نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی روز نخست بازی های مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا (۱۸ مهر ۹۸)

wcqq

در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ و در قاره آسیا،‌ از گروه سوم این بازی ها،‌ دو تیم ایران و کامبوج به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار روز پنجشنبه ۱۸ مهر ماه، راس ساعت ۱۷:۰۰ به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به قضاوت پرنجال بنرجی از هند انجام خواهد شد.

پیش بینی رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ ؛ ایران – کامبوج

تیم ملی ایران

تیم ملی ایران در تنها بازی خود در این مرحله با دو گل مقابل هنگ کنگ به برتری رسیده و هم اکنون با سه امتیاز در رده دوم جدول گروه سوم قرار دارد. در نقطه مقابل کامبوج در بازی نخست گروه مقابل هنگ کنگ به تساوی ۱-۱ رسید و در بازی دوم مقابل بحرین با نتیجه ۱-۰ مغلوب شد.

دو تیم پس از ۴۷ سال بار دیگر به مصاف یکدیگر می روند. آخرین بار در سال ۱۹۷۲ ایران با نتیجه ۲-۰ مقابل کامبوج به برتری رسید. تیم ملی ایران هم اکنون در رده نخست آسیا و رده ۲۳ جدول کلی فیفا جای دارد در حالی که کامبوج در رده ۳۶ آسیا و ۱۶۹ دنیا قرار دارد. تیم ملی ایران در دومین بازی خود در راستای رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سامان قدوس را به علت محرومیت و سید مجید حسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و در قاره آسیا،‌ از گروه پنجم این بازی ها،‌ دو تیم بنگلادش و قطر به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار روز پنجشنبه ۱۸ مهر ماه، راس ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران انجام خواهد شد.

پیش بینی رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ ؛ بنگلادش – قطر

تیم ملی قطر

تیم ملی قطر، قهرمان قاره آسیا با کسب پیروزی ۶-۰ برابر افغانستان و تساوی بدون گل مقابل هند، با چهار امتیاز از دو بازی هم اکنون در رده اول جدول گروه پنجم قرار دارد در حالی که بنگلادش با شکست ۱-۰ برابر افغانستان، بدون امتیاز از یک بازی خود در رده پنجم جدول قرار دارد.

دو تقابل تیم های ملی بنگلادش و قطر

در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و در قاره آسیا،‌ از گروه ششم این بازی ها،‌ دو تیم ژاپن و مغولستان به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار روز پنجشنبه ۱۸ مهر ماه، راس ساعت ۱۴:۰۵ به وقت ایران در ورزشگاه سایتاما انجام خواهد شد.

پیش بینی رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ ؛ ژاپن – مغولستان

تیم ملی ژاپن

تیم ملی ژاپن، نایب قهرمان قاره آسیا با کسب پیروزی ۲-۰ مقابل میانمار با سه امتیاز از تک بازی خود هم اکنون در رده دوم جدول رده بندی گروه ششم قرار دارد. در نقطه مقابل مغولستان با کسب پیروزی ۱-۰ برابر میانمار و تحمل شکست ۱-۰ مقابل تاجیکستان، هم اکنون با سه امتیاز از دو بازی در رده سوم گروه قرار دارد.

در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و در قاره آسیا،‌ از گروه هشتم این بازی ها،‌ دو تیم کره جنوبی و سریلانکا به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار روز پنجشنبه ۱۸ مهر ماه، راس ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه هواسئونگ انجام خواهد شد.

پیش بینی رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ ؛ کره جنوبی – سریلانکا

تیم ملی کره جنوبی

تیم ملی کره جنوبی با کسب پیروزی ۲-۰ مقابل ترکمنستان با سه امتیاز در رده دوم جدول گروه هشتم جای دارد و در نقطه مقابل سریلانکا با دو شکست ترکمنستان و کره شمالی، بدون امتیاز در رده آخر گروه قرار گرفته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل