نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رسمی؛ مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتورسازی شد

نقل و انتقالات لیگ برتر ایران تیم تراکتورسازی مصطفی دنیزلی

در نقل و انتقالات تابستانی تیم تراکتورسازی تبریز چند بازیکن جذب کرد، اما سرنوشت سرمربی این تیم همچنان نامشخص بود. در نهایت مصطفی دنیزلی با تجربه هدایت این باشگاه را بر عهده گرفت.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

از سوی تیم تراکتورسازی تبریز، مصطفی دنیزلی به عنوان سرمربی این باشگاه انتخاب شد

تراکتورسازی تبریز که سال گذشته هزینه زیادی در نقل و انتقالات کرد، نتوانست حتی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم کسب کند. زیرا مربیان این باشگاه عملکرد خوبی نداشتند. حالا تبریزی ها باز هم در نقل و انتقالات چند بازیکن را جذب کردند و پس از آن به سراغ سرمربی جدید رفتند. سرخپوشان تبریزی با مصطفی دنیزلی سرمربی باتجربه اهل ترکیه وارد مذاکره شدند. سرانجام مذاکرات مسئولان تیم تراکتورسازی تبریز با مصطفی دنیزلی با تجربه جواب داد و او با سرخپوشان قراردادی یک ساله را امضا کرد تا در لیگ نوزدهم روی نیمکت این باشگاه بنشیند و یکی از مدعیان قهرمانی مسابقات باشند. سرخپوشان تبریزی اعلام کردند که قرارداد یک ساله است و در صورت توافق تمدید خواهد شد که باید دید این اتفاق در آینده رخ خواهد داد یا خیر.

این سرمربی مشهور اهل ترکیه که اکنون ۶۹ ساله است، سابقه حضور در ۳ تیم مطرح و قدرتمند ترکیه را دارد. وی در دو مقطع سرمربی گالاتاسارای بود، همچنین هدایت تیم های فنرباغچه و بشیکتاش را هم بر عهده داشت که نشان از شهرت وی در ترکیه است. مصطفی دنیزلی از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ هدایت پاس تهران را بر عهده داشت و پس از دو سال حضور از این باشگاه جدا شد و راهی پرسپولیس تهران شد. وی در دو مقطع هدایت پرسپولیس تهران را بر عهده داشت.مقطع دوم هدایت وی در پرسپولیس تهران سال ۲۰۱۱-۲۰۱۲ بود. همچنین او از محبوبیت زیادی بین هواداران پرسپولیس برخوردار بود. وی حالا هدایت رقیب پرسپولیس را بر عهده گرفته است. حالا باید دید این سرمربی مشهور که سال گذشته هدایت کاسم پاشا را بر عهده داشت، فصل آینده با تبریزی ها چه نتایجی خواهد گرفت.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل