نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۴ آذر در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۴ آذر ماه

فوتبال – لیگ برتر ایران

در مهم‌ترین دیدار هفتۀ سیزدهمِ نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم شهر خودرو خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، استقلال و شهر خودرو در جایگاه‌های سوم و دوم قرار گرفته‌اند. مسابقۀ بین این دو تیم از حساسیت‌های بالایی برخوردار بوده و به نوعی یک دیدار شش امتیازی به حساب می‌آید. استقلال استراماچونی، این هفته‌ها در اوج قرار دارد و حتی مساوی گرفتن از این تیم هم کار سختی محسوب می‌گردد. تیم استقلال تهران در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی یافته‌ و شهر خودرو نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، شهر خودرو در ۲ و استقلال تهران نیز در 1 دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ بازی میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در چارچوب دیدارهای هفتۀ سیزدهمِ نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان تیم قعرنشین شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، تراکتور و شاهین شهرداری بوشهر در جایگاه‌های هشتم و شانزدهم قرار گرفته‌اند. سرخ‌پوشان دیار تبریز پس از یک ماه بار دیگر می‌توانند در چارچوب مسابقات لیگ برتر به میدان بروند. شاگردان مصطفی دینزلی برای باقی‌ماندن در کورس صدرنشینان جدول باید مقابل شاهین قعر جدولی به پیروزی برسند. شاهین هنوز موفق به کسب برد در لیگ برتر نشده است. تیم تراکتور در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته‌ و شاهین شهرداری بوشهر نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، تراکتور در ۳ بازی برابر شاهین بوشهر به پیروزی رسیده و ۲ دیدار دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی به اتمام رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ سیزدهمِ نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه امام علی (ع) میزبان تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، گل‌گهر سیرجان و نفت مسجد سلیمان در جایگاه‌های پانزدهم و هفتم قرار گرفته‌اند. شاگردان مهدی تارتار که تابدین‌جای فصل عملکرد خوبی داشته‌ و هنوز شکستی را تجربه نکرده‌اند، فرصت این را خواهند داشت تا با یک برد خارج از خانه به روند مثبت خود در مسابقات لیگ ادامه دهند. تیم گل‌گهر سیرجان در ۵ بازی اخیر خود به ۲ تساوی و ۳ شکست دست یافته‌ و نفت مسجد سلیمان نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ پیروزی و ۴ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، گل‌گهر سیرجان و نفت مسجد سلیمان هر کدام موفق به ثبت دو پیروزی برابر یکدیگر شده‌اند و یک دیدار میان آنها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در یکی دیگر از دیدارهای هفتۀ سیزدهمِ نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، نساجی در ورزشگاه قائم‌شهر میزبان تیم صدرنشین سپاهان خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، نساجی مازندران و سپاهان اصفهان در جایگاه‌های دوازدهم و اول قرار گرفته‌اند. فاصلۀ تیم‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر تنها یک امتیاز بوده و رقابت در صدر جدول بسیار فشرده دنبال می‌گردد. از این‌رو شاگردان امیر قلعه‌نویی برای حفظ جایگاه نخست خود باید در خانۀ نساجی به پیروزی برسند. تیم نساجی مازندران در ۵ بازی اخیر خود به ۲ تساوی و ۳ شکست دست یافته‌ و سپاهان اصفهان نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۳ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، سپاهان ۲ بار برابر نساجی به پیروزی رسیده و یک دیدار میان آنها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ سیزدهمِ نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، صنعت نفت در ورزشگاه تختی شهر آبادان میزبان تیم پیکان تهران خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، صنعت نفت آبادان و پیکان تهران در جایگاه‌های ششم و دهم قرار گرفته‌اند. تیم تحت هدایت اسکوچیچ هم امتیاز با پرسپولیس در ردۀ ششم قرار گرفته است. زردپوشان آبادانی در صورت برتری مقابل پیکان در ورزشگاه خانگی و در جمع هواداران متعصب‌شان و همچنین توقف احتمالی پرسپولیس، می‌توانند تا جایگاه چهارم جدول لیگ نیز صعود نمایند. تیم صنعت نفت آبادان در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته‌ و پیکان تهران نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار مشابه ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، صنعت نفت در ۲ و پیکان نیز در ۱ بازی مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ دیدار دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی و مشابه ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در آخرین دیدارهای هفتۀ سیزدهمِ نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، ذوب آهن در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میزبان تیم پرسپولیس تهران خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، ذوب آهن و پرسپولیس در جایگاه‌های یازدهم و پنجم قرار گرفته‌اند. پرسپولیس به هیچ وجه نشانی از قهرمان سه دورۀ گذشتۀ لیگ برتر ایران نداشته و نوع بازی‌های این تیم، صدای بسیاری از طرفداران را درآورده است. شاگردان کالدرون برای جبران نتایج گذشته و همچنین باقی‌ماندن در کورس قهرمانی، باید دست پر از فولاد شهر خارج شوند. تیم ذوب آهن اصفهان در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته‌ و پرسپولیس تهران نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پرسپولیس ۲ و ذوب آهن در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ بازی میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در آخرین دیدارهای هفتۀ پانزدهمِ لیگ برتر فوتبال انگلیس، آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای تیم برایتون خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، آرسنال و برایتون به ترتیب در جایگاه‌های دهم و شانزدهم قرار گرفته‌اند. حال توپچی‌ها این روزها خوب نیست و پس از استعفای اونای امری، این تیم در شرایط نگران کننده‌ای در بخش فنی قرار گرفته است. حضور در جایگاه دهم به هیچ وجه زیبندۀ این تیم سرشناس لندنی نیست و آن‌ها برای برون رفت از این بحران پیش‌آمده، باید برابر برایتون به پیروزی برسند. تیم آرسنال در ۵ بازی اخیر خود به ۳ تساوی و ۲ شکست دست یافته و برایتون نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، آرسنال در ۲ و برایتون نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل