نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۶ آذر در سایت بتکارت

مسی

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۶ آذر ماه

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در نخستین دیدار هفتۀ شانزدهمِ لیگ برتر فوتبال انگلیس، اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک پذیرای تیم چلسی خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، اورتون و چلسی به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و هجدهم قرار گرفته‌اند. شاگردان فرانکی لمپارد به خوبی در بین تیم‌های صدرنشین لیگ برتر، جا خوش کرده‌اند و برای چشم‌داشت به رتبه‌های بالاتر هم به کسب هر سه امتیاز این دیدار خارج از خانه امیدوار هستند. در آن‌سوی میدان، اورتون بحران زده قرار گرفته که با نتایج اسفناک‌اش در بین تیم‌های قعرنشین جدول حضور دارد. تیم اورتون در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و چلسی نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، چلسی در ۲ و اورتون نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ شانزدهمِ لیگ برتر فوتبال انگلیس، تاتنهام در ورزشگاه مدرن تاتنهام هاتسپر میزبان تیم برنلی خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، تاتنهام و برنلی به ترتیب در جایگاه‌های هشتم و دوازدهم قرار گرفته‌اند. تاتنهام با سرمربی جدید خود، ژوزه مورینیو، تا حدی از شرایط بحرانی‌اش فاصله گرفته، هر چند باخت هفتۀ گذشته برابر شیاطین سرخ تا حدودی برنامه‌های آقای خاص را به هم ریخته است. سپیدپوشان شهر لندن امیدوارند تا در ورزشگاه خانگی خود مقابل برنلی به برتری برسند. تیم تاتنهام در 5 بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و برنلی نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، تاتنهام در ۳ و برنلی نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در یکی دیگر از دیدارهای هفتۀ شانزدهمِ لیگ برتر فوتبال انگلیس، بورنموث در ورزشگاه ویتالیتی میزبان تیم صدرنشین لیورپول خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، بورنموث و لیورپول به ترتیب در جایگاه‌های چهاردهم و اول قرار گرفته‌اند. یکه‌تاز مسابقات لیگ برتر این هفته و در تقابل با بورنموث نیز در اندیشۀ برد و تثبیت صدرنشینی‌اش خواهد بود. در سوی دیگر، شاگردان اِدی هاو قرار دارند که وضعیت مناسبی در جدول لیگ جزیره ندارند و نمی‌خواهند این بازی خانگی را با شکست، پشت سر بگذارند. تیم بورنموث در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی و ۴ شکست دست یافته و لیورپول نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، لیورپول در ۴ دیدار مقابل بورنموث به پیروزی رسیده و ۱ بازی میان آنها نیز با تساوی ۲-۲ به اتمام رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در مهم‌ترین دیدار هفتۀ شانزدهمِ لیگ برتر فوتبال انگلیس، علاقه‌مندان به فوتبال اروپا شاهد دربی شهر منچستر خواهند بود. در این مسابقه، منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد پذیرای تیم منچستر یونایتد خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، منچستر سیتی و منچستر یونایتد به ترتیب در جایگاه‌های سوم و ششم قرار گرفته‌اند. سیتیزن‌ها با هدایت گواردیولا همچنان در کورس قهرمانی با لیورپول قرار دارند و باید در دربی شهر منچستر به پیروزی برسند. در سوی دیگر شیاطین سرخ برای کم کردن فاصله با چلسی و امید به حضور در لیگ قهرمانان اروپا، با انگیزۀ بالایی به مصاف سیتی در اتحاد خواهند رفت. تیم منچستر سیتی در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و منچستر یونایتد نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار مشابه ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، منچستر سیتی در ۳ و منچستر یونایتد نیز در ۲ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لالیگا اسپانیا

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ شانزدهم لیگ باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان تیم اسپانیول خواهد بود. در جدول رده‌بندی لالیگا، رئال مادرید و اسپانیول به ترتیب در جایگاه‌های دوم و نوزدهم قرار گرفته‌اند. رئالی‌ها برای جا نماندن از بارسلونا در کورس قهرمانی، باید هر سه امتیاز این دیدار خانگی مهم و حساس برابر اسپانیول را به دست آورند. در طرف دیگر اسپانیول قرار دارد که خطر سقوط به شدت این تیم را تهدید می‌کند. تیم رئال مادرید در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته و اسپانیول نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، رئال مادرید در ۴ و اسپانیول نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لالیگا اسپانیا

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ شانزدهم لیگ باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان تیم مایورکا خواهد بود. در جدول رده‌بندی لالیگا، بارسلونا و مایورکا به ترتیب در جایگاه‌های اول و هفدهم قرار گرفته‌اند. شاگردان ارنستو والورده چند هفته‌ای است که نتایج خوبی را در لالیگا کسب می‌کنند و در شب رونمایی لیونل مسی از ششمین توپ طلایش، آبی‌اناری‌ها برای تثبیت صدرنشینی خود باید در نیوکمپ به پیروزی برسند.. تیم بارسلونا در ۵ بازی اخیر خود به ۵ پیروزی متوالی دست یافته و مایورکا نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ پیروزی،۱ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بارسلونا در هر ۵ دیدارش مقابل مایورکا به پیروزی رسیده است.

فوتبال -سری آ ایتالیا

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ پانزدهمِ لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، اودینزه در ورزشگاه داسیا آرنا پذیرای تیم ناپولی خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، اودینزه و ناپولی به ترتیب در جایگاه‌های شانزدهم و هفتم قرار گرفته‌اند. آبی‌های بندر ناپل برای کسب سهمیه اروپایی فصل بعد، چاره‌ای جز پیروزی برابر اودینزه نخواهند داشت. اودینزه هم تنها چهار امتیاز با منطقۀ سقوط فاصله دارد و به همین علت نیز نمی‌خواهد سه امتیاز این دیدار خانگی را از دست بدهد. تیم اودینزه در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و ناپولی نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ناپولی در هر ۵ دیدارش مقابل اودینزه به پیروزی رسیده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در دیگر دیدار هفتۀ پانزدهمِ لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، لاتزیو در ورزشگاه المپیکویِ شهر رم پذیرای تیم یوونتوس خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، لاتزیو و یوونتوس به ترتیب در جایگاه‌های سوم و دوم قرار گرفته‌اند. بیانکونری با دو امتیاز کمتر نسبت به اینتر در ردۀ دوم قرار دارد و برای پس گرفتن جایگاهش در صورت توقف اینتر، به برد در این بازی مهم و حساس نیاز مبرم دارد. در سوی دیگر لاتزیو نیز با فرم عالی خود تا اینجای فصل، به دنبال تداوم حضورش در میان سه تیم برتر کالچو می‌باشد. تیم لاتزیو در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و یوونتوس نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، یوونتوس در ۳ و لاتزیو نیز در ۲ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ چهاردهمِ لیگ باشگاهی فوتبال آلمان ملقب به بوندس لیگا، تیم صدرنشین مونشن گلادباخ در ورزشگاه بوروسیا پارک میزبان تیم بایرن مونیخ خواهد بود. در جدول رده‌بندی بوندس لیگا، مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ به ترتیب در جایگاه‌های اول و چهارم قرار گرفته‌اند. گلادباخ برای تثبیت صدرنشینی‌اش و بایرن مونیخ نیز برای نزدیک شدن به صدر جدول به برد در این دیدار حساس نیاز مبرم دارند. باید دید حاصل تفکرات مارکو رز و هانسی فلیک در نهایت چه نتیجه‌ای را در این دیدار رقم خواهد زد. تیم مونشن گلادباخ در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و بایرن مونیخ نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار مشابه ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بایرن مونیخ در ۳ و مونشن گلادباخ نیز در ۲ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان

در یکی دیگر از دیدارهای هفتۀ چهاردهمِ لیگ باشگاهی فوتبال آلمان ملقب به بوندس لیگا، دورتموند در ورزشگاه وست فالن میزبان تیم دوسلدورف خواهد بود. در جدول رده‌بندی بوندس لیگا، بروسیا دورتموند و دوسلدورف به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و پانزدهم قرار گرفته‌اند. زرد‌پوشان دورتموند در ورزشگاه خانگی خود باید به مصاف تیمی بروند که در منطقۀ سقوط قرار داشته و نمی‌خواهد به این آسانی‌ها بازندۀ این نبرد در وست فالن باشد.. تیم دورتموند در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و دوسلدورف نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، دورتموند در ۳ و دوسلدورف نیز در ۱دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ بازی میان آنها نیز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه

در دیدارهای هفتۀ هفدهم لیگ باشگاهی دسته اول فوتبال فرانسه ملقب به لوشامپیونه، مون‌پلیه استادیوم لا ماسون میزبان تیم صدرنشین پاری سن ژرمن خواهد بود. در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، مون‌پلیه و پاری سن ژرمن به ترتیب در جایگاه‌های هفتم و اول قرار گرفته‌اند. شاگردان توماس توخل با برای تداوم جایگاه نخست خود با توپ پر به مصاف مون‌پلیه در این دیدار خارج از خانه خواهند رفت. مون‌پلیه نیز در صورت برد خانگی‌اش می‌تواند خود را به چهار تیم برتر جدول لوشامپیونه نزدیک‌تر سازد. تیم مون‌پلیه در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ تساوی دست یافته و پاری سن ژرمن نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پاری سن ژرمن در ۳ و مون‌پلیه نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ بازی میان آنها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل