نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

امیدواری منچستر یونایتد به جذب آرون ون بیساکا

45455

سران منچستر یونایتد امیدوار هستند که بازیکن مورد نظرشان آرون ون بیساکا بازیکن تیم کریستال پالاس به زودی انتقالش به این تیم قطعی شود.

بنا بر نوشته نشریه جیمز داکر کریستال پالاس و منچستر یونایتد از مذاکره بر سر این بازیکن خسته شده اند و با توجه به علاقه خودون بیساکا به این انتقال امیدوارند که بتوانند بر سر مبلغ انتقال وی به توافق برسند و این بازیکن از فصل بعدی برای شیاطین سرخ به میدان برود. گفته می شود کریستال پالاس برای این بازیکن ۵۰ میلیون درخواست کرده است و پاداش این بازیکن نیز بحث جداگانه ای دارد که بر سر همین موضوع به توافق نمی رسند. از شروط عحیبی که منچستری ها برای کریستال پالاس در نظر گرفته اند که با مخالفت آن ها رو به رو شده است این که هنگامی که تعداد بازی های این بازیکن در لیگ قهرمانان اروپا به ۲۵ بازی رسید به کریستال پالاس پاداشی داده خواهد شد و با توجه به این که منچستر در لیگ قهرمانام اروپا در فصل آینده جایی ندارد در خوشبینانه ترین حالت در دو سال بعد شاید این اتفاق بیفتد که به نظر پیشنهاد منطقی به نظر نمی رسد و به همین دلیل آن ها مخالف این بند از شرط شیاطین سرخ هستند.

آرون ون بیساکا نزدیک به منچستر یونایتد


کریستال پالاس درخواست دیگری دارد مبنی بر اینکه درآمد حاصل از فروش ویلفرد زاها که قرار بود به موجب توافق قبلی، مقداری از آن به منچستر برسد حذف گرددمنچستر هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده است و مشخص نیست برای این قضیه چه تدابیری اندیشیده شده است. هم چنین سران منچستر قصد دارند متئو دارمیان را بفروشند تا بتوانند ون بیساکا را خریداری نمایند. یوونتوس جدی ترین مشتری این بازیکن است ولی خریدش به عوامل دیگر نقل و انتقالات یووه نیز بستگی دارد که تا حدودی این انتقال را نا مشخص باقی می گذارد. سولسشر که لیست خرید خود را به سران منچستر ارائه داده است هنوز موفق نشده است هیچ یک از بازیکن های مد نظرش را به اولترافورد بیاورد و به نظر می رسد خرید های این تیم انگلیسی تا حدودی به تعویق افتاده است که به احتمال قوی هفته آینده تکلیف چند خرید آن ها مشخص خواهد شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل