلاس واورینکا خواهد رفت که در رتبه ۳۴ جهان قرار دارد. نیشیکوری در ۵ مسابقه اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و واورینکا در ۵ بازی آخر ۳ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تنیسور مطرح، ۲ بار کی نیشیکوری به پیروزی رسیده و ۳ بار استانیسلاس واورینکا به پیروزی رسیده است.

تنیس – ای‌تی‌پی مسترز مادرید اسپانیا آزاد؛ گائل مونفیس – راجر فدرر

راجر فدرر پرافتخارترین تنیسور تاریخ، در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تنیس ای‌تی‌پی مسترز مادرید به مصاف نفر شماره ۱۸ جهان یعنی گائل مونفیس خواهد رفت. فدرر پرتجربه در ۵ بازی اخیر خود بدون حتی یک ست باخته به پیروزی رسیده و از آمادگی مطلوبی برخوردار است. در سمت دیگر گائل مونفیس در ۵ بازی اخیر ۲ بار شکست خورده و تنها ۳ پیروزی کسب کرده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تنیسور، ۳ بار راجر فدرر به پیروزی رسیده و ۲ بار گائل مونفیس موفق به شکست رقیب قدرتمند خود شده است.

تنیس – دبلیوتی‌ای مادرید اسپانیا آزاد؛ بلیندا بنچیچ – نائومی اوزاکا

نائومی اوزاکا نفر شماره ۱ تنیس زنان جهان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات دبلیوتی‌ای مادرید به دیدار بلیندا بچیچ می‌رود که در رتبه ۱۸ دنیا قرار گرفته است. هر دو تنیسور ۱۰ مسابقه اخیر با کسب نتایجی مشابه ۷ پیروزی و ۳ شکست داشته‌اند. در ۳ رویارویی قبلی این دو تنیسور، ۱ بار نائومی اوزاکا به پیروزی رسیده و ۲ بار بلیندا بچیچ موفق به شکست رقیب قدرتمند خود شده است.

تنیس – دبلیوتی‌ای مادرید اسپانیا آزاد؛ پترا مارتیک – اسلون استیونز

اسلون استیونز تنیسور آمریکایی و نفر شماره ۸ جهان در دیگر مسابقه مرحله یک چهارم نهایی تنیس دبلیوتی‌ای مادرید به مصاف پترا مارتیک نفر شماره ۳۶ دنیا خواهد رفت. هر دو تنیسور در ۵ مسابقه آخر خود به پیروزی رسیده‌اند و در شرایط آمادگی کامل به مصاف هم خواهند رفت. در ۲ رویارویی قبلی این دو تنیسور، اسلون استیونز موفق به شکست رقیب کروات خود شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل