نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۸ آبان در سایت بتکارت

مسالقات ورزشی

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۸ آبان ماه

فوتبال – لیگ دسته اول

در نخستین دیدار از هفتۀ دوازدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران موسوم به جام آزادگان، نیروی زمینی تهران میزبان تیم آرمان گهر خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ آزادگان، نیروی زمینی و آرمان گهر در جایگاه‌های دوازدهم و سیزدهم قرار گرفته‌اند. تیم نیروی زمینی تهران در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته‌ و آرمان گهر نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این دو تیم تاکنون سابقۀ هیچ رویارویی را مقابل یکدیگر نداشته‌اند.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ دوازدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج پذیرای تیم کریستال پالاس خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، چلسی و کریستال پالاس به ترتیب در چهارم و نهم قرار گرفته‌اند. نتایج آبی‌پوشان لندنی در هفته‌های اخیر آن‌قدر خوب بوده است که سرمربی جوان و محبوب آن‌ها، فرانکی لمپارد به عنوان سرمربی ماه اکتبر جزیره برگزیده شود. تیم چلسی در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و کریستال پالاس نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، چلسی ۳ و کریستال پالاس در ۲ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در چارچوب یکی دیگر از دیدارهای هفتۀ دوازدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تاتنهام در ‎ورزشگاه ‎مدرن تاتنهام هاتسپر میزبان تیم شفیلد یونایتد خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، تاتنهام و شفیلد یونایتد به ترتیب در جایگاه‌های یازدهم و ششم قرار گرفته‌اند. حضور تات در جایگاه یازدهم جدول کمی عجیب به نظر می‌آید و شاگردان پوچیتینو برای برون‌رفت از این وضعیت، چاره‌ای جز برد برابر شفیلد یونایتد ندارند. تیم تاتنهام در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و شفیلد یونایتد نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار مشابه ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، تاتنهام ۲ و شفیلد یونایتد در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و یک بازی میان آنها نیز با تساوی ۲-۲ خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ دوازدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، لستر سیتی در ‎ورزشگاه ‎کینگ پاور پذیرای تیم آرسنال خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، لستر سیتی و آرسنال به ترتیب در جایگاه‌های سوم و پنجم قرار گرفته‌اند. لستر سیتی در هفت دیدار از هشت دیدار اخیر خود به پیروزی رسیده و در شرایط ایده‌آلی به مصاف توپچی‌ها خواهد رفت. در آنسوی میدان شاگردان اونای امری قرار دارند که در پی اعادۀ حیثیت و جبران نتیجۀ ضعیف‌شان گام به استادیوم کینگ پاور می‌گذارند. تیم لستر سیتی در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و آرسنال نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، آرسنال ۳ و لستر در ۲ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لالیگا اسپانیا

در چارچوب دیدارهای هفتۀ سیزدهم لیگ باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، ایبار در ورزشگاه مونیسیپال دی ایپوروا میزبان تیم رئال مادرید خواهد بود. در جدول رده‌بندی لالیگا، ایبار و رئال مادرید به ترتیب در جایگاه‌های چهاردهم و سوم قرار گرفته‌اند. رئال مادرید با برد پرگل ۵-۰ که در دیدار برابر گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا بدست آورد، با روحیه‌ای مضاعف به مصاف تیمی می‌رود که در دو بازی گذشتۀ خود در لالیگا به پیروزی رسیده است. تیم ایبار در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و رئال مادرید نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، رئال مادرید ۴ و ایبار در ۱ دیدار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لالیگا اسپانیا

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ سیزدهم لیگ باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان تیم سلتاویگو خواهد بود. در جدول رده‌بندی لالیگا، بارسلونا و سلتاویگو به ترتیب در جایگاه‌های دوم و هجدهم قرار گرفته‌اند. پس از تساوی ناامیدکنندۀ آبی اناری‌ها در نیوکمپ مقابل اسلاویا پراگ، بار دیگر پیکان تیز انتقادات به سوی ارنستو والورده نشانه رفته است. بارسلونا برای جا نماندن از کورس قهرمانی، باید در خانه برابر سلتاویگو به پیروزی برسد. تیم بارسلونا در۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و سلتاویگو نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ پیروزی و ۴ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بارسلونا ۲ و سلتاویگو در ۱ دیدار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ دیدار آنها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ دوازدهم لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، اینتر در ورزشگاه سن سیرو میزبان تیم هلاس ورونا خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، اینتر و هلاس ورونا به ترتیب در جایگاه‌های دوم و نهم قرار گرفته‌اند. کونته و شاگردانش از انگیزۀ زیادی برای جبران نتیجۀ بازی برابر دورتموند برخوردارند و با حمایت هوادارانشان در جوزپه مه آتزا، مترصد کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی هستند. تیم اینتر در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و 1 شکست دست یافته و هلاس ورونا نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اینتر ۴ بار مقابل هلاس ورونا به پیروزی رسیده و یک دیدار میان آنها نیز با تساوی ۳-۳ به پایان رسیده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در یکی دیگر از دیدارهای هفتۀ دوازدهم لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، ناپولی در ورزشگاه ‎ورزشگاه سن پائولو میزبان تیم جنوا خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، ناپولی و جنوا به ترتیب در جایگاه‌های هفتم و هفدهم قرار گرفته‌اند. آبی‌پوشان بندر ناپل، برای رسیدن به تیم‌های بالانشین و شانس کسب سهمیه، مترصد کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی برابر جنوا هستند. تیم ناپولی در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست دست یافته و جنوا نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ پیروزی و ۴ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ناپولی ۴ بار مقابل جنوا به پیروزی رسیده و یک دیدار میان آنها نیز با تساوی ۱-۱ به پایان رسیده است.

فوتبال – بوندس لیگا آلمان

در مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدار هفتۀ یازدهم لیگ باشگاهی فوتبال آلمان ملقب به بوندس لیگا، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آرنا میزبان تیم دورتموند خواهد بود. در جدول رده‌بندی بوندس لیگا، بایرن مونیخ و دورتموند به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و سوم قرار گرفته‌اند. این جدال حساس، اولین حضور هانس دیتر فلیک، سرمربی جدید و موقت باواریایی‌ها بر روی نیمکت بایرن در بوندس لیگا خواهد بود. کسب یک پیروزی دلچسب برابر زردپوشان، می‌تواند اعتماد مدیران باشگاه و هواداران را جلب نماید. بایرن مونیخ، آمار بسیار خوبی در خانه برابر دورتموند داشته و باید دید مصاف این دو تیم پرافتخار فوتبال آلمان، باعث رقم خوردن چه نتیجه‌ای خواهد داشت. تیم بایرن مونیخ در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و بروسیا دورتموند نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بایرن مونیخ ۳ و دورتموند در ۲ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لوشامپیونه فرانسه

در چارچوب دیدارهای هفتۀ دوازدهم لیگ باشگاهی دسته اول فوتبال فرانسه ملقب به لوشامپیونه، برست در ورزشگاه فرانسیس لبله میزبان تیم صدرنشین پاری سن ژرمن خواهد بود. در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، برست و پاری سن ژرمن به ترتیب در جایگاه‌های نهم و اول قرار گرفته‌اند. شاگردان توخل می‌توانند با برد احتمالی برابر برست، به صدرنشینی‌شان در لیگ دسته اول فرانسه ادامه دهند. تیم برست در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و 1 شکست دست یافته و پاری سن ژرمن نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار مشابه ۵ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پاری سن ژرمن در هر ۵ دیدارش برابر تیم برست به پیروزی رسیده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل