نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۵ آبان در سایت بتکارت

مهمترین مسابقات ورزشی

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۵ آبان ماه

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در اولین هفته از دور برگشت مسابقات گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه چهارم این رقابت‌ها، لوکوموتیو مسکو در ورزشگاه آر زد دی آرنا میزبان تیم یوونتوس خواهد بود. در جدول رده‌بندی گروه چهارم این مسابقات، لوکوموتیو مسکو و یوونتوس به ترتیب در جایگاه‌های سوم و اول قرار گرفته‌اند. بیانکونری با پیروزی مقابل لوکوموتیو مسکو در روسیه می‌تواند خیلی زود جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات را کسب نماید. لوکوموتیو مسکو در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و یوونتوس نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون یک بار مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند که یوونتوس موفق به شکست لوکوموتیو مسکو شده بود.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

از مسابقات هفتۀ چهارم مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه چهارم این رقابت‌ها، بایرلورکوزن در ‎ورزشگاه ‎بای‌آرنا میزبان تیم اتلتیکو مادرید خواهد بود. لورکوزن تیم قعرنشین این گروه به شمار می‌رود که هنوز هیچ امتیازی از این رقابت‌ها دشت نکرده است. شاگردان سیمئونه با پیروزی احتمالی در این دیدار خارج از خانه می‌توانند شرایط صعود خود به دور حذفی را تسهیل نمایند. در جدول رده‌بندی گروه چهارم این مسابقات، بایرلورکوزن و اتلتیکو مادرید به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و دوم قرار گرفته‌اند. بایرلورکوزن در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و اتلتیکو مادرید نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اتلتیکو مادرید در ۳ و بایرلورکوزن در ۱ دیدار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ بازی میان آنها نیز با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

از هفتۀ چهارم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه دوم این رقابت‌ها، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آرنا میزبان تیم المپیاکوس خواهد بود. بایرن در حالی در خانه به مصاف نمایندۀ یونان می‌رود که دیگر کواچ را در راس کادر فنی خود نمی‌بیند و باید دید در نبود این سرمربی کروات، باواریایی‌ها چه نتیجه‌ای را در مونیخ رقم خواهند زد. در جدول رده‌بندی گروه دوم این مسابقات، بایرن مونیخ و المپیاکوس به ترتیب در جایگاه‌های اول و چهارم قرار گرفته‌اند. بایرن مونیخ در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و المپیاکوس نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار مشابه ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون ۳ بار مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند که هر سه بازی نیز با پیروزی بایرن مونیخ برابر المپیاکوس به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در چارچوب هفتۀ چهارم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه دوم این رقابت‌ها، ستارۀ سرخ بلگراد در ‎ورزشگاه ستاره سرخ میزبان تیم تاتنهام خواهد بود. در جدول رده‌بندی گروه دوم این مسابقات، ستاره سرخ بلگراد و تاتنهام به ترتیب در جایگاه‌های سوم و دوم قرار گرفته‌اند. تاتنهام در دور رفت مرحلۀ گروهی و در خانه موفق به برد پرگل ۵-۰ برابر نماینده صربستان شده بود. ستاره سرخ بلگراد در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و تاتنهام نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون یک بار مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند که تاتنهام موفق به شکست ستاره سرخ بلگراد شده بود.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در چارچوب هفتۀ چهارم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه اول این رقابت‌ها، پاری سن ژرمن در ورزشگاه استاد دو فرانس شهر پاریس میزبان تیم کلوب بروژ خواهد بود. در جدول رده‌بندی گروه اول این مسابقات، پاری سن ژرمن و کلوب بروژ به ترتیب در جایگاه‌های اول و سوم قرار گرفته‌اند. پاری سن ژرمن با کسب تمامی امتیازات دور رفت از شانس‌های اصلی صعود به دور یک هشتم پایانی به حساب می‌آید و برد خانگی در پاریس می‌تواند حکم صعود شاگردان توخل را امضا نماید. پاری سن ژرمن در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و کلوب بروژ نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون یک بار مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند که پاری سن ژرمن موفق به پیروزی ۵-۰ برابر کلوب بروژ شده بود.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در نخستین هفته از دور برگشت مرحلۀ گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه اول این رقابت‌ها، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان تیم گالاتاسرای خواهد بود. شاگردان زیزو که در لالیگا در تقابل با بارسا شرایط خوبی درصدر جدول لالیگا دارند، می‌خواهند با پیروزی خانگی برابر نمایندۀ فوتبال ترکیه، شرایط خود را برای صعود هموارتر سازند. در جدول رده‌بندی گروه اول این مسابقات، رئال مادرید و گالاتاسرای به ترتیب در جایگاه‌های دوم و چهارم قرار گرفته‌اند. رئال مادرید در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و گالاتاسرای نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، رئال مادرید ۴ و گالاتاسرای در ۱ دیدار مقابل یکدیگر موفق به پیروزی شده‌اند.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در هفتۀ چهارم مرحلۀ گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه سوم این رقابت‌ها، دینامو زاگرب در ورزشگاه ماکسیمیر شهر زاگرب میزبان تیم شاختار دونتسک خواهد بود. دیدار رفت این دو تیم در اوکراین با تساوی ۲-۲ به پایان رسیده بود. در جدول رده‌بندی گروه سوم این مسابقات، دینامو زاگرب و شاختار دونتسک به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. دینامو زاگرب در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته و شاختار دونتسک نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، شاختار دونتسک ۲ و دینامو زاگرب در ۱ بازی مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ دیدار هم با تساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

از مرحلۀ گروهی هفتۀ چهارم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه سوم این رقابت‌ها، آتالانتا در ‎ورزشگاه برگامو میزبان تیم منچستر سیتی خواهد بود. لیل در قعر جدول گروه هشتم قرار داشته و برای اینکه امیدهای خود را همچنان برای صعود به دور حذفی و یا راه‌یابی به لیگ اروپا زنده نگه دارد، باید هر سه امتیاز این دیدار خانگی را برابر شاگردان گواردیولا کسب نماید. بازی رفت دو تیم هم با پیروزی ۵-۱ سیتیزن‌ها همراه بوده است. در جدول رده‌بندی گروه سوم این مسابقات، آتالانتا و منچستر سیتی به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و اول قرار گرفته‌اند. آتالانتا در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست دست یافته و منچستر سیتی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. آتالانتا و منچستر سیتی تنها یکبار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که همانطور که گفته شد با پیروزی سیتیزن‌ها به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ اروپا

در چارچوب هفتۀ چهارم مسابقات لیگ اروپا، ویتوریا گیمارش در ورزشگاه آفونسو هنریکز پذیرای تیم آرسنال خواهد بود. در جدول رده‌بندی گروه ششم این رقابت‌ها، ویتوریا گیمارش و آرسنال به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و اول قرار گرفته‌اند. توپچی‌ها در صورت پیروزی برابر گیمارش و توقف احتمالی استاندارد لیژ می‌تواند صعودش به دور حذفی را قطعی سازد. ویتوریا گیمارش در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و آرسنال نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در تنها دیدار این دو تیم هم، آرسنال موفق به پیروزی مقابل ویتوریا گیمارش شده بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل