نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی روز دوم بازی های مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا (۲۳ مهر ۹۸)

wcqq

در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و در قاره آسیا،‌ از گروه سوم این بازی ها،‌ دو تیم بحرین و ایران به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار روز سه شنبه ۲۳ مهر ماه، راس ساعت ۲۰:۰۰ به وقت ایران در ورزشگاه ملی بحرین انجام خواهد شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

پیش بینی رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ ؛ بحرین – ایران

تقابل های اخیر دو تیم ملی بحرین و ایران

تیم ملی ایران بعد از پیروزی شگفت انگیز ۱۴-۰ مقابل کامبوج پا به این دیدار خارج از خانه می گذارد. ایران با دو برد از دو بازی با ۱۶ گل زده و بدون گل خورده مقتدرانه صدرنشین گروه سوم رقابت هاست و در نقطه مقابل تیم ملی بحرین با یک پیروزی و یک تساوی با چهار امتیاز پشت سر ایران و عراق در رده سوم جدول گروه قرار دارد.

در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و در قاره آسیا،‌ از گروه دوم این بازی ها،‌ دو تیم چین تایپه و استرالیا به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار روز سه شنبه ۲۳ مهر ماه، راس ساعت ۱۵:۱۰ به وقت ایران در ورزشگاه کائوسیونگ تایوان انجام خواهد شد.

پیش بینی رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ ؛ چین تایپه – استرالیا

تقابل اخیر دو تیم ملی چین تایپه و استرالیا

تیم ملی استرالیا با کسب دو پیروزی از دو مسابقه و با ثبت آمار ۸ گل زده و بدون گل خورده، مقتدرانه در صدر جدول گروه دوم جای گرفته است در حالی که در نقطه مقابل چین تایپه با دو شکست متوالی در رده آخر جدول قرار دارد. آخرین بازی های هر دو تیم مقابل تیم ملی نپال بوده است. استرالیایی ها با پنج گل نپال را شکست دادند در حالی که چین تایپه با دو گل مقابل حریف خود شکست خورد.

در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و در قاره آسیا،‌ از گروه پنجم این بازی ها،‌ دو تیم قطر و عمان به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار روز سه شنبه ۲۳ مهر ماه، راس ساعت ۲۰:۰۰ به وقت ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه انجام خواهد شد.

پیش بینی رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ ؛ قطر – عمان

تقابل های اخیر دو تیم ملی قطر و عمان

تیم ملی قطر با کسب دو پیروزی و یک تساوی از سه دیدار با هفت امتیاز در رده اول جدول گروه پنجم قرار دارد و در نقطه مقابل عمان با دو پیروزی از دو بازی شش امتیازی است. تقابل های اخیر دو تیم معمولا با نتیجه تساوی به پایان رسیده اما انتظار می رود قهرمان قاره آسیا در این دیدار عملکرد بهتری مقابل حریف خود داشته باشد.

در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و در قاره آسیا،‌ از گروه ششم این بازی ها،‌ دو تیم تاجیکستان و ژاپن به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار روز سه شنبه ۲۳ مهر ماه، راس ساعت ۱۵:۴۵ به وقت ایران در ورزشگاه پامیر شهر دوشنبه انجام خواهد شد.

پیش بینی رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ ؛ تاجیکستان – ژاپن

تقابل های اخیر دو تیم ملی تاجیکستان و ژاپن

تیم ملی ژاپن با کسب دو پیروزی از دو مسابقه و با ثبت آمار ۸ گل زده و بدون گل خورده، مقتدرانه در صدر جدول گروه ششم جای گرفته است. در نقطه مقابل، تیم ملی تاجیکستان نیز شروع خوبی در بازیها داشته و دو برد از دو دیدار نخست خود به دست آورده تا پشت سر ژاپن در رده دوم جدول گروه شش قرار بگیرد.

در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و در قاره آسیا،‌ از گروه هشتم این بازی ها،‌ دو تیم کره شمالی و کره جنوبی به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار روز سه شنبه ۲۳ مهر ماه، راس ساعت ۱۲:۰۰ به وقت ایران در ورزشگاه کیم ایل سونگ شهر پیونگ یانگ انجام خواهد شد.

پیش بینی رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ ؛ کره شمالی – کره جنوبی

تقابل های اخیر دو تیم ملی کره شمالی و کره جنوبی

هر دو تیم ملی کره جنوبی و کره شمالی با کسب دو برد از دو بازی پا به این دیدار می گذارند. کره جنوبی به دلیل داشتن تفاضل بهتر نسبت به همسایه شمالی در رده نخست جدول گروه هشتم قرار دارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل